רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

קליפ במתנה לחתונה מהחברים ומהמשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

החברים הכי טובים שלכם מתחתנים? הזוג המלכותי של המשפחה סוף סוף מתחתן?!

רוצים לתת מתנה מקורית מרגשת ומצחיקה שתישמר לאורך זמן?

אולפני לי-רון מציעים לכם את המתנה המושלמת:
הפקת קליפ במתנה לחתונה מכל החברים או המשפחה! הכנת סרטון וידאו קליפ בהפתעה לחתן כלה כולל שיר מקורי והומוריסטי עם צילומים באולפן הקלטות שיפתיעו את הזוג והאורחים!

תחילה אתם צריכים לבחור שיר שאותו תרצו להעניק להם..שיר שקשור אליהם, שיר שקשור לזוגיות או לאופי שלהם או סתם שיר שהם אוהבים בתקופה האחרונה..אחרי שבחרתם שיר רצוי לשנות את המילים שלו בכדי שהוא יהיה מתאים יותר להם והוא יהיה יותר אישי וקשור לאירוע החתונה. אפשר לקחת דוגמאות של שירים וקליפים מוכנים ופשוט להעתיק ולשנות דברים קטנים שזה יהיה מתאים גם לחתן ולכלה שלכם או ממש לכתוב הכל משלב אפס שבו תצטרכו להתאים מילים חדשות למוזיקה קיימת. במידה ואתם לא כישרוניים וצריכים עזרה בכתיבת מילים מקוריות אנו נוכל לסייע לכם בשמחה!

אחרי שיש שיר ומילים אתם מגיעים לאולפן ההקלטות שלנו ברמת השרון, כדי לבצע את הקלטת השיר עם כל המשפחה , החברות וכל החברים. אנו כמובן נערוך ונלטש את הסאונד והקולות שלכם ונתקן זיופים אז אין צורך לחשוש מזה שלא נולדתם זמרים. המפיק המוזיקלי באולפן יעבוד איתכם על הביצוע וידריך אתכם. אם אתם הרבה אנשים אז תתחלקו באולפן לקבוצות הקלטה ובכך כל קבוצה תכנס לחדר ההקלטה להקליט את הקטע שלה ובסוף המפיק המוזיקלי יערוך את כל ההקלטות שלכם ויערוך אותם בצורה שתשמע אחידה, ממש כמו להקה מקצועית!

לאחר מכן מגיעה צלמת לאולפן עם ציוד מקצועי ומצלמת אתכם באולפן רוקדים, שרים, קופצים ובעיקר שמחים עם מגוון אביזרים ואקססוריז מטריפים!! לבסוף אתם תקבלו וידאו קליפ שתוכלו לתת במתנה לזוג בחתונה באריזה מהודרת, אפשר גם להופיע עם זה..ממש להכין ריקוד של כל המשתתפים ובזמן שאתם מופיעים הקליפ יוקרן ברקע או מה שרוב המשפחות והחברים עושים זה להקרין את הקליפ על המסכים באותו ערב, צריך להושיב את החתן והכלה על כיסא במרכז הרחבה ואז להקרין על המסכים את הקליפ שהכנתם..הם יהיו מופתעים ומאושרים עד השמיים.

דוגמאות קליפ בהפתעה קליפ במתנה קליפ בהזמנה לחתן כלה

צפו בדוגמאות 🎙 האחרונות של הקליפים שלנו

דוגמאות קליפים למגוון אירועים

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!