רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה – סגנונות קליפים (סמארטפונים, צילומי חוץ, צילומים באולפן הקלטות), איזה שיר לבחור, איך להקליט באולפן, מה צריך לדעת לקראת הצילום, איך להתכונן להקלטה/לצילומים ועוד

כאשר האהובים עלינו מתחתנים זוהי ללא ספק סיבה מספיק טובה לחגיגה ואם כבר חוגגים אז עושים הפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה, מתנה שכל זוג ישמח לקבל ביום החתונה שלהם, כמובן שהכל נעשה בחשאי מאחורי גבם של הזוג המאושר ואת הקליפ מעניקים בהפתעה בזמן המתאים באירוע עצמו.

את הקליפ כמובן מקליטים ומצלמים באולפן הקלטות מקצועי מה שהופך את מתנה לאירוע גם עבור המצטלמים בקליפ, ביקור באולפן הקלטות עם אווירה מקצועית מעניק לכם את ההזדמנות לגלות כישרון חבוי או לנצל אחד כזה קיים.

כיום האפשרויות אולפני ההקלטות הן כמעט ולא מוגבלות, ניתן להפיק קליפ לחתונה ברמה מאוד גבוהה על ידי שימוש במסך הירוק וצלם מקצועי, אז מה צריך כדי להפיק קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה, כל זאת ועוד במאמר הבא.

מה צריך לדעת לקראת הפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה

הפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה זוהי מתנה סופר מיוחדת שמצליחה להרים את האירוע לגבהים חדשים, כדי לארגן את כל המשתתפים לקראת יום הצילומים כדאי למצוא מישהו שיהיה אחראי על ההפקה מצד החברים והמשפחה.

לפני שסוגרים אולפן הקלטות חשוב להבין כמה אנשים משתתפים בצילומים כדי לעדכן את האולפן מראש, בשלב הראשון לפני ההקלטות יש לבחור את השיר המתאים, בקליפ אותו אתם מצלמים אתם אלה ששרים את השיר, לאחר שכולם מסכימים על השיר הנבחר כותבים מילים מתאימות לזוג.

בדרך כלל אלה מילים מבדרות או איזה סיפור מצחיק, במידה ואתם לא יודעים לכתוב את השיר באולפן ההקלטות יש תמלילן אשר יכתוב עבורכם את המילים, בכל מקרה אתם צריכים לתת לו מספיק מידע על הזוג וכל מה שנראה רלוונטי בעיניכם.

מומלץ לבחור שיר שכולם אוהבים ומתחברים אליו וכמובן כזה שאתם יודעים מההיכרות שלכם עם בני הזוג שגם הם אוהבים את השיר, זה חשוב מפני שכך קל יותר להתחבר לשיר גם מצידכם וגם מצידם של בני הזוג.

בהפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה בדרך כלל יש הרבה משתתפים, אולפן ההקלטות לא יכול להכיל מספר גדול של משתתפים לכן תחולקו מראש לקבוצות קטנות, כל קבוצה בתורה נכנסת לחדר ההקלטות כדי לבצע את התפקיד שלהם.

סגנונות קליפים עבור הפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה

בחירת הסגנון של הקליפ זהו החלק היצירתי של הקליפ, לבחירת הסגנון שלו יש משמעות מכרעת מבחינת הצילומים, חשוב לבחור בסגנון תואם את האופי של הזוג, בני המשפחה והחברים אשר מכירים אותם מקרוב יכולים לעזור בבחירה של הסגנון.

למשל זוג שמאוד אוהב לצאת לחופשות סקי אפשר להכין עבורם קליפ ברקע של הרי האלפים כמובן באמצעות המסך הירוק שמאפשר ליצור כמעט כל רקע שרק תרצו, יש אינספור רעיונות מעולים שניתן לבחור ולעשות את הקליפ על פיהם.

הפקת קליפ חתונה בסגנון תוכנית טלוויזיה מכל החברים והמשפחה – כאמור אין גבול ליצירתיות וניתן לבחור בין מגוון אדיר של סגנונות עבור קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה, אחד הרעיונות המקוריים הוא ליצור קליפ לפי סדרת טלוויזיה אהובה, לדוגמא הסדרה המצליחה חברים, המשתתפים מתחפשים לדמויות מתוך הסדרה, מתאימים את המילים של השיר באופי של הסדרה וגם שמתאים לאופי של הזוג.

