רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הקלטת שיר למסיבת סיום סוף שנה בית ספר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפני לי-רון (אולפן הקלטות) ברמת גן מבצעים הקלטת שיר למסיבת סיום שבו כל הילדים בכיתה (אלו שיודעים לשיר וגם אלו שלא) מגיעים לאולפן ההקלטות שלנו ברמת גן בכדי להקליט שיר שהם כתבו מבעוד מועד לכבוד הופעת סוף השנה…בדרך כלל השיר יהיה עם מילים מקוריות על בית הספר והשכבה.

לרוב, התלמידים עובדים עם מורה למוזיקה בביה"ס וכך מגיעים מוכנים להקלטה. באולפן התלמידים מגיעים עם אחד המורים או ההורים אשר ישגיח עליהם.

בזמן הקלטה התלמידים נכנסים לחדר ההקלטה בקבוצות של 4-8 תלמידים בכל פעם, ולבסוף המפיק המוזיקלי עורך את כל הטייקים והקבוצות למקשה אחת שתשמע למעשה בסוף כמו קבוצה גדולה, אחת ואחידה. הטכניקה היא שהקבוצה הראשונה שתקליט תהיה עם קבוצת התלמידים והתלמידות הטובים והטובות ביותר מבחינה מוזיקלית ומבחינה וואקלית בכדי שאחר כך כל הקבוצות הבאות יוכלו לשמוע אותם באוזניות וזה יקל עליהם בתהליך ההקלטה שלהם גם כן. לא כולם נולדו זמרים אך אנו נעשה את הכל בכדי שהלהקה של בית הספר או הכיתה תשמע טוב במבחן התוצאה הסופית!

במהלך ההקלטות יעבוד מול הילדים מפיק מוזיקלי אשר מנוסה בהקלטות מרובות אנשים, ובעל ניסיון רב בעבודה מול ילדים ובני נוער. והכי חשוב הילדים יהנו מסבלנות, תחושה נעימה ולא לחוצה ויעשו כיף חיים בחוויה הראשונה שלהם באולפן ההקלטות.

בסרטון שלפניכם תוכלו לראות שיר עם קליפ של כל חברי הכיתה למסיבת סיום בית ספר 👇

צוות המורים והמורות רוצים גם להפתיע את התלמידים? זה אפשרי! 👇

בתמונות תוכלו לצפות בילדי ביה"ס "עליות" ברמת גן מקליטים שיר למסיבת סיום 👇

רוצים לתת לילדים גם מזכרת מהכיתה וגם מתנה לסוף שנה?

בסוף ההקלטות יש אפשרות שנכין עבורכם הדפסת דיסקים עם תמונה כך שכל ילד יקבל עותק של השיר על גבי CD עם תמונה שלו או של כל קבוצת הילדים בכיתה (בתוספת תשלום בהתאם לכמות דיסקים רצויה).

 

ההורים מתרגשים יותר מהילדים לקראת מסיבת סיום? זה הזמן להביא את ההורים של הכיתה ולהקליט שיר בהפתעה עם קליפ למסיבת סיום בית הספר!! צפו בדוגמא הבאה 👇

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!