רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כל שנה יש יום הולדת,וכל שנה אתם לא יודעים מה לעשות לסבא וסבתא / להורים/ לבן/ת הזג / לאחים ואחיות? מצאנו לכם פתרון! הקלטת שיר במתנה + צילום וידאו מקצועי שיהפוך לקליפ מרגש,מצחיק,מהנה שאותו תוכלו לתת במתנה ליום הולדת כמזכרת לכל החיים!

איך קליפ במתנה ליום הולדת מתבצע?

בשלב הראשוני אתם בוחרים שיר שתרצו להקליט ולהקדיש במתנה עם קליפ ליום הולדת של יקירכם.

יש כל כך הרבה אופציות של שירים וקשה לבחור אבל אנחנו ממליצים תמיד לחשוב איזה שיר היה כיף לחוגג/ת לשמוע..שיר נוסטלגי, שיר שמסמל תקופה מסוימת, שיר של זמר אהוב, שיר שמסמל אופי מסוים שקשור אליו או לאירוע..

כמו כן, אם יש שיר שאתם אוהבים את המנגינה אבל המילים לא כל כך קשורות..תדעו שאפשר ואפילו רצוי להחליף את המילים ולהתאים אותם לאירוע יום הולדת ולמטרה שלכם כמתנה. אפשר לשנות את המילים של כל שיר ועושים זאת על ידי שינוי המילים בלבד והשארת הלחן והפלייבק אותו דבר..

לאחר מכן אתם מגיעים לאולפן ההקלטות ומקליטים את השיר,לא צריך לפחד משלב ההקלטה כי אתם עובדים מול מפיק מוזיקלי מקצועי ומנוסה שיכול לתקן זיופים וכמובן ידריך אתכם לכל אורך זמן ההקלט ויסביר לכם איך לשיר טוב יותר בכדי שהשיר ישמע לא פחות ממצוין..אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שלא נולדתם זמרים ולכן ננסה לעבוד איתכם בצורה הדוקה בהתאם לרמת הכישרון שלכם.

לאחר מכן מגיעה צלמת לאולפן ההקלטות שלנו עם ציוד צילום ומצלמת אתכם רוקדים, שרים, קופצים ושמחים (בשלב הצילומים נחלק לכם מגוון אביזרים מיוחדים שירימו את כל האנרגיות בקליפ). לבסוף אנו עורכים את הסאונד והוידאו לקליפ יום הולדת מגניב הכולל שילוב תמונות שאתם תעבירו לנו, כתוביות רצות עם מילות השיר ושקופיות פתיחה וסיום עם הקדשה אישית או ברכה שלכם!

דוגמאות קליפ ליום הולדת קליפ במתנה קליפים לאירועים באולפני לי-רון

צפו בדוגמאות 🎙 האחרונות של הקליפים שלנו

דוגמאות קליפים למגוון אירועים

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!