רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

כתבתי מילים ואין לי לחן

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הרבה אנשים כותבים שירים אבל לא עושים איתם כלום, כמו שנאמר שירים למגירה. בעצם השלב הבא של מילות השיר יהיה להפוך אותן למנגינה לחן, לא כל אחד יודע להלחין שיר ולכן הרבה פעמים שירים ממש טובים מתבזבזים והולכים לאיבוד רק בגלל שלא הלחינו אותן.

הלחנת שיר היא אומנות בפני עצמה וכשיש למלחין כישרון הוא יכול להפוך להפיק שירים מעולים עם המילים שכתבתם, כך שגם אם אתם עוסקים בכתיבת מילים ושירים אבל לא יודעים להלחין שיר אתם יכולים לפנות לאולפן הקלטות מקצועי ולהעזר במפיק המוזיקלי שילחין עבורכם את מילות השיר שכתבתם.

הרבה אנשים העוסקים בכתיבת מילים אפילו לא מודעים שיש מי שיכול להלחין עבורם את השיר שכתבו, וכאשר הם מתקשרים לאולפן ההקלטות הם מספרים, כתבתי שיר אבל אין לי לחן האם אתם יכולים לעזור. אך מצד שני אין ספק שבשנים האחרונות המודעות בנושא עלתה ועוד ועוד אנשים מגשימים את החלום שלהם ומגיעים כדי להלחין שיר מקורי שנכתב.

גם התופעה של כל תוכניות הטלוויזיה המוזיקליות שקורות בשנים האחרונות יצרו עבור המון אנשים חשק או צורך ליצור בעצמם העניין שאנשים רגילים שכותבים שירים פתאום הפכו למפורסמים והעבירו את התחושה שכל אחד יכול להצליח אם רק יאמין בעצמו.

כתיבת מילים למטרת הלחנת שיר

יש את אלה שמאמינים שאין יותר מדי חוקים ואומרים אומנות זאת אומנות, כתיבת מילים לשיר יכולה להיות כל כך הרבה דברים שונים, אם אתם מאזינים לרדיו אתם יכולים לשמוע שיר רציני מאוד שמדבר על אהבה נכזבת, ושיר הבא יהיה שיר מצחיק עם מילים בלי יותר מדי מסר.

כך שיש משהו במשפט אומנות זאת אומנות, ואם אתם כותבים אתם צריכים להאמין בעצמכם ולדמיין איך אתם רוצים שהשיר ישמע וגם אם אתם לא מוזיקאים ולא יודעים איך להלחין שיר אתם כבר יודעים שיש לזה פתרון.

בדרך כלל מי שעוסק בכתיבת מילים וכותב שירים גם יהיה לו איזשהו גישה למוזיקה אפילו אם הוא לא מנגן על כלום עדיין תהיה לו הבנה מסוימת איך שיר בנוי ואיך הוא היה רוצה שישמע, זה מאוד יכול לעזור כאשר מתחילים להלחין שיר.

אז אתם כותבים מילים ורוצים להפוך אותם לשירים מולחנים וזה בהחלט אפשרי ואפילו ברמה גבוה מאוד לביצוע באולפן הקלטות מקצועי. כאשר אתם מתחילים לעבוד על הלחנת השיר חשוב שתהיו נוכחים במקום ותנסו לכוון את המפיק לאיך אתם שומעים את השיר.

כמובן שחשוב לדבר מראש ולומר מה הסגנון שאתם מחפשים, האם זה שיר מהיר? או אולי בלדה שקטה ורגועה? בכל מקרה הרגעים של הלחנת השיר הם סוג של קסם רגעים השיר שאתם כתבתם קורם עור וגידים והופך לאמיתי.

כתבתי שיר בלי לחן מי יכול לעזור לי?

כיום ניתן לבצע באולפן הקלטות הלחנת שיר באופן מקצועי, כך שבמקרה וכתבתם שיר בלי לחן ואתם מעוניינים להפיק אותו ולהפוך אותו לשיר של ממש הכולל מנגינה ולחן אתם יכולים פשוט לפנות לאולפן ולומר כתבתי שיר בלי לחן ואני מעוניין להלחין אותו.

הלחנת שיר באולפן הקלטות זה יקר?

זה מאוד תלוי ברמת ההפקה שאתם מחפשים, אם אתם מעוניינים בזמרת מקצועית בליווי להקה זה יכול להגיע לסכומים נכבדים, אך עדיין לא בשמיים, מצד שני אם אתם מעוניינים בהפקה פשוטה נאמר בליווי של גיטרה או פסנתר בלבד זה יהיה יחסית זול יותר.

האם כתיבת מילים לשיר זה קשה?

במקרה ואתם עוסקים בכתיבת מילים לשירים אתם בטח יודעים שזה עניין מאוד דינמי, יש רגעים שהמילים פשוט זורמות ויש רגעים שהן כמעט ולא מגיעות. לכן קשה לומר אם כתיבת מילים לשיר זה דבר קשה אבל בהחלט צריך כישרון לזה.  

כתבתי שיר בלי לחן האם אני יכול ללמוד להלחין שיר לבד?

כדי להלחין שיר צריך שתהיה לכם גישה לכלי מוזיקלי כל שהוא, רוב המלחינים הגדולים הם בדרך כלל גם מוזיקאים, לכן אם אתם לא מנגנים תצטרכו עזרה ממוזיקאי שיוכל להפוך את השיר שלכם למנגינה ולהלחין אותו בהדרכתכם.

לסיכום:

כתיבת מילים, כתיבת שירים, זה עולם ומלואו מי שאוהב לכתוב יכול להבין ישר את הכוונה, אבל מה קורה שאני רוצה להלחין שיר שכתבתי ואני לא יודע איך לעשות את זה? היום זאת כבר לא בעיה אתם פשוט צריכים לפנות לאולפן הקלטות ולומר להם כתבתי שיר בלי לחן, הם כבר יקחו את זה מכאן ויהפכו את השיר שלכם למציאות.

אז גם אם יש לכם מילים בלי לחן אתם יכולים לפתור את זה בקלות, ישנם גם מוזיקאים רבים המציעים ללמד את התחום או אפילו יכולים להלחין שיר עבורכם, אז תוציאו את השירים מהמגירה תבחרו את השיר שאתם הכי אוהבים ותגשימו את החלום שלכם להפוך את השיר לאמיתי.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!