רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

אולפן הקלטות מחיר לשעה או לפי שיר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפן הקלטות מחיר לשעה? או אולפן הקלטות מחיר לפי פרויקט?
במה כדאי לבחור? כל התשובות כאן לפניכם!

חבילה של אולפן הקלטות מחיר לפי שעה – 
היתרון הגדול הוא שאם אתם צריכים להקליט משהו ואתם בעלי ניסיון אז אתם תצליחו בשעה ואפילו בפחות מהזמן להקליט את מה שאתם צריכים ובכך לא יידרשו לכם שעות נוספות של הקלטה או עריכה ותיקונים. אתם מגיעים, מקליטים ויוצאים לאחר כ-60 דקות עם הדיסק והחומרים המוקלטים. אך אם אתם לא בעלי ניסיון עדיף לקחת אולפן הקלטות עם תמחור לפי פרויקט..כי יכול להיות שאתם תתעכבו קצת על הביצוע, ותרצו לעשות כמה פעמים ששורה מסוימת תשמע טוב או שיהיה קטע בשיר שתצטרכו לערוך ולתקן ולכן כל בזבוז זמן מיותר יכול לפגוע בכם ולהכפיל את זמן האולפן. אך כמובן צריך לזכור..ככל שתעבדו יותר זמן באולפן כך הביצוע ייצא טוב יותר. לרוב, כאשר מקליטים לפי שעה תעשו שירי קאברים או שירים לאירועים.

חבילה של אולפן הקלטות מחיר לפי פרויקט של שיר –
היתרון הגדול כאן הוא שאתם לא מסתכלים כל הזמן על השעון. להקליט שיר בממוצע לוקח בין שעה לשעתיים. ולכן, אם לא תסיימו את השיר בשעה אין לכם מה לדאוג כי אתם בחבילה של לפי פרויקט. אתם יכולים להקליט, לערוך, לעצור ואפילו לעשות הפסקה קטנה בכדי לחדש את מיתרי הקול..אך חשוב לזכור גם שזה מחיר לפי פרויקט אתם מוגבלים בזמן מסוים..לא ייתנו לכם את האולפן ל-24 שעות..הממוצע של הקלטת שיר כפי שציינו זה בין שעה לשעתיים וזה הזמן המוגדר לפרויקט זה. אך זה עדיין יותר משתלם מאשר מחיר לפי שעת אולפן אם אתם לא בעלי ניסיון מקצועי בהקלטות וייקח לכם יותר זמן מאשר זמרים מקצועיים. כמו כן, לרוב בחבילה של אולפן לפי פרויקט תעשו סינגל או שיר מקצועי שמצריך הרבה שעות אולפן שלא יודעים להעריך מראש כמה תצטרכו.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!