רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

להכין מצגת עם תמונות ושיר לאירוע

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כדי להפתיע את מי שחוגג או כדי להפתיע את האורחים המוזמנים, מרבית האנשים המארגנים אירוע בוחרים בתצוגה ויזואלית כחלק משמעותי מהאירוע. למה כדאי להכין מצגת תמונות מושקעת לאירוע, המבוצעת על-ידי עורכת וידאו מקצועית? מדוע לא כדאי לעשות מצגת לבדכם בפאוורפוינט? ואיך משדרגים את ההפתעה באירוע ממצגת תמונות מושקעת לשיר וקליפ מרגשים לאירוע?

תמונות וקטעי וידאו בעריכת מצגת מקצועית לאירועים

הצגת תמונות כמצגת שקופיות אינה דבר חדש, כבר עשרות שנים שאנשים מתקבצים יחדיו להצגת תמונות מרגעים שונים בחיים במסגרת מכונת שקופיות ועד לעריכת מצגת בתוכנת הפאוורפוינט (PowerPoint).
בכל אירוע מתוכנן, אם אתם לא מומחים לעריכת מצגות או מומחים לעריכת וידאו, ככל הנראה שמצגת השקופיות שלכם תהיה בסיסית, בלי אפקטים, לא מרגשת וככל הנראה משעממת.
כדי לרגש את האורחים באמת ולשדרג את האירוע עם מצגת תמונות וקטעי וידאו, איכותית ומקצועית –  הצטרפו אל אלפי הישראלים שכבר שידרגו את האירוע שלהם עם מצגת תמונות וקטעי וידאו מושקעת, בעריכה המבוצעת על-ידי עורכת וידאו מקצועית.

המטרה העיקרית של המצגת המושקעת היא להפתיע את האורחים וגם לרגש ולהפתיע את האדם לו אתם חוגגים את האירוע, המצגת המקצועית יכולה להכיל קטעי וידאו ותמונות מתקופות שונות שיעלו זכרונות במבט הראשון.
המצגת נערכת על-ידי עורכת מומחית למצגות וקליפים לאירועים, כאשר כל החומרים שנשלחים עוברים עריכה, הוספת אפקטים, מוזיקת רקע והתאמה ליצירת סיפור שלם.
מצגת האירוע שלכם הופכת לסרטון שיכול להכיל את הברכות מכל המשפחה והחברים, תמונות העבר וכל מידע נוסף שתרצו להכניס ליצירת מצגת שתיזכר כזיכרון חיובי לאורך שנים בקרב האורחים ובמיוחד בקרב בעלי השמחה.

 

צריכים מצגת לאירוע? אולפני לי-רון – אולפן הקלטות לאירועים מתמחה בעריכת מצגות לאירוע. אתם יכולים להפיק ולהכין אצלנו מצגת לבת מצווה, מצגת לבר מצווה, מצגת ליום הולדת, מצגת לחתונה, מצגת ליום נישואין, מצגת לסבא וסבתא ולמעשה לכל אירוע שבו אתם רוצים להציג מצגת תמונות מתקדמת, מושקעת מקצועית ומיוחדת לאירוע שלכם.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מקרינים באירוע שלהם מצגת..מצגת לאירוע מעבירה סיפור חיים במספר דקות בודדות..אפשר להראות סרט זמן שבו תמונות ישנות מהלידה, דרך הבית ספר הראשון, דרך הצבא, דרך החתונה, ועד היום..סדר כרונולוגי לסרט החיים שרץ. אפשר להראות תמונות בלי חשיבות לסדר כרונולוגי אבל תמונות עם משמעות..

אולפני לי-רון מתמחים ביצירת מצגת תמונות אינטראקטיביות שבהם אנו משלבים את טכנולוגיית תלת המימד. אנו עורכים כל שקופית וכל תמונה בנפרד ויוצרים מצגת מופלאה של מספר דקות שאתם תהיו מופתעים מכל שקופית.  אצלנו, ניתן להזמין הכנת מצגת לאירועים ולקבל הרבה סבלנות, הבנה מה אתם צריכים בדיוק וכמובן יחס חם כבר משיחת הטלפון הראשונה. את המצגת הצוות שלנו מכין בעזרת תוכנות וציוד מתקדם במחירים נוחים לכל כיס ולכן הכנת המצגת דרכנו היא דבר שאסור לפספס.

מה זה מצריך ממכם?
 להעביר לנו תמונות וטקסטים שתרצו שיהיה כתוב במצגת. אפשר להוסיף גם סרטוני ברכות מצולמות. וכמובן, איזה שיר או שירים תרצו שיהיה ברקע של המצגת. את כל שאר הקסם אנו נעשה! 

תמונה שווה אלף מילים?
אז כמה שווה מצגת עם עשרות רבות של תמונות? אנו נשמח להכין לכם מצגת שמספרת סיפור חיים או סיפור אהבה שאותה תוכלו להקרין באירוע המיוחד שלכם.

מה האקסטרה של אולפני לי-רון בהפקת מצגות לאירועים?

אנו אולפן הקלטות שמתמחה בעיקר בהפקות והקלטות לאירועים. אנו נוכל להקליט שיר קאבר בקול שלכם בהשתתפותכם בלבד או בהשתתפות חברים ובני משפחה ולערוך לאחר מכן מצגת שברקע ישמעו את השיר שהקלטתם..לדוגמא: במקום שברקע של המצגת יתנגן שיר של שלמה ארצי או עומר אדם, תתנגן המוזיקה של השיר שבחרתם וישמעו אתכם שרים..בכך המצגת הופכת להיות מקוריות יותר, ייחודית יותר וכמובן אישית הרבה יותר!

מה המחיר?
המחיר משתנה בהתאם למספר מאפיינים: כמה תמונות תרצו לשלב? כמה שירים תרצו לשלב? האם תרצו גם להקליט שיר?  צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר רלוונטית בהתאמה אישית לדרישה שלכם!
 

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!