רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אנו גאים להיות אולפן הקלטות שמציע הקלטות איכותיות ומקצועיות לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועניים כאחד. יש לנו את הכישורים, הידע, הניסיון והציוד להפוך את הביצוע שלכם למושלם, ואת החוויה המוזיקלית שלכם למרגשת ומיוחדת.

הקלטת שיר קאבר  – מה כדאי לדעת?

כאשר אתם שרים שיר קאבר, בשונה מקריוקי, אתם מקליטים את אותו השיר מספר פעמים, על כל בית, שורה ומילה עובדים מספר פעמים ומקליטים אותה שוב עד שהיא תשמע טוב וככה לאט לאט בונים את השיר..לכן הקלטת שיר לוקחת בדרך כלל שעה עד שעה וחצי כדי שתוכלו להוציא את הביצוע המקסימלי והאיכותי ביותר שאתם יכולים. כמובן הזמן באולפן משתנה בהתאם למורכבות של השיר ובהתאם לכמות המשתתפים. 

כמו כן, מדובר בהקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות ותהליך זה שונה מהקלטת סינגל מקצועי מכיוון שעל סינגל עובדים הרבה יותר זמן ונכנסים לדקויות ורזולוציות שגורמים לתהליך להיות ארוך ומורכב יותר..כמו כן, בשונה משיר קאבר כאן האומן, הזמר צריך לחשוב על איך הוא ישיר את השיר..בשיר קאבר יש כבר זמר ששר את השיר וקל יותר לחקות אותו לבצע כמוהו.

אז כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור שיר שאותו תרצו לעשות. ביוטיוב יש כל מיני גרסאות פלייבקים וקריוקי ותראו שיש גירסא רלוונטית לשיר שבחרתם שגם נשמעת טוב. יש הרבה זמרים שרוצים לעשות שיר קאבר עם פלייבק אקוסטי ותוכלו לבדוק אם יש פלייבק מסוג זה לשיר שבחרתם. 

אחרי שבחרתם שיר אתם צריכים להגיע אלינו לאולפן ההקלטות ולעבוד עם מפיק מוזיקלי על הביצוע. המפיק יערוך, יתקן, ישפר וידריך אתכם איך לשיר טוב יותר. לבסוף תקבלו קובץ דיגיטלי של השיר שלכם וגם תוכלו לקבל את השיר על דיסק.

במידת הצורך ניתן לעשות אצלנו גם קליפים וסרטונים שתוכלו להעלות ליוטיוב!

רוצים לבצע הקלטת שיר קאבר באולפן ההקלטות אולפני לי-רון?
צרו קשר וקבלו פרטים נוספים!!

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!