רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים את המתנה הכי מקורית? הכי מיוחדת? הכי מושקעת?! קליפ במתנה הוא ההפתעה המושלמת לכל אירוע או מטרה!

חלון פנימי (iframe)גם אם לסבא שלכם יש יום הולדת, גם אם להורים שלכם יש יום נישואין, גם אם החברים הכי טובים שלכם מתחתנים, תוכלו לעשות להם קליפ שתעניקו להם אותו במתנה ביום המיוחד והחגיגי.

אתם תקדישו להם שיר שאותו תקליטו באולפן הקלטות מקצועי (רמת השרון) ותעבדו מול מפיק מוזיקלי מנוסה שיעזור לכם לשיר טוב יותר..אין מה לפחד מלהגיע לאולפן בגלל שאתם לא זמרים כי באולפן יוכלו לתקן זיופים ומדריכים אתכם באופן צמוד איך לבצע את השיר בצורה טובה יותר..מפיק עם אוזן מוזיקלית וניסיון רב יעזור לכם ויהיה שם בשבילכם עד שתהיו מרוצים מהתוצאה של השיר.
אם אתם רוצים להקדיש שיר באופן אישי יותר אנו ממליצים לשנות את מילות השיר בכדי שמילות השיר יתאימו לאירוע ויהיו ייחודיות על החוגג/ת.

לאחר ההקלטה תצטלמו באולפן עם שלל אביזרים ואקססוריז שנספק לכם כמו דרבוקות, גיטרות, מיקרופונים, חצוצרה, כובעים, שרשראות, משקפיים, זוהרים ועוד.
לבסוף נערוך את הקליפ בשילוב כ-40 תמונות שתעבירו לנו ואם תרצו אפשר לשלב מספר סרטונים או קטעי וידאו שצילמתם. כמו כן, אנו נוסיף שקופית פתיחה ושקופית סיום עם הקדשה אישית מיוחדת מהמשתתפים בקליפ.

דגשים: 
התהליך באולפן לוקח כשעתיים – שלוש שעות (תלוי בכמות האנשים שמגיעים להקליט ולהצטלם באולפן), הצילום וההקלטה מתבצעים באולפן ההקלטות שלנו, צריך לבוא אלינו רק פעם אחת. הקליפ מוכן תוך 7-14 ימי עבודה, המחיר משתנה בהתאם לגודל הקבוצה וכמות המשתתפים, ניתן להוסיף צילומי חוץ אם קובעים לשעות אור יום ואין גשם בחוץ, ניתן להוסיף כתוביות רצות לפי מילות השיר במידה ושיניתם את המילים המקוריות של השיר.

* את השיר ואת קובץ הוידאו קליפ מקבלים ישירות לדואר האלקטרוני
*יש אפשרות לקבל את השיר או את הוידאו קליפ על CD

דוגמאות של קליפים במתנה לאירועים 👇

צפו בדוגמאות 🎙 האחרונות של הקליפים שלנו

דוגמאות קליפים למגוון אירועים

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!