רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ראפר? ראפרית? מחפשים אולפן הקלטות עבור הפקת ביטים בסגנון היפ הופ / ראפ? מחפשים אולפן להקליט שיר ראפ שכתבתם? הפקה מלאה לראפרים!

עולם מוזיקת הראפ רותח, אם יש לכם את הכישרון לראפ ואתם מעוניינים לפתח קריירה מוזיקלית מקצועית – אתם חייבים להקליט ראפ באולפן הקלטות מקצועי.
למה חייבים לבנות בסיס מקצועי במוזיקת ראפ? איך יוצרים ביט ליצירת מוזיקת ראפ והיפ הופ? על הלווי האישי של מפיק מוזיקלי מקצועי אישי ממש כמו הזמרים הגדולים ומה עושים אחרי עם שמקבלים את קובץ השיר לאחר עריכה?

שיר ראפ מקורי? מה עושים עם שיר שכתבתי?

איך לבנות קריירת ראפ? התשובה על כך פשוטה, כדי לבנות כל קריירה מוזיקלית חייבים בסיס מוזיקלי מקצועי כבר מההתחלה.
מרבית הזמרים המתחילים והבינוניים מתחבטים בסוגיה: "מה עושים אחרי שכותבים ראפ?", אם כתבתם שיר חדש ואתם מעוניינים להחיות אותו ולהפוך את השיר לשיר היפ הופ מקורי בהלבשת הוורסים שלכם – זה הזמן לעשות משהו עם הטקסט הזה.
כדי לעלות לליגה של הגדולים, ניתן להקליט מעבר לשירי קאבר או ביט קיים מיוטיוב ולבחור בהקלטת שיר משלכם.
לאחר שתיאמתם יום ושעות ההקלטה עם "אולפני לי-רון", תוכלו להקליט את הטקסט שלכם, המפיק המוזיקלי יסייע לכם להתאים את הקצב ואף נוכל לסייע לכם עם הוורסים שלכם כדי שיותאמו בצורה מושלמת על הקצב.

טעימה מהאולפן במהלך הקלטת שיר ראפ

למה להקליט אצלנו? ליווי של מפיק מוזיקלי מקצועי עם ניסיון רב בתחום הראפ והיפ הופ

אחד הדברים הכי חשובים ביום הקלטת שיר של כל אומן ראפ (רפארים ורפאריות בכל הרמות) הוא מפיק מוזיקלי מקצועי, ללא מפיק מוזיקלי מומחה לא ניתן באמת להקליט שיר מקצועי.
ב"אולפני לי-רון" ימתין לכם המפיק המוזיקלי המקצועי, קטלן, מפיק בעל ניסיון רב של למעלה מ- 15 שנה וכן גם ראפר מקצועי.
המפיק המוזיקלי ילווה אתכם בכל תהליך ההקלטה,יוכל לסייע עם הכתיבה, יכוון אתכם ויעזור לכם בכל שלב ושלב.

במידה וצריך ליצור ביט המפיק המוזיקלי כאן בשביל האתגר, כדי לבנות את אופי השיר ניתן ליצור את הביט מההתחלה, באמצעות סנר וקיק ניתן להתאים BPM.
בשלב הבא נוסיף סמפלים כדוגמת סינטיסייזר, באס, חצוצרה וכל סמפל נוסף שעולם ההיפ הופ אוהב ומעריך.
את השיר שתקליטו נבנה בהתאם לוורסים והמבנה של השיר שלכם, המטרה של המפיק המוזיקלי היא להתאים את עצמו אליכם ולבנות הפקה שלמה לשיר מקורי משלכם שיתאים לביצוע הוואקלי שלכם בהתאמה אישית.

עובדים על שיר עם ראפר מניו יורק באולפן

אולפן הקלטות מקצועי יאפשר לכם איכות סאונד גבוהה

להקליט שיר ראפ

אחד הדברים הכי חשובים בבניית בסיס מוזיקלי בתחום ההיפ הופ וסוגי ז'אנרים מוזיקליים נוספים הוא איכות ההקלטה, איכות ההקלטה תאפשר לכם למצב את עצמכם כרציניים ומקצועיים ולחשוף בפני קהל המעריצים שלכם את מקסימום היכולות שלכם.
כדי להגיע לאיכות סאונד גבוהה מאוד (חשובה במיוחד בהיפ הופ מרובה מילים וביטים), "אולפני לי-רון" דאגו לאבזור ציוד סאונד והקלטה מתקדמים וכן בידוד אקוסטי איכותי מקיר לקיר כדי לבודד רעשי רקע.
הקלטה באיכות סאונד גבוהה מאוד באולפן הקלטות מקצועי, תאפשר לכם להקפיץ את הקריירה שלכם כמה רמות מעלה ואינה ניתנת להשגה במיקרופון ביתי פשוט, אולפן ביתי, אולפן נייד או כל אופציה אחרת שאינה אולפן הקלטות מקצועי עם הציוד המתאים.
בגמר התהליך המפיק המוזיקלי יערוך את השיר, יתקן את קולכם במידת הצורך, יוסיף הכפלות קול ואפקטים לטייקים שהוקלטו וכן יעבוד על המאסטרינג והמיקס לשיפור הסאונד (יאפשר שיר באיכות סאונד גבוהה המתאימה לרמות הגבוהות ביותר).

הפקת ביט ראפ היפ הופ

אחרי הקלטת שיר ראפ באולפן ההקלטות - מה עושים עם קובץ השיר?

בגמר העריכה ישלח אליכם לדוא"ל קובץ ההקלטה שלכם (גרסאות : גרסת פלייבק, גרסה להופעות ,WAVE ,MP3), עם הקובץ הזה תוכלו להתחיל לבנות את קריירת הראפ שלכם או כל קריירה מוזיקלית אותה בחרתם.
את קובץ ההופעות (כולל הכפלות קול, ללא קול ראשי מוקלט) תוכלו לקחת אתכם לכל הופעה ולקדם את עצמכם עם השיר החדש שלכם.
קובץ גרסת הפלייבק (ביט נקי, ללא קולות נוספים) יסייע לכם גם כן בהופעות בהן תצטרכו פלייבק במצבים שונים.
שאר הגרסאות יאפשרו לכם לעלות את השיר לרשתות החברתיות ותחנות הרדיו, אלו יבנו את הקריירה שלכם וימשכו את המעריצים החדשים שלכם.
אם אתם רוצים להפוך את שיר הראפ לקליפ מקצועי להעלאה לרשתות החברתיות, בררו על כך מראש עם "אולפני לי-רון".

חוויות במהלך הקלטת שיר ראפ באולפן

כמה עולה להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי?

הקלטה באולפן הקלטות אינה יקרה כפי שהייתה לפני עשור ומעלה, כיום המחירים מותאמים ונוחים לכל כיס של אומנים המעוניינים לבנות קריירה רצינית ומקצועית.
כל הקלטה באולפן תלויה בצורך ובבקשה של כל אדם וזמר בכל רמה, מפיק האולפן יבין מכם את הצורך יסייע לכם בגיבוש ההחלטה ויספק עבורכם הצעת מחיר להקלטה.
בהקלטת שיר קאבר, ביט קיים או שיר מקורי משלכם, יש צורך לבחון את כל ההיבטים ולהציע הצעת מחיר הוגנת לתוצר מקצועי ואיכותי (בהתאם לשעות האולפן והצורך המתבקש).
צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית!

כמה דוגמאות של הפקות וביטים אצלנו

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!