רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

אולפן הקלטות לנשים מהמגזר הדתי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפן הקלטות לנשים דתיות? אולפני הקלטות לנשים חרדיות? אנחנו מתאימים עבורך!

מדוע "אולפני לי-רון" מתאימים להקלטות למגזר הדתי?

הקלטת שיר תפילה על ידי הרבנית שמרית אוחנה
הקלטת שיר תפילה על ידי הרבנית שמרית אוחנה
הקלטת תקיעת שופר על ידי הרבנית שמרית אוחנה
הקלטת תקיעת שופר על ידי הרבנית שמרית אוחנה

אולפני לי-רון אשר נמצאים כ-10 דקות מבני ברק מתאימים כמו כפפה להקלטות של שירים, ברכות, דרשות, תפילות, תקיעות שופר ומזמורים למגזר הדתי-חרדי.

התנאים הבאים לא נפוצים בישראל: אולפן הקלטות מקצועי, מומחיות בהקלטה לכל סוגי האירועים, יחס אישי, מחיר נוח לכל כיס והתאמה לכל המגזרים להקלטות לאירועים – כל אלו ועוד קיימים באולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון".
אולפן הקלטות למגזר הדתי, מדוע ישנם נשים דתיות שמחפשות אולפן הקלטות לנשים בלבד? כיצד מתייחסים הרבנים לשירה מול מפיק גבר? ואיך אישה דתיה מגיעה לשיר מול המפיק מוזיקלי מקצועי באולפן ההקלטות המתקדם?

אולפן הקלטות לנשים דתיות? כן ! אנחנו ניתן לכם את היחס האישי, הסבלני והמקצועי ביותר שאתן צריכות!

אולפן הקלטות לדתיות
אולפן הקלטות לדתיות

מחפשות את הצניעות, הפרטיות ושמירה על ההלכה

נשים דתיות רבות מוצאות את עצמן מקליטות את קולן באולפן הקלטות מקצועי.
ההסבר לביקוש הרב של המגזר הדתי לאולפני הקלטות הוא פשוט: אם מדובר על הקלטת קול, נשים דתיות רבות מקליטות ברכת כלה ואין מדובר על שירה אלא על ברכה למוזמנים (פעמים רבות מדובר על ברכת כלה בסגנון מסורתי), הקלטת ברכת כלה מאפשרת לכל אישה להימנע מטעויות ולחצים בזמן חופה ולהקליט את הברכה באולפן הקלטות ובאיכות סאונד גבוהה במיוחד.
בנוסף, ישנן נשים דתיות המקליטות שיר בעבור מעגל המשפחה הקרוב או שיר לאוזני הבעל בלבד כמתנה ליום הנישואין, יום הולדת או לכל אירוע אחר.
אפשרות נוספת היא הקלטת שיר משפחתית (הקלטה קבוצתית), הקלטה המתאפשרת ב"אולפני לי-רון" ומקובלת בחוגים רבים במגזר הדתי והחרדי.

אולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" אינו כולל תמונות או מייצגים בלתי צנועים, אולפן ההקלטות מאובזר כולו בבידוד אקוסטי איכותי בלבד ולצורך שמירה על מקצועיות ההקלטה ובידוד רעשי רקע.
אולפן ההקלטות מספק תחושת פרטיות ומאפשר לכל המגזרים, לרבות המגזר הדתי-חרדי, להקליט ברכות ושירים צנועים לבחירתכם.

ילדה דתיה מקליטה שיר לבת מצווה (הגיעו איתה לאולפן האמא והאחות)

האם אישה דתייה יכולה לשיר מול גבר? כיצד פוסקים הרבנים?

הקלטות רבות מבוצעות באולפן ההקלטות, כפי שכבר הספקתן להבין חלק מההקלטות אינן בהכרח שירה, כך למשל הקלטת ברכת כלה היא הקלטת טקסט ותפקידו של המפיק המוזיקלי הוא לחזור על נקודות מסוימות בטקסט, לשפר את קולכן בתוכנת עריכת קול, להוסיף אפקטים ואף מוזיקת רקע נלוות לקולכן (כל אלו אינם מחייבים ובהתאם לצורך שלכן, נוכל לוותר על אחד השלבים כדי להתאים את התוצר לשמירה בהתאם לזרם שלכן).

