רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הקלטת שירה וקלידים / פסנתר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כתבתם והלחנתם שיר עם פסנתר או קלידים? רוצים להקליט שיר קאבר שאתם אוהבים בביצוע האקוסטי שלכם עם הקלידים?

אנו מזמינים אתכם להקליט שירה וקלידים בצורה מקצועית! אתם יכולים להגיע עם מקלדת שליטה, סינטיסייזר או פסנתר ולהקליט שיר קאבר אקוסטי עם סאונד איכותי של אולפן הקלטות.

אם אין לכם קלידים אנו נספק לכם את מקלדת השליטה המקצועית שלנו. יש לנו גם דוושת פסנתר (פדל לפסנתר חשמלי) שיכול לעזור לכם בשלב הקלטת המלודיה.

אתם מגיעים לאולפן עם התווים של השיר שלכם או התווים שיר הקאבר שאותו תרצו לבצע, וכמובן עם דף של מילות השיר. אנו נוציא ממכם את המפיק המוזיקלי והזמר החבוי בכם! לבסוף תצאו עם סקיצה עם שירה שלכם וקלידים שהקלטתם שתוכלו להשמיע לחברים,משפחה ולהתחיל לצבור קהל משלכם!

שלב 1: מקליטים קלידים: אנו נקליט את הקלידים לפי האקורדים שכתבתם, נוסיף אפקטים, נוסיף כלים נוספים להרמוניה. כמובן לא מקליטים פעם אחת ואנו נעבוד איתכם על הביצוע ונקליט מספר פעמים וגם אם טעיתם אפשר לעצור ולעשות שוב. כמו כן, אם אתם יודעים לנגן ברמה מקצועית אפשר גם להוסיף כלים ואפקטים נוספים למשל כינורות, חצוצרות, צ'לו וכו' ליצירת פלייבק הרמוני ומושלם.

שלב 2: נקליט שירה: על הקלידים שהקלטתם והכלים שהוספנו לעיבוד נקליט את השירה שלכם בצורה מקצועית, נערוך, נלטש את הקול בעזרת אפקטים, ננסה להגיע לטייקים הכי טובים שאתם יכולים וננסה להוציא את המקסימום מהביצוע שלכם! כמו כן, אם אתם זמרים מנוסים אנו ננסה להקליט גם קולות רקע והכפלות לשיפור הביצוע הוואקלי.

שלב 3: עריכה: בשלב זה אנו נערוך את הקלידים והשירה ברמת המיקס והמאסטרינג, נחבר מס' אפקטים, נסדר את הסאונד ונגיע לסאונד מדויק ברמה גבוהה ככל הניתן.

אז בואו אלינו כדי להפוך את השיר שכתבתם והלחנתם עם הקלידים שלכם לשיר מקצועי שמוקלט ועובר עיבוד באולפן הקלטות עם מפיק מוזיקלי צמוד!

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!