רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפן הקלטות בקרית אונו? אולפן הקלטות באיזור קרית אונו? מצאתם!

על אף שכיום כל אחד או אחת יכולים לרכוש ציוד הקלטה ביתי במחירי רצפה ואפילו שבשנים האחרונות יצאו לא מעט תקליטים מצוינים שהוקלטו בבית, אין תחליף לאולפן הקלטות מקצועי. להקליט שיר במחשב נייד בבית לא יכול להשתוות לחוויה המוחשית של ביקור באולפן ויצירת מוזיקה בסביבה שיתופית וממוקדת יצירה באמת.

הקלטה של שיר באולפן הקלטות מקצועי לעתים קרובות זהו הפתרון האידיאלי, אל אף שלעיתים זאת יכולה להיות השקעה משמעותית של כסף וזמן. אם תדעו מה אתם רוצים לעשות ותגיעו מוכנים תוכלו להגיע בהשקעה לא גדולה לתוצאות שאפילו אתם לא תאמינו.

לפני ששוקלים לעשות הקלטה של שיר באולפן הקלטות באזור קרית אונו. חשוב לשאול את עצמכם  מה המטרה של ההקלטה, איך אתם מצפים שהמוצר הסופי ישמע וכמובן מהו התקציב שלכם. יש המון שאלות שעולות כאשר מחפשים אולפן הקלטות באזור קרית אונו.

לדוגמא אם אתם מעוניינים לעשות הפקה של שיר ראפ, בטח לא תלכו לאולפן הקלטות שמתמחה בעיקר במוזיקה מזרחית. במיוחד עבור יוצרים, חשוב למצוא אולפן מחובר לז'אנר שלכם, עבור הפקת שיר ראפ באולפן הייתם מצפים שהם כבר יהיו מנוסים בתחום ושיהיה להם את הציוד המתאים.

אולפן באזור קרית אונו להקלטת שירים וקליפים לאירועים

אולפני הקלטות באזור קרית אונו מציעים מגוון שירותי הקלטות, זה מעולה ללקוח שיש לו מבחר גדול. אך מצד שני אם אתם מעוניינים להפיק שיר בז'אנר ספציפי, ככל הנראה שהרשימה של האולפנים הרלוונטים תצתמצם מאוד גם אם אלה אולפנים מעולים.

זה לא יעזור אם האולפן לא מבין את המוזיקה שלכם. לכן הדבר הראשון שצריך להיות לכם חשוב הוא למצוא אולפן שמתמחה בסגנון של מוזיקת ראפ. עוד לפני שסוגרים עם אולפן מסוים חשוב להגדיר לעצמכם תקציב, מבחינת תקציב הוא זה שיקבע את היקף העבודה באולפן בדרך כלל אולפנים עובדים לפי שעות אך יש כאלה שניתן לסגור איתם מחיר גלובלי.

אם אתם רוצים להוזיל את המחיר של הפרויקט ניתן לעשות זאת על ידי מספר פעולות חשובות לפני ההקלטות. לאחר שבחרתם את האולפן המתאים חשוב לעשות תיאום ציפיות, במידה ואין לכם שיר מקורי ואתם מעוניינים בעזרה בהפקה מהאולפן חשוב ליידע אותם ולבנות את השיר יחד.

אי עמידה בזמנים היא אחד הגורמים שיכולים לייקר מאוד את תהליך ההקלטות, אולפן הקלטות עובד לפי שעות כך שאתם תאחרו אתם גוזלים לעצמכם זמן יקר. לכן נסו לתכנן לעצמכם ומול האולפן לוח זמנים מוגדר בסופו של דבר זה עוזר גם ליצירה עצמה.

