רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הקלטת שיר חופה של החתן או הכלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חתונה היא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיינו, זהו אירוע בו אתם מציגים את האהבה שלכם בפני קהל האורחים שהגיעו לשמוח יחד אתכם, בתוך כל ההתרגשות האדירה יש רגע אחד שהוא ללא ספק השיא של האירוע, רגע הכניסה המשותפת של הזוג אל החופה.

כניסה לחופה זהו הרגע בו אתם עוברים בשביל כאשר כל האורחים מסביב מסתכלים בהנאה על הזוג המאוהב, זאת גם הסיבה של שיר הכניסה לחופה, יש משמעות כל כך גדולה כך שחשוב לבחור בשיר המתאים ביותר.

אחד הדרכים להפוך את שיר החופה למיוחד אפילו יותר ולרגש בצורה יוצאת דופן היא שהחתן או הכלה הם אלה שמבצעים את השיר, גם אם הם לא זמרים גדולים הרעיון שהם שרים את השיר לגמרי עושה את הכניסה למרגשת יותר.

הקלטת שיר חופה של החתן או הכלה זוהי דרך מעולה לבלות זמן איכות לפני החתונה, באירוע עצמו ההתרגשות בזמן השמעת השיר היא אחד הרגעים שישאירו אתכם תמיד.

איך עושים הקלטת שיר חופה

מה שיפה בהקלטת שיר חופה זה שגם אם מעולם לא החזקתם מיקרופון או שרתם אפילו בקריוקי, זה לא אומר שאתם לא יכולים להקליט שיר חופה מדהים עם הקול שלכם, לאורך כל תהליך ההקלטה אתם מלווים בצוות של האולפן, יש את המפיק המוזיקלי שמנחה אתכם איך לשיר ויש את טכנאי ההקלטות שמכוון אתכם מהבחינה הטכנית.

אחד הדברים החשובי בהקלטת שיר חופה הוא בחירת השיר, מאוד חשוב לבחור שיר מתאים ששניכם מתחברים אליו ואוהבים אותו ולא פחות חשוב שהוא גם יתאים לאירוע.

לאחר שבחרתם את השיר מומלץ מאוד להתאמן עליו בבית לפני שמגיעים לאולפן כדי להקליט אותו, זה מאוד יעזור לכם מבחינת הביצוע וגם מבחינת הביטחון העצמי בזמן ההקלטה, תהליך ההקלטה הוא מהנה מאוד ומלווה באווירה טובה, הכניסה לחדר עם המיקרופון תמיד מלווה בהתרגשות בעיקר לאור סיבת ההקלטה.

כאשר אתם נמצאים בחדר ההקלטה אתם כמובן מקבלים אוזניות כדי לשמוע את הפלייבק שאתם שרים עליו וממול בחדר העריכה נמצא טכנאי הקול והמפיק המוזיקלי, לאחר הקלטת השיר אתם יוצאים מהחדר ומקשיבים למה שיצא לכם, אחד היתרונות של הקלטה באולפן מקצועי היא האפשרות לערוך את השיר ולשפר את הקול שלכם אם זה בעזרת אפקטים או באמצעות עריכה מקצועית, כך שכמו שדיברנו על כך קודם גם אם אתם לא זמרים ענקיים עדיין אפשר להגיע לתוצאות מעולות.

הקלטת שיר חופה של החתן

כאשר חתן מקליט שיר חופה המטרה שלו היא לרגש כמה שאפשר את הכלה שלו וכמובן את המשפחה והחברים ושאר האורחים שמגיעים לאירוע, חשוב לבחור שיר ששני בני הזוג מכירים ואוהבים כדי להפוך את רגע של השמעת השיר מרגשת במיוחד.

יש מגוון גדול של שירים שמתאימים לחתן לשיר אך אתם בהחלט יכולים לצאת מהקופסה ולבחור שיר מקורי ולא ללכת בכיוון שכולם הולכים עליו, רק חשוב לבחור שיר שיהיה מוכר יחסית.

הקלטת שיר חופה של הכלה

בדרך כלל בחירת שיר חופה הוא דבר ששני בני הזוג מעורבים בבחירה שלו, רעיון מדליק לכלה הוא לבחור ביחד עם הבן זוג שלה את שיר החופה ולאחר מכן ללכת להקליט אותו באולפן הקלטות מקצועי בהפתעה לבן הזוג שרוב הסיכויים יותר מאשמח לשמוע את השיר שהקלטת.

בכל מקרה גם במקרה של הקלטת שיר חופה של הכלה חשוב לבחור בשיר ששניכם אוהבים והייתם רוצים שהוא זה שיושמע ברגע המרגש ביותר באירוע.

כמובן שאם אתם מעוניינים לשיר את השיר יחד זאת אפשרות מעולה שאתם יכולים לעשות אין ספק שמי שלא ישיר את השיר אם זה החתן לבד הכלה לבד או שניכם ביחד שיר כניסה לחופה שאתם שרים תמיד יותר מרגש את האורחים כך שזאת דרך מעולה להפוך את האירוע שלכם לכזה שלא ישכח במהרה.

שאלות ותשובות בנוגע להקלטת שיר חופה של החתן או הכלה

רגע הכניסה לחופה הוא אחד הרגעים המרגשים ביותר בחיים, שיר חופה שאתם שרים הופך את הרגע לאפילו מרגש יותר זוהי דרך מעולה להיות מקוריים ולרגש את האורחים.

הדרך הטובה ביותר לעשות שיר חופה היא באולפן הקלטות מקצועי שמלווים אתכם לאורך כל התהליך, ולאחר ההקלטה עורכים ומשפרים את השירה שלכם כך שתשמעו זמרים אמיתיים.

אם נבחן את זה מבחינת תמורה ביחס למחיר אז התשובה היא ממש לא, ובכל מקרה כיום אתם יכולים למצוא הקלטות של שיר כניסה לחופה במחירים לא רעים בכלל.

כן זה מה שטוב בהקלטת שיר חופה, גם אם אתם לא זמרים מקצועיים ולא הייתם מעולם באולפן הקלטות אתם יכולים להקליט שיר חופה בעזרת מפיק מוזיקלי שילווה אתכם לאורך כל תהליך ההקלטות, וידע להוציא מכם את הטוב ביותר, לאחר ההקלטה השיר נערך והתוצאה הסופית תפתיע גם אתכם.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!