רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הקלטת שיר במתנה – למה זו המתנה המושלמת?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

באולפן הקלטות ניתן לבצע הקלטות של מגוון שירים בהתאם לבקשתם באולפן, כל גן ניתן גם לבצע הקלטה של ברכות או לחילופים דרשות, לכל מטרה ואירוע שתרצו. בא לנו לרגש, לאהוב ולהעניק. כאשר אדם קרוב חוגג יום הולדת, מה עשוי להוות מתנה מפתיעה ונעימה יותר מקבלת שיר במתנה מכל בני המשפחה. האבא, האמא, הסבתא , הילדים ואפילו הדודה מגיעים אל אולפן ההקלטות על מנת להקליט שיר במתנה אשר יהווה מתנה נהדרת עבור יקירם.

תהליך הקלטת שיר במתנה עובד בליווי צוות הכותבים של השיר בהפתעה, אשר מתאימים באופן אישי את טקסט השיר לכבוד יום ההולדת. כאשר הטקסט מוכן מגיע זמכם, עליכם להגיע אל אולפן ההקלטות ולבצע את הלחן של השיר. טכנאי הסאונד המקצועי מטעם האולפן כבר ידאג ללטש לכם את הקול בעזרת ציוד רלוונטי הגורם להתאמה לסולם, הכפלה של הקולות וכן הלאה וכן הלאה. לאחר שהשיר מוכן באופן סופי, אתם מתחילים להצטלם במספר זוויות שונות, יחד עם כלי הנגינה בליווי מסך ירוק ליצירת אפקטים על מנת ליצור את הקליפ שיגרום להפתעה להיות בלתי נשכחת.

דגשים חשובים טרם עשיית שיר במתנה

במהלך השנים, מרביתנו מבינים מיום ליום את החשיבות העצומה של בני המשפחה שלנו ועל כן האנשים הנמצאים במעגל הקרוב אלינו ביותר. אי לכך, אנחנו בוחרים לפנות זמן עבורם, מבלים איתם את שעות הערב המאוחרות ויוצרים איתם חוויות חדשות מפעם לפעם. על כן, כאשר מתקרבים אירועים של אותם אנשים אשר יקרים לליבנו ניכר כי נרצה לבחור את המתנה הכי מקורית ומיוחדת שיש. שיר במתנה עשוי להוות פתרון נהדר עבורכם. מדובר למעשה במתנה מיוחדת ומקורית אותה מפיקים לפי טעמו האישי של הלקוח באולפן ההקלטות. כמו כן, בחירת השיר תבוצע על ידי הלקוח כמובן – על מנת להפתיע את מקבל המתנה עם מוזיקה שהחלטנו וידענו מראש שתרגש אותו. כעת כל מה שנותר עבורכם לבחור הינו הסגנון המוזיקלי של השיר, כמות העותקים אשר תרצו לחלק במתנה, המילים והלחן של השיר וכן הלאה.

יתרונות בהקלטת שיר במתנה באולפן מקצועי

ניכר כל כל אחד עשוי להנות הקלטת שיר במתנה מאדם קרוב או לשמוע אותה באירוע משפחתי. במידה ואתם בוחרים במתנה הנהדרת הזו מומלץ כי אתם תהיו אלה שאחראיים על הכתיבה וההלחנה על מנת להפוך את המתנה למרגשת ומפתיעה אף יותר. תהליך הקלטת שיר שכזה עשוי להיות מעט מורכב וניכר כי מומלץ לעשות את תהליך ההפקה בצורה מקצועית ונכונה באולפן הנכון אשר תחום עיסוקו העיקרי הוא בדברים הקשורים לנושא שירים במתנה אשר יפיק לכם את המוצר האידיאלי והמותאם ביותר עבורכם. ישנם שלושה יתרונות בולטים בשיר במתנה ליום הולדת והם :

1. בין אם אתם יודעים ובין אם אתם לא יודעים מה סוג השיר או הטקסט המסוים אותו תרצו להלחין בשיר המתנה שלכם, אנשי האולפן המקצועיים יוכלו לעזור לכם תוך כיוון עד למציאת השיר המתאים ביותר לדרישות והבקשות שלכם, להתאמן ולערוך חזרות על הצד המקצועי והנכון ביותר ולהחליט החלטות בנוגע לעיבוד המוזיקלי ושאר הנגנים בקליפ. הפקה שיר במתנה דורשת ידע במגוון תחומים ועל כן הקלטת השיר חייבת להיות מבוצעת הן בלחן והן במילים בצורה המקצועית והטובה ביותר.

2. ניכר כי ציוד ביתי אינו מספיק על מנת ליצור שיר במתנה באופן מקצועי ואיכותי כמו שניתן לבצע באולפן הקלטות. ניכר כי רמת הביצוע תהיה בעלת איכות פחותה ועל כן הדבר לא ייתן לכם את כל הדברים שתוכלו להפיק באמצעות ציוד מקצועי אשר תוכלו למצוא באולפן הקלטות אמין. שם תוכלו להקליט בערוצים שונים את מגוון כלי הנגינה אשר תשתמשו בהם ואף להדגיש אותם או לחילופין להעניק להם את המשקל הנכון ביותר מבין כל שאר הערוצים על מנת לגרום לכלי הנגינה להישמע כמו שצריך.

3. העריכה באולפן ההקלטות היא למעשה זאת אשר מעניקה את החותמת הסופית וגורמת לכך שהשיר אכן מוכן לשמיעה ברמות האיכות הגבוהה והמקצועית ביותר, כך שתוכלו להעניק אותו במתנה במוצר סופי מרשים אשר יגרום ליקירכם להישאר ללא מילים. נוסף על האמור, ישנה עריכה נוספת אשר חשוב לקחת בחשבון בכל הנוגע להקלטת שיר במתנה לאדם אהוב, מדובר בעריכת הקליפ. חשוב לציין כי באולפן מקצועי תוכלו לבצע צילומי חוץ מרהיבים בצמוד לאולפן בעזרת ציוד המלווה בצוות צילום מקצועי ומנוסה אשר יגרום להפתעה שלכם להשתדרג בכמה וכמה רמות. בנוסף לרמת הצילום הגבוהה, ישנם אפשרויות שונות לביצוע אפקטים במהלך הקליפ באמצעות שימוש במסך ירוק.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!