רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הכנת מצגת לבת מצווה- מצגת תמונות מושקעת לאירוע שתוכלו להקרין במסך (לא פאוור פוינט - אלא עריכה מתקדמת בפרמייר - תוכנת עריכת וידאו)

שנערה מגיעה לגיל מצוות השמחה מרקיעה שחקים, זהו גיל ייחודי ועבור הנערה זהו היום המיוחד ביותר בחיים שלה, כל אחת רוצה שהבת מצווש שלה תהיה הכי יפה ומוצלחת, אם זה האירוע הכי גדול ונוצץ או מתנות מלהיבות.

כדי לשדרג את האירוע אינספור בנות עושות מצגת לבת מצווה מושקעת במיוחד, כאשר מציגים אותה באירוע זהו ללא ספק אחד הרגעים המרגשים ביותר, כיום ניתן לעשות מצגות מדהימות, ישנן תוכנות מעולות כמו למשל תוכנת פרמייר איתה ניתן לערוך מצגות ברמה הכי גבוהה להוסיף סרטונים ואנימציה ועוד אינספור אפשרויות.

זה נכון שאפשר לייצר בבית לבד מצגות לא רעות בכלל, אך אם אתם רוצים ליצור מצגת שווה במיוחד שתהיה הכי טובה משל כל שאר הבנות, מומלץ לעשות אותה באולפן הקלטות מקצועי כך תוכלו להגיע לתוצאות הכי מרשימות ולעשות  מצגת תמונות מושקעת שתוכלו להקרין במסך באירוע.

מצגת לבת מצווה הדרך להפוך כל אירוע מרגש במיוחד

לכל אורך התקופה לפני האירוע אתם רצים ממקום למקום דואגים לכל הסידורים החשובים, סוגרים אולם ותקליטן, בסופו של דבר המטרה היא לעשות אירוע מושלם לנערה הצעירה במיוחד שכל החברות שלה שכבר חגגו עשו את זה בגדול. 

מצגת לבת מצווה זוהי דרך מעולה להפוך את האירוע שלכם למשהו אחר מקורי ומרגש במיוחד, אך כמובן כדי לעשות אותה כזאת חשוב להשקיע ואפשר לעשות זאת בקלות, בדרך כלל נהוג לעשות מצגות בתוכנת פאוור פוינט תוכנה לא רעה בכלל שמאפשרת לכם ליצור מצגות נחמדות, מלבד פאוור פוינט ישנם תוכנות שונות כמו למשל תוכנת פרמייר.

מה זה תוכנת פרמייר ומה היתרונות שלה

תוכנת פרמייר מבית החברה אדובי הינה תוכנת עריכת וידאו מקצועית, באמצעות עבודה בתוכנה ניתן ליצור סרטי וידאו ברמה הכי גבוהה, התוכנה מאפשרת להוסיף ולהוריד קטעי וידאו, להוסיף כותרות וטקסטים ועוד אפשרויות די סטנדרטיות, עם זאת בשונה מתוכנת פאוור פוינט, תוכנת פרמייר מאפשרת גם להוסיף אנימציות מיוחדות ואפקטים מדהימים.

אחד היתרונות של תוכנת פרמייר היא העובדה שהתוכנה יכולה לעבוד באופן משולב עם תוכנות עריכה אחרות כמו למשל אפטר אפקטס ממנה ניתן לייבא או לייצא אלמנטים איתם ניתן לעשות שימוש בתוכנת פרמייר, כיום אולפני הקלטות מקצועיים אשר מעניקים גם שירותי צילום קליפים ומצגות.

מה צריך לעשות כדי להכין מצגת לבת מצווה מושקעת ומקורית.

הדבר הראשון הוא למצוא אולפן הקלטות מקצועי אשר מתמחה בהכנת מצגות לבת מצווה ומכין מצגות ברמה גבוהה, צוות האולפן כבר ינחה אתכם ויסביר לכם מה עליכם להכין ולעשות, המצגת בנויה מתמונות סטילס ושילוב של צילומי וידאו, עליכם לבחור תמונות טובות ורלוונטיות החל מגיל הינקות של הנערה ועד שמחות הבת מצווה.

