רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

קליפ במתנה למסיבת פרישה / פרידה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קליפ במתנה למסיבת פרידה / פרישה של מנכ"ל / סמנכ"ל או עובד בכיר בחברה? מנהלת בחברה עוזבת? הגעתם למקום הנכון!

המנהל פורש מתפקידו ואתם רוצים לתת לו מתנה מקורית לפרישה? העובדת המצטיינת החליטה להתקדם ואתם רוצים לתת לה מזכרת כמתנה מקורית מכל העובדים למסיבת פרידה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

אולפני לי-רון מציעים לכם להקליט שיר במתנה למסיבת הפרישה או הפרידה ואף לערוך קליפ שתתנו במתנה לכבוד הפרישה או העזיבה של המשרד למנהל או עובד. סרטון וידאו קליפ יהיה כמזכרת לכל החיים וזו צורה נפלאה להודות לאדם אשר עבד איתכם מספר שנים ואתם רוצים לתת לו מתנה מדהימה ומושקעת.

למעשה, קליפ למסיבת פרידה או פרישה הוא סרטון וידאו שבו העובדים או צוות המשרד או המחלקה שבה עבד העובד או המנהל מגיעים לאולפן הקלטות ומקליטים שיר ואז מצטלמים ולבסוף מעניקים בהפתעה את הקליפ במסיבת הפרידה / הפרישה ומקרינים אותו מול כל עובדי החברה או המחלקה. רעיון נפלא שכל מנהלת HR צריכה להכיר!

איך זה קורה? אתם בוחרים איזה שיר תרצו להקדיש למנהל, מנכ"ל, סמנכ"ל, או עובד במחלקה מסוימת בחברה (ניתן גם לשנות מילים ולכתוב שיר עליו באופן מקורי ואישי..שיר הומוריסטי ומצחיק על כל שנות הפעילות שלו בחברה והקשר שלו עם העובדים והמנהלים) אנו באולפן נעבוד אתכם מבחינת ההקלטה (נערוך, נתקן, נשפר, נוסיף אפקטים ונעזור לכם להוציא מעצמכם את הזמרים החבויים בכם..וכן גם נוכל לתקן זיופים). לבסוף נערוך את כל הקולות של כולכם ונבצע מיקס לשיפור הסאונד…כמו כן, חשוב לציין שאם תגיעו הרבה אנשי צוות להקלטת השיר אנו נחלק אתכם לקבוצות הקלטה קטנות ובכך כולם יקליטו את השיר בחלקים ובסוף המפיק המוזיקלי באולפן יערוך ויחבר את כל הקבוצות מבחינה וואקלית.

אחרי שמקליטים את השיר עוברים לשלב של צילום וידאו שיהפוך לקליפ ויזואלי. אנו נביא צלמת לאולפן שתצלם אתכם רוקדים, שרים, קופצים ושמחים עם כל מיני אביזרים ואקססוריז מגניבים כמו דרבוקה, חצוצרה, גיטרות, מיקרופונים, כובעים, שרשראות, פונפונים וכו'..כאן בשלב הצילום אין צורך לשיר באמת אלא "בכאילו" רק להזיז את השפתיים כי השיר מוקלט.

לבסוף נערוך את ההקלטה, הצילום וידאו עם השיר שהקלטתם בשילוב תמונות שתעבירו לנו או סרטונים הקשורים לחוגג/ת. אם שיניתם את מילות השיר אנו נוסיף גם כתוביות רצות לפי המילים.

בכך תוכלו לתת למנהל שפורש או לעובד שעוזב מתנה מקורית בדמות קליפ במתנה למסיבת הפרישה או מסיבת הפרידה.
מה שבטוח – מתנה כזו הם לא יקבלו מאף מקום עבודה!

אז למי עשינו קליפ מדהים? בין לקוחותינו תוכלו למצא את החברות הגדולות במשק

לקוחות עסקיים אולפני לי-רון
לקוחות עסקיים אולפני לי-רון

דוגמאות של קליפים במתנה למסיבת פרידה / פרידה 👇

צפו בדוגמאות 🎙 האחרונות של הקליפים שלנו

דוגמאות קליפים למגוון אירועים

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!