רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

כמה עולה להקליט?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רוצים להקליט שיר באולפן הקלטות ורוצים לעשות סקר שוק ולדעת מה המחיר? מה העלות? אולפני לי-רון כאן לעזרתכם! 

כמה עולה להקליט שיר, הקלטת ברכה, דרשה, סינגל? רוצים לדעת מחירים של שירותי אולפן. לפניכם סקר שוק עלויות וגם מחירים ממוצעים. מה העלות? מחירון הקלטות ישראל!

אנו אולפן הקלטות מקצועי המתמחה בהקלטות שירים והפקות לכל אירוע, סגנון ומטרה. לנו יש ידע רב בתחום שיסייע לכם לקבל הבנה על המחירים בשוק.

כמה עולה להקליט שיר לבת מצווה או לבר מצווה? 
המחיר הממוצע בשוק הינו 370-400 ש"ח. אולפני לי-רון מציעים הקלטה מקצועית ב340 ש"ח בלבד לשעת אולפן!

כמה עולה להקליט שיר לחתונה? 
ברוב האולפנים יש מחירים מופקעים כאשר מוספים את הביטוי "חתונה". אנו לא מעוניינים לעשוק ומציעים הקלטת שיר לחתונה רק ב340 ש"ח לשעת אולפן. מחיר משתנה בהתאם לכמות משתתפים!

כמה עולה להקליט שיר במתנה? 
רוב האולפנים ידרשו ממכם מחיר שנע בין 450-400 ש"ח. אנו יודעים שאתם רוצים להפתיע את יקירכם בענק ולכם יש לנו מבצע של הקלטת שיר במתנה ב-340 ש"ח בלבד.

כמה עולה להקליט דואט?
ברוב המקרים בגלל שמקליט יותר מאדם אחד ידרשו ממכם תוספת תשלום. אצלנו בהקלטות של עד 4 אנשים תשלמו אותו מחיר. רק 340 ש"ח להקלטת שיר שהוא דואט של בני זוג או חברים טובים.

כמה עולה להקליט שיר קאבר?
שיר קאבר יכול לנוע בין 100 ש"ח ל500 ש"ח. אפשר לומר שאולפן שמציע הקלטה ב100 ש"ח לא יתן לכם את אותו יחס, שירות ומקצועיות שאנו מציעים בהתייחס לזמן אולפן שתקבלו, תוצאה, ועבודת שטח מדוקדקת שכוללת תיקון זיופים, הוספת אפקטים, שיפור סאונד, מיקס ומאסטרינג ועוד שלל מרכיבים טכניים. באולפני לי-רון יש את כל היתרונות בכדי להפיק שיר קאבר מקצועי במחיר נוח לכל כיס. רק 340 ש"ח להקלטת שיר קאבר שתבחרו לבצע.

כמה עולה להקליט סינגל?
לרוב, אולפני הקלטות ידרשו מחירי עתק להקלטת שיר מקורי שלכם כאשר המחירים יכולים להגיע גם ל-10 אלף ש"ח לסינגל. יש לכם לחן? יודעים לנגן? אצלנו תוכלו להפיק שיר מקורי שכתבתם החל מ-2500 ש"ח בלבד.

כמה עולה להקליט דרשה או ברכה לאירוע?
באולפני הקלטות רבים בישראל ידרשו על הקלטת ברכה כ350 ש"ח, כמעט כמו מחיר של שיר. באולפני לי-רון גובים רק 250 ש"ח על הקלטת ברכה אחת מקצועית, מרגשת ומיוחדת עם ליווי מוזיקלי והוספת אפקטים לקול של המקליט/ה.

מה מחיר הקלטת מס' ברכות לאירוע?
רוצים להקליט ברכות מכל המשפחה? עד 5 ברכות "קצרות" רק ב-450 ש"ח..באולפנים אחרים יבקשו בין 500-600 ש"ח..אז למה לשלם באולפני הקלטות אחרים מחירים גבוהים להקלטת ברכות? אצלנו תקבלו קובץ של כל הברכות אחרי עריכה כולל תוספת מוזיקת רקע מרגשת!

כמה עולה להקליט ברכת כלה?
לרוב דיג'יי יציע לחתן ולכלה את ההקלטה כלולה בחבילה..כאילו בחינם אך למעשה אתם משלמים על כך במחיר הגבוה שהוא לוקח לאירוע. אם תפרידו את המחירים של כל הפריטים המוצעים לכם תראו ששילמתם על ברכת כלה כ500-600 ש"ח. מחיר הגבוה בהרבה מהמחיר המוצע אצלנו.. רק 250 ש"ח בכדי להקליט ברכת כלה או ברכה בודדת.

כמה עולה קליפ במתנה לאירוע?
הפקת קליפ לאירוע במתנה או בהפתעה הוא תהליך מורכב ומשתנה בהתאם לכמות משתתפים או דרישת הלקוח. אתם צריכים תחילה להבין כמה משתתפים תהיו בקבוצה וגם מה תרצו שיהיה בקליפ. אם תרצו רק צילומים באולפן או גם צילומי חוץ, אם תרצו להוסיף כתוביות של המילים או אם תרצו גם הוספת קטעי וידאו ותמונות. כמו כן, באיכות הקליפים יהיה הבדל וזה מאוד משתנה אם תהיה לכם צלמת מקצועית או עורך וידאו מקצועי בכדי שהתוצאה הסופית של הקליפ תהיה נפלאה ומושקעת!
ברוב האולפנים המחיר הממוצע של קליפ במתנה ינוע בין 1500-2500 (תלוי בכמות המשתתפים ובתוספות השונות). אצלנו אתם תקבלו קליפ מקצועי, ערוך יפה מאוד ומושקע במחיר המשתלם ביותר..באחריות!

אולפן הקלטות ברמת השרון
אולפן הקלטות ברמת השרון

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!