בנוסף, בנוגע להקלטת שיר דעות ההלכה חלוקות, שכן אם בחרתן בסופו של דבר להקליט שיר, אז ההקלטה היא פרטית לחלוטין וההקלטה או ההפקה שלה אינם לצורך הנאה אלא לצרכים אחרים: שמירה על שלום בית באמצעות הקלטת שיר לבן הזוג לכבוד אירוע פרטי, לכידות משפחתית עם הקלטה קבוצתית וכל בחירה אחרת בה אתן מחליטות להקליט שיר.
אם בחרתן להקליט שיר, תוכלו להרגיש חופשיות לחלוטין להקליט בפני המפיק המוזיקלי שישמור על הצניעות, על כבודכן, פרטיותכן וכן בהקלטה המתרכזת במקצועיות.
בהתאם לעצת הרב תוכלו להחליט מה את אתן עושות עם השיר שהקלטתן : משמיעות לבעל, למשפחה או בנוסף למעגל החברים הקרוב (תלוי בכן ובהתאם לפסיקות לפניהן בחרתן לחיות).

אולפני לי-רון: פרטי ומקצועי בלבד

אחת הסיבות שמשפחות דתיות או נשים דתיות מגיעות להקליט ב"אולפני לי-רון", היא העובדה שמדובר על עבודה מקצועית נטו, כאשר המפיק המוזיקלי, לירון קטלן, בעל וותק רב ומנוסה בכל סוגי ההקלטות לאירועים ויודע לעבוד עם כל המגזרים והגילאים.
ההקלטה היא מול המפיק בלבד ללא גורמים מקצועיים נוספים לשמירה על הפרטיות שלכן, בנוסף תוכלו להגיע עם מלווים לצורך חיזוק תחושת הביטחון העצמי או לכל צורך אחר שיאפשר לכן להרגיש בנוח במאת האחוזים.
אם אתן נשים דתיות המחפשות להקליט באולפן הקלטות ובהנחה שחלק מהרבנים רואים בהקלטה המבוצעת ללא צורך בהנאה או בפרסום ההקלטה ברבים כהקלטה אפשרית ולגיטימית לחלוטין – אולפני "לי-רון" כאן עבורכן.
הצעד הראשון הוא תיאום יום ושעת הקלטה עם משרדי האולפן, אם אתן מעוניינות במלווה הדבר אפשרי בהחלט ובהתאם לבחירתכן המלווה יכולה להמתין גם בתוך חדר ההקלטה אך ללא כל דיבור או הפרעה בזמן ההקלטה.

יום ההקלטה באולפן ההקלטות

המפיק המוזיקלי מתרכז אך ורק בהפקה כמקצוע במשך זמן רב מאוד, תפקידו ללוות אתכן מעמדת המפיק ולדאוג שההקלטה שלכן תהיה בביצוע הטוב ביותר, עם חזרות במקומות המתאימים ומיצוי מלא של הפוטנציאל הגלום בכן.
מלבד הבידוד האקוסטי, אולפן ההקלטות מאובזר בציוד סאונד והקלטה מתקדמים שיאפשרו לכן להקליט את קולכן באיכות סאונד ברמה גבוהה מאוד.
בסיום ההקלטה המפיק המוזיקלי יערוך את קולכן באמצעות תוכנת עריכת סאונד מתקדמות, אלו יאפשרו לתקן זיופים ולשפר את התוצאה הסופית.
גם נשים דתיות יכולות להרגיש בנוח להקליט מול מפיק מוזיקלי, בזכות הפרטיות והשמירה על מקצועיות התהליך.
מפיק מוזיקלי הוא ככל נותן שירות בישראל בדומה לעורכי דין, רופאים, מוכרים בחנות ועוד.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!