רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

צריכים להכין שיר למסיבת פרידה? קליפ סיום תפקיד? מעוניינים לעשות שיר לעובד או מנהל שעוזב ונפרד מהחברה או מהאירגון? זה הזמן שלכם להעניק שיר במתנה למסיבת פרידה!

שיר שלא ישכחו לעולם, שיר שמסמל תקופה נפלאה! איך עושים שיר מסיבת פרידה לאדם שאתם אוהבים? איך מכינים סרטון וידאו קליפ לרגל סיום תפקיד או פרישה למנכ"ל, סמנכ"ל, מנהל כללי או עובד שעוזב אחרי הרבה שנים את המשרד? שיר שצריך לרגש מצד אחד ולהצחיק מצד שני באירוע הפרידה החשוב? כל הפרטים כאן!

חלון פנימי (iframe)

תחילה אנו נראיין אתכם ונקבל מידע על האדם שעוזב ונפרד מהחברה או מהאירגון שלכם, אנו נשאל אתכם מספר שאלות עליו או עליה ונקבל את מלוא הפרטים שנוכל לדעת את התיאור והאפיון שלו או שלה במדויק! 

לאחר מכן נכתוב מילים מקוריות והומוריסטיות עם קריצה עמוקה לרגש, שיר שיפתיע את כולם, והכי חשוב את האדם שעוזב.

אחרי כתיבת השיר יש לכם 3 אופציות – להגיע להקליט בקולכם את השיר או שאנו נקליט בעזרת זמרת הבית שלנו והשלישית היא לעשות קליפ פרידה.

אם אתם רוצים להגיע לאולפן כדי להקליט – הביאו איתכם את הצוות שעבד איתו הכי קרוב (עובדים, הנהלה, מחלקה) והקליטו יחד את השיר בקול שלכם. את השיר תוכלו להשמיע באירוע הפרידה של סיום התפקיד או אפילו להופיע עם השיר הזה במסיבת הפרידה.

אם אתם רוצים שזמרת תקליט עבורכם – אנו נקליט אותה עם המילים שכתבנו ונשלח לכם את השיר כדי שתוכלו להשמיע באירוע הפרידה או אפילו להכניס את השיר לתוך מצגת תמונות שאתם מכינים שאותה תקרינו באירוע.

אם תרצו לעשות קליפ פרידה – אתם צריכים להגיע לאולפן, להקליט את השיר בקול שלכם (של צוות ההנהלה, חברים קרובים מהמשרד, עובדים קרובים וכו') וגם להצטלם עם מגוון אביזרים שיש לנו באולפן (כלי נגינה, תחפושות, כובעים, זוהרים ועוד) ולעשות שמח ואנרגיות חיוביות שאותן יראו בוידאו קליפ. את הקליפ תוכלו להקרין במסיבת הפרידה המרגשת ולהפתיע עם מתנה שלא יישכחו לעולם.

צפו בדוגמאות של קליפים למסיבות פרידה של מנהלים ועובדים בחברות וארגונים

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!