רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

שיר וקליפ למסיבת סיום בית ספר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הילד/ה שלכם סיימו בית ספר יסודי/תיכון בהצלחה ואתם רוצים להפתיע אותם או את חבריהם לכיתה או לשכבה במתנה מקורית,מושקעת ומצחיקה שתשאר לאורך זמן? אנו מציעים לכם לאסוף מס' הורים ולתת להם קליפ במתנה למסיבת הסיום שלהם בבית ספר.

איך הכנת שיר למסיבת סיום מתבצע?
אתם בוחרים שיר שתרצו להקליט (ניתן לשנות מילים כדי שיהיו תיאורים הקשורים לכיתה או לבית ספר),לאחר מכן מגיעים מס' הורים מצומצם להקליט את השיר באולפן (רצוי את אלו בעלי היכולת המוזיקלית). באולפן אנו נכפיל את הקולות של המשתתפים בהקלטה בכדי שהשיר ישמע כאילו הרבה אנשים הקליטו וכך לא ישמעו קולות ספציפיים.
באולפן אנו עובדים עם ההורים מבחינת ההקלטה – עורכים, מתקנים, מדריכים אתכם איך לשיר נכון וטוב יותר ומוסיפים את האפקטים הדרושים כדי שנהפוך אותם לזמרים ביום אחד..ואל חשש מזיופים כי אפשר לתקן את מרביתם באולפן ההקלטות.

לבסוף אתם תקבלו שיר שאותו תוכלו להפתיע ב2 דרכים את הכיתה במסיבת הסיום:

א. להופיע עם השיר במסיבת הסיום עם כל ההורים – רצוי להכין ריקוד מסוים. כל ההורים יעלו על הבמה ויכינו מופע מרגש, מצחיק ומיוחד שכולם יזכרו..ברקע יושמע השיר המוקלט וזו תהיה חוויה נהדרת במסיבת הסיום בבית הספר.

ב. להפוך את השיר לסרטון וידאו קליפ מגניב, מושקע ומיוחד – אנו נביא צלמת שתצלם אתכם ואת כל ההורים בכיתה/בשכבה באולפן או בלוקיישן שתבחרו למשל באחת הכיתות בבית הספר, באולם הספורט של בית הספר, בחצר בית הספר וכו' – מומלץ במיוחד לכמות גדולה של הורים. כמו כן, בסוף תוכלו להקרין את הקליפ במסיבת סיום ולהראות אותו על המסך לכל התלמידים, המורים והמוזמנים בערב המרגש הזה. הפתעה ייחודית ומקורית שתפתיע את כולם במסיבת הסיום של השכבה. אם אתם רוצים לעשות הפתעה עוד יותר מגניבה אפשר לשלוח קישור לסרטון בקבוצת וואטאפ של התלמידים או של ההורים וכולם יצפו בו במקביל באותו זמן.

דוגמאות של קליפים למסיבות סיום

צפו בדוגמאות 🎙 האחרונות של הקליפים שלנו

דוגמאות קליפים למגוון אירועים

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!