תהליך ההקלטה יעיל כאשר היוצר או הלהקה מגיעים ליום ההקלטות. זה מאוד משמעותי שכל אחד ידע בדיוק את התפקיד שלו אם זה תפקיד שירה או תפקיד נגינה ככל שתתאמנו יותר בבית ותגיעו מוכנים זה יעזור לכם לעבור את ההקלטות בצורה הרבה יותר טובה ויעילה. זה גם יחסוך לכם לא מעט זמן וכסף וגם התהליך עצמו יהיה הרבה יותר ממוקד ומהנה.

דוגמאות קליפים למגוון אירועים

לדוגמא: הקלטת שיר ראפ באולפני לי-רון

אם אתם מחפשים אולפן הקלטות באזור קרית אונו כדי להקליט שיר ראפ, אולפני לי-רון זהו האולפן בשבילכם. לאחר שנים רבות של צבירת ניסיון בתחום ובז'אנר ואחרי אינספור הפקות של שירי ראפ והיפ הופ אתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון בכל הנוגע להקלטת והפקת שירי ראפ והיפ הופ.

כדי להגיע לאיכות הקלטה גבוה חשוב שיהיה את הציוד המתאים וכמובן אקוסטיקה איכותית. זה חשוב בעיקר במוזיקה כמו ראפ או היפ הופ שהשירה היא הכלי הבולט והמרכזי ודרך השירה המהירה על הקצב היא חייבת להיות חדה וברורה. 

באולפני לי-רון תוכלו ליהנות מאולפן מקצועי עם חדר הקלטה נפרד לחלוטין האקוסטיקה איכותית למניעת רעשים מבחוץ, יחד עם הציוד המקצועי זה מבטיח לכם סאונד באיכות גבוהה במיוחד. על הסאונד שלכם אחראי מפיק מוזיקלי מהשורה הראשונה של יוצרי מוזיקת היפ הופ וראפ כך מהבחינה הזו אתם יכולים להיות רגועים.

לאחר סיום ההקלטות השיר עובר לעריכה מקצועית. במידה וצריך מתקנים את הקול שלכם, ניתן להוסיף אפקטים להכפיל את השירה שלכם וליצור סאונד מעניין ויוצא דופן. לאחר העריכה השיר עובר מיקס ובסופו של התהליך מאסטרינג כדי להבטיח איכות מקסימלית.

לאחר עריכת השיר אתם מקבלים אותו ישירות למייל שלכם במספר פורמטים שונים, מרגע קבלת השיר אתם יכולים להתחיל להפיץ אותו ולפצוח בקריירה מדהימה.

הקלטת שיר
הקלטת שיר

כל מה שרציתם לשאול על אולפן הקלטות באזור קרית אונו

באזור של קרית אונו יש מספר אולפני הקלטות בהם ניתן להקליט שיר מקורי, כדי למצוא אולפן שמתאים לכם חשוב לבחור באולפן שיש לו מספיק ניסיון ומתחבר לסגנון המוזיקה שלכם.

אם אתם מחפשים אולפן הקלטות באזור קרית אונו כדי להקליט שיר ראפ מקורי, כל שעליכם לעשות זה להגיע לאולפני לי-רון אשר מתמחים בז'אנר מזה שנים רבות וביצעו מגוון רחב של הפקות שירי ראפ, פופ והיפ הופ.

הקלטת שיר במתנה זוהי אחת המתנות הכי מקוריות ומרגשות שאפשר לתת או לקבל. באזור של קרית אונו יש מספר אולפני הקלטות המתמחים בהקלטת שיר במתנה. אולפני לי-רון זאת הבחירה הנכונה אם ניסיון אדיר בתחום ותוצאות איכותיות במיוחד.

זה לא חייב להיות יקר, דבר ראשון זה תלוי איזה סוג שיר אתם מעוניינים להקליט, אם זה שיר עם פלייבק מוכן זה מוזיל את ההקלטה. אם אתם מעוניינים להקליט גם את המוזיקה זה יעלה קצת יותר, אך בכל מקרה ככל שתגיעו מוכנים ליום ההקלטות זה יחסוך לכם זמן ולא מעט כסף.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!