רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

ברכות ליום הולדת – הקלטה באולפן (שיר או ברכה)

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הקלטת ברכת יום הולדת באולפן הקלטות זוהי אחת המתנות המרגשות ביותר שאפשר להעניק, תמיד כיף לקבל מתנות חומריות אם זה נעליים חדשות או תכשיט כל אחד ואחת מה שהם אוהבים, אך להעניק במתנה ברכת יום הולדת זוהי מתנה אחרת כזאת שמראה למי שמקבל אותה שאוהבים אותו ומעריכים אותו או אותה.

את הברכה ניתן לנאום או לשיר זה לגמרי תלוי בכם כמובן שניתן גם לעשות קטע של ברכה ולאחר מכן להמשיך לשיר, אתם לא חייבים להיות זמרי גדולים אולפן הקלטות מקצועי מסוגל לתקן זיופים להוסיף אפקטים מיוחדים ולשפר את הקול שלכם פלאים.

כדי להכין ברכת יום הולדת באולפן הקלטות חשוב להתכונן מראש, בעיקר אם זה ביקור ראשון שלכם באולפן ואתם לא כל כך יודעים מה צריך לעשות, כדי שביום ההקלטות ההתרגשות לא תנצח חשוב להכין את עצמכם, אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני הקלטת ברכת יום הולדת באולפן הקלטות.

טיפים שיעזרו לכם להתכונן ליום ההקלטות

יום ההקלטות של ברכת יום הולדת באולפן הקלטות הוא מיוחד במינו, קחו לדוגמא אמא צעירה שבנה הבכור חוגג בר מצווה והיא רוצה להקדיש לו ברכה ייחודית, היא מתרגשת מאוד ועבורה זוהי הפעם הראשונה שהיא מבקרת באולפן הקלטות מקצועי.

ככל הנראה ללא הכנה מוקדמת בעת ההקלטות ההתרגשות תתגבר מה שיכול להשפיע על ההקלטה, אם זה בגלל קול רועד או בלבול במילים, לכן יש משמעות גדולה להכנה מראש, כדי לעשות הכנה טובה כדאי:

  • שינה טובה יום לפני בהחלט תעזור לכם להגיע יותר רעננים לאולפן וכך תהיו יותר מרוכזים.
  • חזרות בבית על התפקיד שלכם, גם אם בחרתם לומר ברכה בלבד ולא לשיר חשוב להתכונן מראש ולחזור על המילים זה מאוד יעזור ביום ההקלטות ויפיג את המתח.
  • באולפן ההקלטות מלווה אתכם מפיק מוזיקלי חשוב להיות קשובים בסך הכל הוא כאן במטרה לעזור לכם ולהנחות אתכם לאורך ההקלטות כדי שיצאו טוב ככל האפשר.

הקלטת ברכת יום הולדת עם שיר הדרך המושלמת לרגש

עם בא לכם לשדרג את ברכת יום ההולדת ולהוסיף שיר אותו אתם שרים בעצמכם אתם יכולים לעשות זאת באולפן הקלטות, הוספה של שיר אותו אתם שרים ומקדישים למי שחוגגת או חוגג את יום ההולדת מעלה את סף ההתרגשות בכמה מעלות.

התהליך של ההקלטה הוא פשוט כאשר דבר ראשון בוחרים מנגינה מתאימה, לאחר מכן כותבים מילים אשר מוקדשות למי שחוגג וכל שנותר זה להקליט את השיר בחדר ההקלטות האקוסטי הנפרד של אולפן ההקלטות, זה באמת עד כדי כך פשוט.

זה לא באמת משנה אם אתם זמרים מקצועיים גם כאלה שלא שרו מעולם וחוששים שהשיר לא יצא טוב במיוחד י הזדמנות שווה באולפן ההקלטות, באמצעות הציוד של האולפן הטכנולוגיה המתקדמת וכמובן הידע והניסיון של טכנאי ההקלטות ניתן לשפר את הקול שלכם ולערוך את השיר בצורה מקצועית.

לדוגמא: הקלטת ברכת יום הולדת 50 באולפני לי-רון

קליפ גיל 50
קליפ גיל 50

כאשר מדובר על אירוע חשוב כמו חגיגות יום הולדת חמישים ורוצים להכין מתנה מקורית במיוחד כמו ברכת יום הולדת 50 אולפני לי-רון הם המקום הנכון לעשות את זה כמו שצריך, עם ניסיון רב ואהבה למוזיקה תוכלו להפיק ברכת יום הולדת 50 מושקעת במיוחד איכותית ויפה.

כל שעליכם לעשות זה לכתוב את הברכה להגיע לאולפן ולהקליט, אתם מקבלים ליווי צמוד של מפיק מוזיקלי מוכשר וסבלני, הוא ינחה אתכם ויגיד לכם מה צריך לעשות הוא יתקן שצריך ויעזור לכם לעבור את התהליך בצורה מהנה אך גם מקצועית.

תהליך ההקלטה הוא לא ארוך במיוחד אך עדיין צריך להגיע סבלניים ככל הנראה תצטרכו להגיד את הברכה מספר פעמים עד שהיא תצא הכי טוב שאפשר, זאת הסיבה שכדאי להתכונן מראש להקלטה לחזור בבית על המילים, כדי שביום ההקלטה תוכלו להנות מהתהליך ולעשות את הביצוע הטוב ביותר.

לאחר סיום ההקלטה כל הביצועים שלכם עוברים לעריכה, טכנאי הקול מתקן טעויות וזיופים ומסוגל לשפר את הקול שלכם, לאחר סיום העריכה אתם מקבלים קובץ מוכן אותו אתם יכולים להשמיע באירוע או מתי שרק בא לכם.

אם אתם חוגגים אירוע יום הולדת חשוב ועושים אירוע גדול למה לא להשקיע גם בברכת יום הולדת שווה במיוחד, כאשר משמיעים את הברכה באירוע זהו ללא ספק אחד הרגעים המרגשים ביותר באירוע, הברכה המיוחדת עם הסאונד הטוב נשמעת באולם וזה גורם להתרגשות גדולה, באולפן הקלטות מקצועי תוכלו להכין ברכה ברמה גבוהה שגם תישאר אתכם לתמיד.

התהליך הוא פשוט מאוד, אתם כותבים את מילות הברכה, בשלב הבא אתם מגיעים לאולפן ההקלטות, שם מחכה לכם מפיק מוזיקלי שיעזור לכם בכל מה שצריך כדי שתצליחו להפיק מעצמכם את המקסימום, ניתן לשלב גם יר אותו אתם שרים בקול שלכם או פשוט לומר את הברכה על מוזיקה נעימה.



כמובן, ניתן להקליט מספר רב של משתתפים אשר מברכים בברכת יום הולדת את החוגג או החוגגת, חשוב לעדכן מראש את אולפן ההקלטות במספר המשתתפים, אם אתם קבוצה גדולה לא ניתן להכניס את כולם לחדר ההקלטות במקביל, את ההקלטות יהיה לבצע בנפרד, ככל הנראה יחלקו אתכם באולפן לקבוצות.



כן במידה ואתם מעוניינים לשלב שיר אותו אתם שרים בקול שלכם אפשר בהחלט לעשות זאת באולפן ההקלטות, כמו כן ניתן לשלב גם ברכת יום הולדת בתחילת או סוף השיר, חשוב לבחור שיר מתאים לאירוע וכמובן להגיע ליום ההקלטות אחרי שעשיתם מספיק חזרות על השיר.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!