רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת גיל 80 הוא סיבה מספיק טובה לציין את האירוע ולעשות חגיגה גדולה. זהו זמן מעולה לומר תודה ולעלות חיוך על פני סבא או סבתא שחוגגים את גילם המופלג. דרך נפלאה להראות לסבא או סבתא אשר חוגגים היא להכין עבורם  קליפ ליום הולדת 80 באולפן הקלטות.

מתנה מקורית ומחחמת לב שככל הנראה תגרום להזיל דמעה או שתיים מהתרגשות כמובן. היום זה כבר לא עניין מורכב להכים את הקליפ, יש אולפני הקלטות אשר מתמחים בכך ומעניקים שירותי הקלטות וצילומים של קליפ ליום הולדת שמונים או בכלל קליפים לאירועים שונים.

אין דבר יותר משמח מלקבל קליפ במתנה מכל המשפחה, כולם משתתפים מהגדול עד הקטן שבחבורה. כמובן שאפשר לעשות את כל העניין בחשאי ולהפתיע את סבא או סבתא, ומצד שני אם הם צעירים ברוחם לא חייב לעשות הפתעה אפשר להכין את הקליפ כולם יחד.

קליפ ליום הולדת 80 זוהי מתנה מרגשת עם משמעות שנשארת אתכם לתמיד וגם מגבשת את המשפחה. זהו רעיון מקורי ביותר ותהליך ההקלטות והצילומים מהנה במיוחד, הכנו עבורכם מדריך שיעזור לכם להבין איך מכינים קליפ ליום הולדת 80.

הדרך הכי טובה להגיד שאוהבים קליפ ליום הולדת 80 בהפתעה

צילום קליפ ליום הולדת 80 זוהי אחת החוויות הכי כיפיות שיכולות להיות למשפחה. היום הולדת של סבא או סבתא מתקרב וההתרגשות נמצאת בשיאה. המשפחה מצאה דרך מקורית ומיוחדת להפתיע את סבא והחליטה לצלם קליפ בהפתעה עם כל בני המשפחה.

מלבד צילום הקליפ ניתן ואף מומלץ לשלב שיר שבני המשפחה שרים בעצמם, זה יכול להיות כמעט כל שיר שתרצו, לאולפני הקלטות מקצועיים יש מאגרים של פלייבקים מהם תוכלו לבחור את השיר המתאים ביותר. עוד לפני שניגשים לצילום הקליפ חשוב לתכנן מה הולך להיות בו ואיך הוא יראה.

בדרך כלל לאחר שבוחרים את השיר כותבים מילים מקוריות מתאימות לסבא או סבתא ולאירוע, בדרך כלל יש מישהו במשפחה שיודע לכתוב את המילים אך במקרה ואין אחד או אחת כזה ניתן להיעזר בשירותי האולפן הקלטות שיספק לכם שיר, כמובן שתצטרכו להעביר לאולפן תיאור של סבא או סבתא.

לאחר שמצלמים את הקליפ ומקבלים את התוצאה הסופית, מגיע הרגע הגדול בו מעניקים את המתנה ומשדרים את הקליפ לסבא או סבתא האהובים זהו ללא ספק רגע מרגש ביותר עבור כל בני המשפחה ובמיוחד עבור סבא או סבתא שמורעפים בכמויות של אהבה.

איך עושים קליפ ליום הולדת 80 באולפן הקלטות

התהליך של צילום קליפ ליום הולדת 80 הוא כיפי ומבדר ברובו. בשלב הראשון בוחרים שיר אהוב על כולם וכותבים לו מילים מקוריות. לאחר מכן מתכננים את הצילומים כמובן שאתם מקבלים הסברים והנחיות מאולפן ההקלטות שינחה אתכם מה צריך להכין ואיך צריך להתכונן ליום הצילומים.

חשוב מאוד להגיע מוכנים ליום הצילומים זה מה שיכול לעשות את ההבדל, זה אומר להתכונן וללמוד את השיר שכתבתם ושכל אחד מבני המשפחה ידע מה תפקידו בעת הצילום. בשלב הראשון של התהליך תחילה מקליטים את השיר, באולפן יחלקו אתכם לקבוצות קטנות שכל קבוצה בתורה תכנס לחדר ההקלטות ותשיר את הקטע שלה, בסופו של דבר העורך מחבר את כולם יחד.

אף אחד לא מצפה מכם להגיע לאולפן ולהיות זמרים מקצועיים, בדיוק בשביל זה נכנס לתמונה המפיק המוזיקלי אשר מנחה אתכם ויעזור לכם לשיר נכון, יחד עם זה באולפן ההקלטות ניתן יהיה לשפר את השירה שלכם, לתקן אם צריך גם להוסיף אפקטים מיוחדים.

