רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למה חשוב להקליט דרשה לבר מצווה באולפן ולא לומר בלייב באירוע?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אחד האירועים המרגשים ביותר גם לילד וגם להורים זוהי יום הולדת של גיל 13 גיל הבר מצווה, זהו אירוע שחוגגים אותו בגדול מפני שזהו הזמן שהילד הופך להיות נער בוגר.

זה גם הזמן שהילד לומד את הפרשה שהוא יעלה איתה לתורה וגם הזמן שכותבים דרשה לבר מצווה שאותה עד לפני כמה שנים הילד היה מקריא באירוע עצמו. תחשבו על הילד שעומד במצב שעלול להיות מביך בשבילו ובצדק, 

התקליטן מכבה את המוזיקה ומזמין את הילד הוא אמור לעמוד מול כל הקהל שהגיע לכבודו ולהקריא את הדרשה זה ללא ספק יכול ליצור בעיות של מבוכה ואז המילים מתחילות להתבלבל לו ומכאן זה עלול להפוך למדרון חלקלק של פאדיחות עבורו.

וזה לא רק זה גם האווירה והתחושה של הילד שיודע שעוד מעט הוא צריך לעמוד מול כולם ולדבר בהחלט יכולה להשפיע על מצב הרוח שלו ולפגום בהנאה שלו באירוע הבר מצווה שלו.

אחד הפתרונות המעולים זה פשוט לעשות הקלטת דרשה באולפן הקלטות, להקליט דרשה ולשים אותה באירוע מבלי להביך את הילד זה ללא ספק ה-פתרון המושלם. 

יתרון נוסף שהקלטת דרשה מעניקה לכם זוהי העובדה שאתם מקבלים את ההקלטה שנשארת אצלכם לתמיד וזוהי ללא ספק מזכרת שאי אפשר שלא להעריך מאוד.

היתרונות של הקלטת דרשה לבר מצווה באולפן הקלטות מקצועי

החוויה האדירה של ביקור באולפן הקלטות מעניקה לילד רגעים של נחת, רוב הסיכויים שזאת תהיה הפעם הראשונה שהוא מבקר באולפן והוא הגיע כדי לעשות הקלטת דרשה שלאחר מכן ישמיעו אותה באירוע הבר מצווה שלו.

אז מעבר לחוויה שהילד מרוויח הוא הולך להקליט את הדרשה שנכתבה, במקרה ואתם מתקשים בכתיבת הדרשה כמובן שתוכלו להיעזר במפיק המוזיקלי של האולפן ברור שדרשה לבר מצווה אמורה להיות מאוד אישית אך הוא בהחלט יכול לעזור לכם ולהכווין אתכם איך לעשות זאת נכון.

הקלטת דרשה באולפן מעניקה לילד את האפשרות לומר את המילים בצורה הכי טובה שיש הוא מקבל את כל העזרה שהוא צריך ואם הוא מתבלבל אז אפשר לתקן את הטעות בלי בעיות וליצור הקלטה מושלמת. 

כמובן שטכנאי ההקלטות ממשיך ועורך את הקלטת הדרשה ומוציא את הסאונד הטוב ביותר שניתן, אם צריך הוא גם ידע איך לשפר את ההקלטה כדי שבזמן שהיא תשמע באירוע היא תישמע מצוין כאילו הילד מדבר בלייב.

אתם פשוט חוסכים מהילד מבוכה באירוע נדיר ביותר שילד לא מתרגש מאוד ולעיתים יותר מדי, במצב כזה רוב הסיכויים שהוא מתחיל להתבלבל ולהביך את עצמו. 

התהליך עצמו הוא די פשוט ההקלטה עצמה לא לוקחת הרבה זמן אתם תצטרכו להשקיע כמה שעות, כאמור הילד מגיע לאולפן לאחר שהוא התאמן על הדרשה, על אף שהוא מקריא אותה מנייר עדיין חשוב שהוא יעשה שיעורי בית ויגיע מוכן ככל שרק אפשר זה מאוד יעזור בהקלטה עצמה ולהפיק תוצאה מוצלחת יותר.

הילד נכנס לחדר ההקלטות שם יהיה לו מיקרופון מקצועי ומאוד רגיש לרעשים כך שחשוב בזמן ההקלטה לשמור על שקט ככל שניתן בתוך החדר. 

הוא מקבל אוזניות ומעמד תווים כדי לשים את הדרשה אל מול עיניו, בשלב זה הילד מתחיל לקרוא את הדרשה בעזרת ההכוונה של המפיק המוזיקלי. לאחר שסיים את הקלטת הדרשה הוא יוצא מהחדר והטכנאי עורך את מה שיצא כמובן שזאת לא עריכה של שיר שלם אלה רק של ערוץ אחד של דיבור כך שהעריכה יחסית פשוטה ולא לוקחת הרבה זמן.

בשלב האחרון אתם מקבלים את הקובץ שהוקלט כמובן שחשוב מאוד שהקובץ יהיה איכותי ככל שרק ניתן מומלץ לקבל קובץ הנקרא wav שהוא נחשב לאיכותי ביותר.

יש כל כך הרבה יתרונות בהקלטת דרשה לבר מצווה, כאשר החשוב מכולם זוהי העובדה שהילד שחוגג בר מצווה לא יצטרך לעמוד במצב מביך באירוע מול כל המוזמנים שבאו לכבודו, גם אנו המבוגרים יותר היינו מובכים במצב כזה ואנו עלולים בהחלט להתבלבל ולהתרגש יתר על המידה.

ממש לא בטח לא ביחס למה שאתם מקבלים בתמורה מעבר לעובדה שהקלטת הדרשה תשמע באירוע אתם גם מקבלים חוויה של ביקור באולפן ומזכרת שתישאר אתכם לעולם, וכל זאת במחירים שווים לכל כיס.

באולפני לי-רון למשל הקלטת ברכה עולה 250 ש"ח

התהליך עצמו הוא לא כל כך ארוך אתם כותבים את המילים והילד מתכונן בבית על הדרשה, לאחר מכן מגיעים לאולפן ההקלטה עצמה יכולה לקחת שעה ולעיתים להתארך קצת תלוי ביכולת של הילד לקרוא אותה בצורה טובה.

ממוצע של 40-60 דקות באולפן

כמובן הרבה הורים עושים הקלטת ברכה עבור הילד שלהם, בדרך כלל הילד מגיע עם אחד או שני הוריו לאולפן כדי לעשות הקלטת דרשה לבר מצווה, זאת בהחלט גם הזדמנות עבורם להקליט ברכה שגם אותה ישמיעו באירוע.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!