הפקת קליפ מצחיק המדמה את הזוג עוד 20 שנה – רעיון מקורי בו אתם משחקים את הזוג עשרים שנה אחרי החתונה, כבר יש להם ילדים ובית משלהם, האחיינים של בני הזוג יכולים לשחק את הילדים וההורים של החתן והכלה יכולים לשחק את הזוג, החברים שבאים לבקר מתחפשים למבוגרים יותר וכמובן שהכל מלווה בשיר עם מילים מצחיקות על בני הזוג.

הפקת קליפ חתונה מחזמר – כאשר יש מספר רב של משתתפים בקליפ זאת הזדמנות לבחור מחזמר אהוב ולעשות את הקליפ בסגנון שלו, זה יכול להיות למשל המחזמר שיער, כולם מתחפשים להיפים ורוקדים ושרים על פי המנגינה של אחד השירים או מחרוזת מתוך המחזמר.

הפקת קליפ חתונה בשילוב צילומי סמארטפון – כיום שהטכנולוגיה זמינה לכולם ניתן לעשות צילומים לא רעים בסמארטפון האישי, שילוב של הצילומים כמובן נעשה בתיאום מראש עם אולפן ההקלטות, רעיון יפה הוא שכל אחד אומר ברכה לזוג כולל הילדים הקטנים ביותר ולאחר מכן משלבים את הברכות בקליפ עצמו.

איך צריך להתכונן ליום ההקלטה והצילומים של קליפ לחתונה

ביום הצילומים חשוב להגיע לאולפן מוכנים, כל אחד מכיר טוב את התפקיד שלו ויודע מה הוא אמור לעשות בקליפ, חשוב להכין מראש את כל החומר שאתם מעוניינים לצרף בקליפ, כמו למשל תמונות סטילס שתמיד יכולות להוסיף עוד גוון לקליפ או צילומים שאתם מעוניינים לשלב המטלפון הנייד שלכם.

באולפן עצמו תוכלו למצוא אביזרים רבים אך אם יש לכם כבר רעיון הכולל אביזרים משלכם כדאי להכין אותם מראש ליום הצילומים, לפני צילום הקליפ מקליטים את השיר במידה ואתם קבוצה גדולה של אנשים אתם נכנסים בקבוצות קטנות לחדר ההקלטות, יכול להיות מצב שלא כל ההקלטות ייערכו באותו היום לכן חשוב שרק מי שמקליט מגיע כדי לשמור על הסדר והשקט באולפן.

ברור שאף אחד לא מצפה מכם להיות זמרים מצטיינים ובעת הצורך אולפן ההקלטות יסדר זיופים בשירה כדי להביא את השיר למצב מושלם ככל שניתן, אולפני לי-רון עושים הפקת קליפ חתונה כבר שנים רבות ובהצלחה רבה, הצוות המוכשר ידריך אתכם וילווה אתכם לכל אורך התהליך שבסופו של דבר התוצאות שהתקבלו תשאיר אתכם עם חיוך מאוזן לאוזן.

שאלות ותשובות בנוגע להפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה

כאשר אחד מבני המשפחה או מהחברים הקרובים מתחתן זוהי שמחה גדולה, הפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה זוהי אחת המתנות המרגשות ביותר שאפשר להעניק, את רוב עבודת ההפקה עושה עבורכם אולפן ההקלטות, עם זאת כמובן שגם לכם יש חלק בלתי נפרד בהפקה, לפני צילום הקליפ מקליטים את השיר הנבחר, לאחר מכן מצלמים את הקליפ והחומרים עוברים לעריכה עד שתקבלו מוצר מוגמר.

לאחר שכל אחד יודע את התפקיד שלו בשיר או בקליפ חשוב לעשות חזרות בבית, קחו בחשבון שאתם מקליטים קודם שיר ורק לאחר מכן ניגשים לצילום הקליפ, חשוב להתאמן על מילות השיר ככל שניתן בעת הצילומים אתם עושים ליפסינק עם השיר אותו אתם שרים בעצמכם.

בחירת שיר עבור הפקת קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה היא שלב חשוב מאוד, זה הזמן לבחור את השיר שמופיע בקליפ, מומלץ לבחור שיר שאתם יודעים שבני הזוג אוהבים, זה יכול להיות כמעט כל שיר ישן או חדש, ישראל או לועזי.

יש המון סגנונות בהם ניתן לבחור, מומלץ לבחור בסגנון מבדר ומשמח, אתם יכולים לבחור נושא לקליפ על פי בני הזוג ומשהו שהם אוהבים, אם אתם רוצים להיות מקוריים אתם יכולים להמציא משהו מהראש, בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם אולפן ההקלטות ולקבל רעיונות לא חשבתם עליי בעבר.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!