אחרי שסיימתם להקליט את השיר עוברים לשלב צילום הקליפ. זהו אחד הרגעים הכיפיים ביותר חוויה חד פעמית ומרגשת לכל המשפחה. הצילום כמובן נעשה על ידי צלם או צלמת מקצועיים שכמובן גם הם ינחו אתכם ויסבירו לכם מה צריך לעשות.

בעת צילום קליפ ליום הולדת 80 באולפן הקלטות ניתן להשתמש באביזרים של אולפן, גיטרות, תופים ושאר האביזרים, כמו כן ניתן גם להביא אביזרים מהבית, בשלב הזה מתחיל הכיף האמיתי שכל המשפחה שרה את השיר יחד ומצלמים אותם.

כאמור חשוב לתכנן מראש את הקליפ שכל אחד ידע את התפקיד שלו, כדאי לקחת בחשבון שאם יש בקליפ ילדים קטנים מומלץ להסביר להם מראש מה לעשות ואיך להתנהג כמובן שלא צריך יותר מדי להגביל אותם בסופו של דבר כל בני המשפחה משתטים קצת, זה הופך את הקליפ מצחיק מבדר ומרגש.

צילום קליפ ליום הולדת 80 באולפני לי-רון

כדי להגיע לתוצאות טובות חשוב לבחור אולפן הקלטות שיכול לספק לכם קליפ איכותי ברמה הכי גבוהה. זה בדיוק מה שאולפני לי-רון יעשו עבורכם. אולפני לי-רון הם אולפני הקלטות מקצועיים המתמחים בצילומי קליפים לכל אירוע ומטרה. בסביבת עבודה מקצועית חדר הקלטות ברמה הכי גבוהה וצוות בעל ניסיון של שנים רבות אי אפשר לטעות.

באולפן תמצאו מאגר ענק של פלייבקים מהם תוכלו לבחור את השיר הכי מתאים עבורכם, תקבלו הדרכה מלאה לפני ההקלטות וביום ההקלטות מלווה אתכם מפיק מוזיקלי מוכשר, אולפני לי-רון יעבדו אתכם על זיופים ואת מה שצריך לתקן יעשו בעריכת השיר שם גם ניתן להוסיף אפקטים לשפר את הקול, לאחר סיום העריכה השיר עובר מיקס למיטוב הסאונד.

בסופו של דבר אתם מקבלים את השיר והקליפ למייל שלכם, וכל מה שנשאר לכם לעשות זה להקרין אותו בפני סבא או סבא שחוגגים יום הולדת 80. באולפני לי-רון ניתן להקליט ולצלם קליפים לכל אירוע ברמה הכי גבוהה ובאווירה נפלאה של יצירה.

כל מה שרציתם לשאול על קליפ ליום הולדת 80

כיום ישנם המון אולפני הקלטות אשר מציעים שירותי צילום קליפים. אם אתם מחפשים אולפן הקלטות מקצועי ומצפים לתוצאות טובות מומלץ לבחור באולפני לי-רון האולפנים המובילים בתל אביב. אולפני לי-רון הם אולפן ותיק אשר נמצא ברחוב הברזל 32 תל אביב שמציעים שירותי צילום קליפים לכל אירוע באווירה טובה ומקצועית ותוצאה סופית מושלמת.

כיום ניתן למצוא דילים מעולים עבור צילום קליפ ליום הולדת. עם זאת כדאי לדעת שיש המון אולפנים ביתיים המציעים מחירים נמוכים בהרבה ממחיר השוק הממוצע, קרוב לוודאי שאולפנים אלו לא יוכלו לספק תוצאות מדהימות ביחס לאולפן הקלטות מקצועי. המחיר הכולל בדרך כלל ישתנה לפי כמות האנשים שמשתתפים בקליפ אך בשורה התחתונה המחיר ביחס לתמורה משתלם לחלוטין.

מזל טוב סבתא חוגגת והגיע לגיל 80, מה כבר אפשר להביא זאת תמיד שאלה של בני המשפחה. אז אתם מחפשים מתנה מקורית לסבתא אתם יכולים להפסיק לחפש. קליפ ליום הולדת 80 זוהי אחת המתנות המקוריות והמרגשות ביותר שכל סבתא תשמח לקבל. זוהי מתנה אישית מכל בני המשפחה שרוב הסיכויים תרגש אותה עד שתזיל כמה דמעות.

כמובן זה מה שמשפחות רבות עושות. לקבל קליפ מכל המשפחה בהפתעה זוהי ללא ספק אחת הדרכים הטובות לרגש את סבא או סבתא שחוגגים את יום הולדת 80, כמובן שחשוב לעשות את כל התהליך בחשאי מבלי שאף אחד יחשוד.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!