רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

כשמקליטים שיר לבת מצווה, מתקנים זיופים?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כמו אירועים רבים בישראל גם באירוע בת המצווה מקליטים שיר לבת מצווה ובוחרים בצילום קליפ לשיר, השאלה הנפוצה בקרב הקלטת שיר לבת מצווה: האם כשמקליטים שיר לבת מצווה מתקנים זיופים? האם צריך להיות זמרת כדי להקליט שיר לבת מצווה? ספוילר – אין צורך להיות זמרים בכלל! המדריך המלא על הקלטת שיר לבת מצווה ואירועים נוספים באולפן הקלטות מקצועי, שלב עריכת הקול ועד צילום קליפ בת מצווה בשילוב השיר.

אין מה לפחד מזיופים ליווי של מפיק מוזיקלי מקצועי ותוכנות עריכת קול

תיקוני זיופים מתבצעים כמובן בכל הקלטת שיר לבת מצווה, לבר מצווה, לימי הולדת ולאירועים נוספים אחרים, ובכך בכל הקלטה אפשר להפוך זמרת חובבנית לזמרת מקצועית וכל זמר מתחיל לזמר מנוסה.יש שיטות, כלים וידע מוזיקלי שיכול לשפר את הקול בצורה מדהימה בעזרת אפקטים ומיכשור נוסף לשיפור וואקלי.
כמעט כל נערות בת המצווה מעוניינות שיום חגיגת גיל 12 יהיה מרוכז כולו בהן, כדי לשדרג את האירוע ולהפוך את הנערות הצעירות לכוכבות לפחות ליום אחד, מאות ואלפי נערות בחרו בהקלטת שיר כניסה לבת מצווה באולפן הקלטות מקצועי ולאחר מכן אף רוצות להפוך את השיר המוקלט לקליפ בת מצווה מרגש ומפתיע.

חלק גדול מהאנשים המגיעים להקליט שיר לאירוע (כיחיד/ה, זוג ואפילו כקבוצה), חוזרים על שאלה נפוצה עיקרית: בהקלטת שיר לאירוע, צריך להיות זמר? האם מתקנים את הזיופים כמו הזמרים הגדולים?
זה הזמן להסיר את המחשבות מהראש של המקליטים והמקליטות – בהקלטת שיר לבת מצווה, בר מצווה ואירועים נוספים אחרים, אין צורך להיות זמרים מתחילים או זמרים בכלל.
תהליך ההקלטה ב"אולפני לי-רון" מאפשר לכם גם למצות את הפוטנציאל המוזיקלי שלכם, באמצעות מספר מאפיינים שידאגו לכם לתוצאה מושלמת:
  • לווי של מפיק מוזיקלי מקצועי ועתיר ניסיון בהקלטות לאירועים, המפיק ידאג לכל שלב ההקלטה והחזרות על המילים והבתים בשיר.
  • ציוד הקלטה וסאונד מתקדמים ובידוד אקוסטי איכותי לבידוד רעשים, אלו יאפשרו למפיק להקליט את המקליטים והמקליטות באיכות סאונד גבוהה מאוד.
  • בסיום ההקלטה, החומרים מועברים לתוכנות עריכה מתקדמות והקול המוקלט יעבור עריכת קול והוספת אפקטים לתיקון זיופים ולשיפור התוצאה הסופית.

בוחרים שיר ומתאמים יום ושעת הקלטה עם "אולפני לי-רון"

כדי להגשים את החלום ולהפוך את הבת מצווה לשואו אמיתי עם שיר קאבר בהקלטה ועריכה מקצועית, יש לתאם יום ושעת הקלטה עם נציגי "אולפני לי-רון", במהלך השיחה ציינו אם אתם מעוניינים לתאם גם את צילום הקליפ לשיר.
טרם ההגעה לאולפן ההקלטות, חשוב להחליט איזה שיר קאבר הכי מתאים לכן מבחינת הז'אנר האהוב עליכן, מומלץ לבחור שיר שאינו מצריך יכולות ווקאליות גבוהות במיוחד כדי שתקליטו בנוח והנאה.

ביום ההקלטה המפיק המוזיקלי יפיק אתכן בדיוק כפי שמפיק מוזיקה של זמרים מתחילים, בינוניים וזמרים מוכרים אחרים.
מלבד התוצר הסופי, גם יום ההקלטה הוא מהנה ומשחרר ומאפשר לכל אדם שמגיע להקליט, להרגיש כמו כוכב ולהשתחרר מלחצי התקופה (גם לצעירים וגם למבוגרים).
לאחר שסיימתם את תהליך ההקלטה, המפיק המוזיקלי יעבור לערוך את קולכן, יתקן זיופים, יוסיף אפקטים ובמידה ובחרתן גם בקליפ לשיר בת המצווה, המפיק יעביר את קובץ ההקלטה לעורכת הוידאו המומחית בעריכת קליפים לאירועים.

לעשות שיר בת מצווה קליפ בת מצווה באולפן הקלטות

אחרי שהקלטתן שיר לבת מצווה והפכתן לכוכבות, הקליפ לבת מצווה יהפוך אתכן לכוכבות גדולות עוד יותר ויאפשר לכן להציג את הקליפ ביום האירוע וברשתות החברתיות כדי להפיק חיים ויזואליים לשיר החדש שלכן.
בתיאום עם משרדי "אולפני לי-רון" תוכלו לבחור בצילום הקליפ בתוך האולפן או בצילום הקליפ בצילומי חוץ, בקליפ ניתן להשתמש באביזרים שונים הנמצאים באולפן ואפילו להביא אביזרים מהבית, תלבושות מיוחדות ועוד.
בסיום יום צילום הקליפ, החומרים יועברו לעריכת וידאו מקצועית וישולבו יחד עם שיר הקאבר, הכולל תיקון זיופים ואיכות סאונד גבוהה.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!