רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הקלטת שיר על פלייבק

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הקלטת שיר על פלייבק בפעם הראשונה? זה מה שצריך לדעת!

אחת האפשרויות העומדות בפניכם בעת הקלטת שיר היא הקלטת שיר על פלייבק, ההגדרה של פלייבק היא ליווי מוזיקלי או מנגינה ללא הזמר ששר את השיר במקור. בעצם אתם יכולים לשיר בעצמכם כל שיר שיש לו פלייבק מוכן.

כדי ליצור פלייבק יש לנגן אותו מחדש לא ניתן לקחת את השיר המקורי ופשוט להוריד את הזמר, בשל העובדה שיש להקליט את השיר מחדש ללא הזמר ישנם המון פלייבקים לא כל כך איכותיים בדרך זה קורה מפני שמי שהקליט את הפלייבק הוא לא ממש מקצועי ולכן התוצאה יצאה לא טובה.

ישנו גם הנושא של זכויות יוצרים, מי שיצר את השיר אז השיר נחשב שייך רק לו וכל מי שרוצה לעשות בו שימוש חייב יהיה לקבל אישור כדי לעשות זאת. לכן מומלץ לרכוש את הפלייבק שלכם לאחר שאתם מבררים האם תוכלו לעשות בו שימוש.

גם במקרה ואתם לא מוצאים את הפלייבק שאתם מעוניינים בו תוכלו לבקש מאולפן ההקלטות שייצרו לכם אחד משלכם כמובן שהעלות תהיה מעט גבוהה יותר מרכישת פלייבק מוכן אך אתם מקבלים פלייבק מקצועי שנוגן באולפן ההקלטות, אתם יכולים גם לבקש שיכינו לכם את הפלייבק מעט יותר לאט או מהר ואפילו לשנות את הטון של השיר כך שיתאים לגוון הקול שלכם.

טיפים להקלטת שיר על פלייבק באולפן הקלטות מקצועי

הקלטת שיר על פלייבק באולפן הקלטות מקצועי לשיר שתמיד חלמתם לשיר זוהי הגשמת חלום עבור הרבה אנשים, אך לעיתים בזמן אמת כאשר מגיעים לאולפן ולביצוע השיר,
אתם מגלים שזה לא כל כך קל כמו שזה נראה.
יש כאלה שמגיעים לאולפן ותוך פעם או פעמים מצליחים לבצע את השיר בצורה טובה, אך בדרך כלל לא כך המצב ורוב האנשים בעיקר אלא שהגיעו לאולפן הקלטות בפעם הראשונה יצטרכו את העזרה של המפיק המוזיקלי באולפן ההקלטות.

חשוב מאוד לבחור שיר שאתם אוהבים ומתחברים אליו, כמו כן גם חשוב לבחור שיר אשר מתאים לכם מבחינה קולית. גם במקרה זה מומלץ להתייעץ עם המפיק המוזיקלי ובעזרת הניסיון שלו יכול לומר איזה שיר יכול להתאים לגוון הקול שלכם.

לאחר שבחרתם את השיר שבו בבית ופשוט תתאמנו עליו כמה שיותר תכירו את המקצב ואת הלחן, אולפן הקלטות הוא לא מקום לאימונים אלא לביצועים לכן ברגע האמת אם לא תגיעו מספיק מוכנים ההקלטה תיקח המון זמן וגם תצטרכו לעשות הרבה טייקים עד שתצליחו לעשות ביצוע ראוי.

בעת הקלטת שיר על פלייבק חשוב לשמור על רצינות ולהיות מרוכזים ומפוקסים בשיר.
הרבה אנשי הופכים את ההקלטות לאירוע חברי ומזמינים את החברים שלהם לעידוד שלעיתים יכול לפגוע מעט בהקלטה שלכם וליצור אווירה של חבר'ה, מומלץ להגיע עם חבר טוב אחד או שניים כדי שיתאפשר לכם לשמור על ריכוז מלא. 

להקליט שיר על פלייבק - שאלות נפוצות

תחשבו שיש לכם שיר בראש וכל מה שאתם רוצים זה להפוך אותו לאמיתי, אך אין לכם את הידע איך לעשות זאת, במקרה כזה אתם יכולים להגיע לאולפן הקלטות מקצועי ולקבל את העזרה הרצויה ממפיק מוזיקלי שידע איך להפוך את השיר המקורי שלכם למנגינה של ממש ולהקליט אותה לפלייבק שלאחר מכן תוכלו לבצע את השיר שנכתב יחד עם המנגינה.

יש כמה דרכים שניתן למצוא פלייבקים טובים להקלטת שיר, יש חברות המציעות מגוון גדול של פלייבקים באיכות טובה ובמחירים סבירים, במקרה ויש שיר שלא הצלחתם למצוא עבורו פלייבק, אתם יכולים לבקש מאולפן ההקלטות שייצר לכם את הפלייבק המבוקש, כמובן שהעלות תהיה מעט גבוהה יותר מרכישה של פלייבק מוכן.

הקלטת שיר על פלייבק לצורך פרטי וללא השמעות פומביות לא דורשות אישור של זכויות יוצרים, אך במקרה ואתם מתכוונים להשתמש בשיר לצורך השמעות פומביות תצטרכו לקבל אישור על מנת לעשות זאת, את האישור ניתן לקבל מאקו"ם ארגון שדואג לזכויות יוצרים בישראל.

כאשר יש לנו את הפלייבק המוכן בעצם עשינו כבר חצי דרך וכל שנותר זה להקליט את השירה, ולבצע עריכה לקטע המוגמר. העלויות של הקלטת שיר על פלייבק באולפן משתנות על פי המורכבות של השיר, כמות המשתתפים והזמן שייקח לכם לסיים את הקלטת השירה והעריכה. בדרך כלל תוכלו למצוא הקלטת שיר על פלייבק במחירים של 250-500 ש"ח. אולפני לי-רון גובים כעת במחיר המבצע 340 ש"ח להקלטת שיר על פלייבק (עד 2 משתתפים)

לסיכום:

הקלטת שיר על פלייבק זה כיף וגם אתם מקבלים בסוף הקלטה שלכם שתשאר אתכם כל החיים, חשוב למצוא פלייבק טוב ואיכותי כדי שהתוצאה הסופית תהיה טובה, ביחרו באולפן הקלטות עם ניסיון ומפיק מוזיקלי שיעזור לכם להפיק את המקסימום מהביצוע שלכם.

במקרה ולא מצאתם את הפלייבק שאתם מחפשים אולפן ההקלטות יכול לייצר עבורכם את השיר שאתם רוצים לשיר עליו. להקליט שיר על פלייבק באולפן מקצועי זוהי חוויה מדהימה אל תוותרו על החלום שלכם לכו והקליטו את השיר שתמיד חלמתם.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!