במצגת עצמה נהוג לשלב שיר מרגש, חשוב לבחור שיר מתאים שהנערה אוהבת, זה יכול להיות כל שיר העיקר שיהיה רלוונטי, כמו כן דרך מעולה לשדרג את המצגת היא להוסיף שיר שאתם שרים בקול שלכם, זה יכול להיות אמא ואבא שעושים שיר בהפתעה או הנערה עצמה יכולה לשיר ולהפוך את המצגת למרגשת אפילו יותר, ניתן ואף רצוי לעשות מצגת מקורית ושונה אולפן הקלטות מקצועי אשר עובד עם תוכנת פרמייר מסוגל ליצור עבורכם מצגת ברמה ואיכות טובה במיוחד, כאמור ניתן לשלב סרטוני וידאו שצילמתם בטלפון לכם או להוסיף צילומים מאולפן ההקלטות.

עריכת מצגת לבת מצווה באולפני לי-רון מקצוענות היא לא מילה גסה

אולפני לי-רון מתמחים בהכנת מצגות לאירועים והכנת מצגות לבת מצווה בפרט, לאורך השנים הופקו באולפן אינספור מצגות לבת מצווה מקוריות ומרגשת וכמובן ברמת איכות שלא פוגשים בכל יום, הצוות המקצועי של האולפן עובד ועורך את המצגות בתוכנת פרמייר המתקדמת שמאפשרת ליצור מצגות מדהימות.

אולפני לי-רון יכינו עבורכם מצגת תמונות מושקעת לבת מצווה שתוכלו להקרין במסך באירוע ולהיות גאים, בעריכת המצגת כל תמונה מקבלת טיפול ישולבו אלמנטים של תלת מימד אפקטים מיוחדים אנימציות ועוד, כמו כן אחד היתרונות הבולטים של האולפן זוהי האפשרות שלכם לשלב שיר שאתם שרים וישולב במצגת.

זוהי אופציה נהדרת להפתיע את הנערה עם שיר שמוקדש לה מכל המשפחה, או במידה והנערה רוצה לשיר בעצמה היא בהחלט יכולה להקליט שיר משלה, באולפן יש מאגר עצום של פלייבקים בכל הסגנונות, כל שעליכם לעשות זה לבחור שיר לכתוב לו מילים ולהיכנס לחדר ההקלטות ולשיר.

פשוט תורידו מעצמכם את הלחץ של הריצות, שלחו את התמונות המתאימות כמובן חשוב לסדר אותן בסדר כרונולוגי וזהו את שאר העבודה תשאירו לנו אנחנו כבר נעשה את מה שצריך כדי להפתיע אתכם במצגת לבת מצווה ברמה אחרת.

שאלות ותשובות בנוגע להכנת מצגת לבת מצווה

המחיר של מצגת לבת מצווה תלוי במספר גורמים כמו למשל, כמה תמונות יהיו במצגת, מה האורך של המצגת וכמה עבודת עריכה יש לעשות, במידה ואתם מעוניינים להקליט שיר בקול שלכם זה יהיה כמובן בתוספת למחיר של המצגת, בכל מקרה המחירים בהחלט משתלמים ביחס למזכרת שנשארת אתכם לתמיד.

לעבודה של הכנת מצגות לבת מצווה באמצעות תוכנת פרמייר יש יתרונות רבים, בשונה מתוכנת פאוור פוינט עבודה עם תוכנת פרמייר מעניקה למשתמש מגוון גדול של אפשרויות עריכה ברמה הכי גבוהה, ניתן להוסיף אנימציות מיוחדות כמו גם אפקטים מדהימים, ניתן לשלב קטעי וידאו ולערוך מצגות מקצועיות ברמה גבוהה.

כן אחד היתרונות הבולטים של הכנת מצגת לבת מצווה באולפן הקלטות זוהי האפשרות להוסיף שיר אותו אתם שרים בעצמכם, זוהי ללא ספק דרך מעולה לשדרג את המצגת, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את השיר שאתם אוהבים, כותבים מילים מצחיקות ומרגשות ומגיעים לאולפן כדי לעשות את ההקלטה, לאחר שהקלטתם את השיר אולפן ההקלטות עורך אותו ומשלב אותו במצגת.

אם אתם רוצים לעשות מצגת מושקעת במיוחד כזאת שכאשר היא תוקרן באירוע היא תיצור התרגשות גדולה, כדאי לכם לבקר באולפני לי-רון שם הניסיון והמקצועיות שתקבלו אין לו מחיר, אולפני לי-רון מתמחים בהכנת מצגות לבת מצווה ברמת איכות ושירות שלא הכרתם, כמו כן הצוות המקצועי של האולפן עורך את המצגת בתוכנת פרמייר מתקדמת שבאמצעותה ניתן להגיע לתוצאות מושלמות.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!