רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הקלטת שיר כניסה לבת מצווה

חוגגת בת מצווה?

רוצה שלא ישכחו את הערב המיוחד שלך עוד הרבה זמן? זה הזמן להקליט שיר כניסה מקצועי לבת מצווה!

מבצע לזמן מוגבל: הקלטת שיר לבת מצווה ב-340 ש”ח!

שיר בת מצווה מקליטים רק אצל המומחים!
עם שיר בת המצווה אפשר להופיע בכניסה לאולם או למועדון, אפשר לשלב עם מצגת או עם וידאו קליפ. זה הזמן של כלת בת המצווה להיות כוכבת ליום אחד!

קצת על הקלטת השיר

את השיר מקליטים מראש באולפן ההקלטות לפני האירוע וכך מורידים את ההתרגשות והלחץ באירוע. ע"י השיר תוכלו לבצע כניסה מרשימה לבת מצווה – תוכלו לשיר, לרקוד, ולהכנס בסטייל לאירוע.

עכשיו אתן שואלות את עצמכן איזה שיר לשיר?
יש מספר אופציות טובות..ואתן מוזמנות להתייעץ איתנו ונעזור לכם לבחור. תוכלו לבחור שיר מרגש / מצחיק, מזרחית / אנגלית, השמיים הם הגבול!

שיר כניסה לבת מצווה

מקליטים שיר לאירוע באולפן בכדי שהילדה לא תזייף בלייב בזמן ההופעה.

אנו נעבוד איתה על הביצוע, נדריך אותה איך לשיר טוב יותר, נוסיף לה אפקטים לקול בכדי לשפר ולתקן זיופים.

בסוף ההקלטה אתם תקבלו דיסק עם השיר וגם קובץ דיגיטלי באיכות סאונד גבוהה בכדי שתוכלו להשמיע באירוע ולתת לדיג'יי.

לקוחות של אולפני לי-רון

מקצועיות

יש לנו ציוד מתקדם וחדיש, והכי חשוב יש לנו ניסיון רב בעבודה עם ילדים ובני נוער. הקלטנו כבר מאות שירי בנות מצווה מוצלחים וכל כלת בת מצווה נשמעת הרבה יותר טוב מהמציאות, בהבטחה!

סבלנות

אנו נותנים לנערות את הספייס והזמן שהן צריכות בכדי להשתחרר ולהרגיש הכי בטוחות שרק אפשר בכדי לבצע את השיר. אנו מבינים את הלחץ והחשש וננסה לעשות הכל בכדי למזער אותו.

שואפים ל-100%

אנו דוגלים ב"פרפקטציוניזם" ובתהליך ההקלטה אנחנו מנסים תמיד לשאוף לשיר מושלם כמה שיותר. אנו נלטש את הקולות ונשפר את הסאונד וננסה להוציא את הביצוע הכי טוב של כלת בת המצווה. בגלל זה מקליטים את השיר מספר פעמים ולא מוותרים עד לתוצאה הטובה ביותר!

ייעוץ והכוונה

אנו לא זורקים אותה למים וזה ממש לא כמו קריוקי! תחילה נעשה חזרה קטנה ולאחר מכן נקליט. אנו מדריכים את כלת בת המצווה בכל סשן ההקלטות ונותנים לה ייעוץ מקצועי וטיפים לביצוע וואקלי טוב יותר.

סבלנות היא שם המשחק!

אנחנו יודעים, איך לעבוד עם בני נוער

יש לנו ניסיון וידע רב בהקלטות שירים לאירועים ובעבודה עם ילדים. אנו יודעים איך להסביר להם לשיר נכון יותר, איך לעבוד איתם על הביצוע ועל הגשת הטקסט, כיצד להוציא מהם את המיטב. יש לנו את הכלים והאוזן המוזיקלית שיהפכו את כלת בת המצווה לזמרת אמיתית!

הפקת קליפ בת מצווה

מה דעתכם על קליפ בהפתעה לאירוע בת המצווה?

  1. הילדה שרה את השיר, מצטלמת ועושים וידאו קליפ בהשתתפות שלה בלבד. מקרינים באולם ומפתיעים את כולם!
  2. המשפחה שרה את השיר בהפתעה ועושה קליפ שאותו תקרינו באירוע ותפתיעו את הילדה והאורחים בענק!
  3. החברות מהכיתה שרות את השיר ומצטלמות באולפן ומקרינים באירוע את הקליפ. מזכרת מדהימה מכל החברות (אפשר כמובן להביא עוד חברים מהשכבה).

דרשת בת מצווה

הילדה שלכם לא אוהבת לשיר? מתביישת להופיע באירוע?
הפתרון המושלם הוא דרשה!

מכינים ברכה או דרשה שאותה אתם כותבים מראש ובאולפן נקליט את הדרשה בצורה מקצועית כולל הוספת אפקטים ומוזיקת רקע מרגשת! פתרון יצירתי לילדות ביישניות שלא רוצות להופיע כלל בכניסה לאירוע. את הדרשה לא צריך לכתוב בעצמכם יש המון דוגמאות מוכנות שתוכלו לקבל מהם רעיונות יצירתיים!.כל ילדה שלא רוצה להקליט שיר או להופיע על במה יכולה להקליט דרשה!

דוגמאות של שיר קליפ שירים קליפים לבת מצווה 👇

loading videos
Loading Videos…

להקליט שיר בת מצווה?

אז כל מה שנשאר לכם כדי להפתיע את האורחים באירוע ולעשות את האירוע מעוד אירוע רגיל לאירוע מקפיץ מרגש ומשמח זה פשוט לבחור שיר שאותו תרצו להקליט ו.....להרים לנו טלפון או לשלוח הודעה

שיר לבר מצווה

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

שני כהן - שחקנית וזמרת (ארץ נהדרת, השוטרים, עלומים ועוד) ממליצה על אולפני לי-רון

שני כהן, כוכבת ארץ נהדרת, סדרות הטלוויזיה הבכירות של ישראל, הפרזנטורית של הפרסומות ביטוח שוקה (ביטוח ישיר) וגם פנגו הקליטה שיר באולפני לי-רון.

צפו בסטורי שהיא העלתה בעמוד האינסטגרם שלה (מעל 81 אלף עוקבים) ובתיאור החוויה המוזיקלית שהייתה לה באולפן ההקלטות שלנו לאחר הקלטת שיר כולל צילומי וידאו!

שני כהן ארץ נהדרת באולפני לי-רון
שני כהן ארץ נהדרת באולפני לי-רון
שני כהן ארץ נהדרת באולפני לי-רון
שני כהן ארץ נהדרת באולפני לי-רון

הקול שלך הוא הכל בשבילנו

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!