רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

סבא או סבתא שלכם חוגגים יום הולדת? רוצים להפתיע בצורה מקורית השנה? סבא או סבתא שלכם הגיעו לחתונת כסף/זהב? רוצים לתת מתנה שלא ישכחו?!
זה הזמן להכין קליפ במתנה!

הגיעו אלינו כדי ליצור סרטון וידאו קליפ לסבא וסבתא שאותו תוכלו לתת במתנה ליום הולדת, לחתונת זהב או כסף, לתקופת הקורונה וההסגר בכדי להעלות חיוך או לכל אירוע ומטרה שרק תבחרו לציין בכדי להעניק הפתעה ייחודית לסבא וסבתא..

קליפ כמתנה מקורית לסבא וסבתא מכל בני המשפחה – מתנה מבן/בת הזוג, הבנים והבנות, האחים והאחיות, הנכדים והנכדות, הנינים והנינות ואפילו הבני דודים וגם החברים והחברות יכולים להשתתף!

אם כל שנה התלבטתם מה להכין או מה לקנות לסבא או לסבתא..זו המתנה המקורית ביותר שתשמח אותם ותפתיע אותם במיוחד..אל תפספסו את ההזדמנות להכין להם שיר עם קליפ בהקדשה אישית!

אתם בוחרים שיר שאותו תרצו להקדיש לסבא או לסבתא או לשניהם יחדיו, רצוי לבחור שיר שהם מכירים ואוהבים, שיר שקשור אליהם באיזשהו אופן, שיר שמסמל את הזוגיות שלהם, שיר שמסמל תקופה מסוימת..חשוב שהקונספט יהיה מתאים לאירוע..למשל שיר ליום הולדת יהיה שונה משיר לחתונת זהב..

אחרי שבחרתם את השיר שאותו תרצו להקדיש להם במתנה אתם צריכים להחליט לגבי מילות השיר..רצוי לשנות אותם ולא לשיר את המילים המקוריות. רצוי לעשות מילים מצחיקות, הומוריסטיות, טקסט שמספר סיפור חיים ומפאר ומהדר אותם ואת העבר שלהם..בצורה הזו השיר יהיה יותר אישי, ספציפי, מקורי ומיוחד..לכל שורה בשיר תהיה משמעות!

ואז, שיש כבר שיר ומילים מגיעים לאולפן שבו נעבוד איתכם על ההקלטה מבחינה מקצועית, אתם תעבדו עם מפיק מוזיקלי שיעזור לכם להשמע טוב יותר מבחינת הגשת הטקסט, דיקציה, טון, ואם תהיו הרבה אנשים אנחנו נחלק אתכם לקבוצות קטנות ובצורה הזו נצליח להקליט את כולם ולחבר את כל הטייקים והקולות למיקשה אחידה אחת שתשמע כמו להקה.
לאחר מכן תגיע צלמת לאולפן עם ציוד צילום ותצלם אתכם רוקדים, קופצים, שרים ושמחים עם שלל אביזרים שנחלק לכם לצורך הצילום!

לבסוף נערוך ונלטש את הקול שלכם ונשלב את הצילום מהאולפן ביחד עם תמונות שתעבירו לנו (תמונות מילדות עד היום, תמונות מהחתונה, תמונות שמספרות סיפור חיים) וניצור וידאו קליפ לסבא וסבתא שהם לא ישכחו לעולם!!

אז השנה הגיע הזמן להפתיע את סבא וסבתא ולעשות זאת בגדול,
עם הפקת קליפ במתנה ליום הולדת באולפני לי-רון
(אולפן ההקלטות המוביל באיזור המרכז ובאיזור השרון)!

דוגמאות של קליפ במתנה קליפ בהפתעה קליפ בהזמנה קליפ בהקדשה לסבא וסבתא

צפו בדוגמאות 🎙 האחרונות של הקליפים שלנו

דוגמאות קליפים למגוון אירועים

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!