רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

שיר במתנה לאבא – קליפ מתנה ליום הולדת של אבא

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אבא שלכם חוגג יום הולדת? מעוניינים להפתיע אותו עם המתנה הכי מקורית שרק אפשר? שיר במתנה לאבא זוהי המתנה המושלמת..אך ניתן להפוך אותה למתנה חלומית עם צילומי וידאו קליפ שתעניקו בהפתעה כסרטון ערוך לאבא שלכם.

אנו ממליצים לכם להגיע אלינו לאולפן ההקלטות, להקליט שיר בקול שלכם עם מילים מיוחדות שמספרות את סיפור חיוו. לאחר ההקלטה אנו נצלם אתכם ונערוך את השיר והצילומים לוידאו קליפ מהמם שתוכלו להעניק לאבא במתנה מכל המשפחה והחברים. רוצים לקבל יותר פרטים? בבקשה: אתם בוחרים איזה שיר אתם מעוניינים להקליט עבורו. יש מבחר גדול של שירים בעברית או באנגלית. כדאי לכם לבחור שיר שהוא אוהב ומכיר וגם שיר שיעשה אווירה טובה ואנרגיות טובות ששומעים אותו ושיהיה לכם כיף לשיר.

חלון פנימי (iframe)לאחר בחירת השיר יש אפשרות שאנו נכתוב מילים מיוחדות עליו ויש אפשרות שאתם תכתבו בעצמכם מילים מקוריות על אבא שלכם. חשוב שהמילים יהיו תואמות בצורה מדויקת למלודיה וללחן של השיר הנבחר. לאחר בחירת השיר אתם צריכים להתאמן קצת בבית ולהגיע מוכנים לקראת ההקלטה שנקבעה מבעוד מועד. 

בזמן ההקלטה כאשר תגיעו לאולפן אתם תעבדו עם מפיק מוזיקלי מנוסה שידריך אתכם וינסה להפוך את הקולות שלכם לנעימים יותר לאוזן, ולהפוך אתכם לזמרים מקצועיים ביום אחד למרות שאין לכם ידע מוזיקלי מקצועי. באולפן גם יוסיפו לכם מגוון אפקטים לשיפור הקול והסאונד ויעבדו איתכם ברמה הגבוהה ביותר כדי שתישמעו מיליון דולר!

לאחר ההקלטה תגיע צלמת מקצועית לאולפן שתצלם אותך עם כל מיני אביזרים מגניבים שקיימים אצלנו באולפן (דרבוקה, חצוצרה, גיטרה, כובעים, תחפושות ועוד). אתם בשלב זה לא צריכים באמת לדאוג לקול שלכם או לזיופים אלא רק ליהנות, לרקוד ולעשות שמח מול המצלמה.

בסופו של דבר אנו ניקח את השיר, את המילים, את הצילומים ותמונות שתעבירו לנו ונערוך לוידאו קליפ אחד שבו יראו אתכם שרים ורוקדים עם כל מיני אביזרים מיוחדים מול המיקרופון, יראו כתוביות רצות עם מילות השיר ואת התמונות שהעברתם לנו שנשלב בכל מיני קטעי מעבר בשיר. בנוסף, ישמעו כמובן ברקע את השיר שהקלטתם. 

רוצים לתת לאבא את המתנה המושלמת?
הקלטת שיר במתנה כולל צילומי וידאו קליפ בהפתעה?
צרו קשר עוד היום עם אולפני לי-רון!

צפו בדוגמאות 🎙 האחרונות של הקליפים שלנו

דוגמאות קליפים למגוון אירועים

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!