רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

האם שווה להפוך שיר במתנה לסרטון וידאו קליפ?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

נתחיל בתשובה ברור שכן וגם נפרט מדוע, ליצור שיר במתנה עבור חבר, חברה או מישהו מהמשפחה זוהי חוויה קסומה וכיפית בצורה יוצאת מן הכלל. השילוב בין שיר במתנה יחד עם קליפ בהפתעה הוא ללא ספק שילוב מנצח בכל קנה מידה.

תחשבו שאתם נמצאים באולפן ההקלטות כדי לבצע שיר בהפתעה או שיר במתנה ואתם מצלמים את ההקלטות, דבר ראשון זה גם הופך את הקלטת השיר ליותר כיפית וזה מזרים אנרגיה לכל המשתתפים. בעצם אתם כבר שם כל שנותר זה להחליט האם אתם מעוניינים לשלב את הקליפ יחד עם השיר.

מעבר לחוויה שאתם מקבלים ביום הצילומים לאחר מכן אתם מקבלים את השיר שלכם יחד עם קליפ על גבי דיסק או דיסק און קיי וכל שנותר לכם לעשות זה לחכות ליום האירוע ולהפתיע את בעל השמחה לא רק עם שיר בהפתעה אלא גם כזה המשולב עם קליפ בהפתעה, כל פעם מחדש שזה קורה זה תמיד מרגש את כל הנוכחים באירוע.

וכמובן שזה גם מרגש עד דמעות את מי שחוגג שקיבל את המתנה הוא או היא בדרך כלל יאמרו שכל כך השקעתם למענם וזה מחמם את הלב אז אם אתם חושבים על זה פשוט מומלץ לעשות את זה זוהי חוויה שתישאר אתכם לכל אורך החיים גם שיר שהקלטתם וגם הקליפ שצילמתם יהיה זכרון שתוכלו להראות לילדים ואפילו לנכדים.

אתם לא תאמינו כמה זה פשוט, אתם מגיעים לאולפן כמובן אחרי שכבר דיברתם על איזה שיר תשירו וכבר התאמנתם עליו בבית כמו שצריך כדי שלא תפשלו או תזייפו, כאשר אתם רוצים לשלב קליפ במתנה יחד עם הקלטת השיר אתם מסכמים זאת מראש ומקבלים כמה רעיונות מבעל האולפן מה להביא ליום הקלטות וצילומים.

כמובן שתוכלו להשתמש גם בציוד של האולפן אם יש שם גיטרה או פסנתר, אפשר יהיה לצלם אתכם מנגנים לפחות בכאילו ולשלב את זה לאחר מכן בעריכה של הקליפ. בזמן שאתם מקליטים את השיר שבחרתם צלם מקצועי מטעם האולפן יצלם אתכם מכל מיני זוויות כמובן שעם הניסיון שלו הוא יידע איך לצלם בצורה הטובה ביותר כדי שאחר כך יהיה קל לעורך הקליפ לערוך אותו בצורה טובה ולהפיק עבורכם קליפ בהפתעה שיגרום לאורחים התרגשות רבה.

אתם גם יכולים להביא תמונות מהבית ולשלב והם ישולבו בעריכה של הקליפ, כמובן שזה יקרה אחרי שתסיימו את ההקלטות שלכם והעורך ישב לעבוד על הסרטון שנוצר. ממש קל לשלב בין שיר במתנה לקליפ במתנה זה תלוי בכם, אם אתם אוהבים להצטלם וגם אם זה מתאים לאירוע ולאופי של מי שאמור לקבל את המתנה.

האם ניתן לבחור כל שיר במתנה ולעשות איתו קליפ?

כמובן שלא ניתן לבחור כל שיר שקיים ישנם שירים מאוד מורכבים או כאלה שאפילו אין להם פלייבק מכל מיני סיבות כך שלא ממש ניתן לעשות כל שיר במתנה שרק תרצו אבל אם תחשבו על זה המבחר הוא כל כך גדול שאין סיבה אמיתית שלא תמצאו את השיר שהכי מתאים לכם לבצע.

האם השילוב של שיר בהפתעה יחד עם קליפ בהפתעה הוא יקר?

תתפלאו לשמוע אבל המחירים באמת לא יקרים במיוחד אפשר לומר שהם שווים לכל כיס, הקליפ מצולם באולפן לכן העלויות בהחלט יהיו מעט יותר גבוהות מהקלטת שיר בהפתעה בלבד אך עדיין המחירים ינועו בין כמה מאות שקלים בהחלט לא יקר במיוחד.

האם ניתן לבצע שיר במתנה בליווי זמרת בשילוב עם קליפ במתנה?

בוודאי אם אתם עושים שיר במתנה בליווי של זמרת מקצועית ואתם מעוניינים לעשות גם קליפ במתנה והייתם רוצים שהזמרת תשתלב בקליפ זה בדרך כלל יהיה אפשרי כמובן שצריך לעשות זאת בתיאום מראש עם הזמרת למצוא תאריך שמתאים לכולם וכמובן היא גם צריכה להסכים להשתתף בסרטון שלכם.

לאיזה אירועים נהוג להכין קליפ בהפתעה?

בדרך כלל האירועים שתתקלו בהם שיהיה בהם קליפ בהפתעה הם אירועים משמחים, בר/בת מצווה, חתונה, ברית או בריתה ועוד כאלה, ישנם גם לעיתים  כאלה שמכינים קליפ בהפתעה רק עבור אהוב או אהובת ליבם, כמובן שניתן לעשות גם קליפ בהפתעה עבור הבוס שעוזב או למורה בבית ספר.

לסיכום:

אחד הדברים המרגשים שאתם יכולים לעשות לאהוב או אהובת ליבכם זהו שיר במתנה, וכיום אף ניתן לשלב את השיר שאתם שרים יחד עם קליפ במתנה. אין ספק שזוהי מתנה שכ מי שמקבל אותה מתרגש עד מאוד ומעריך את ההפתעה שתישאר זיכרון טוב לתמיד.

מומלץ מאוד לצלם את האירוע של הקלטת השיר זה מכניס אנרגיות טובות לכולם ויש אווירה נעימה של צחוקים בדרך כלל בקלטות מסוג זה. להקליט שיר במתנה או סתם בשביל הכיף זוהי חוויה קסומה, השילוב של ההקלטה יחד עם צילום של קליפ מעצים את החוויה במיוחד אם לא ביקרתם לפני באולפן הקלטות, לכן אם אתם חושבים על זה פשוט לכו על זה לא תתחרטו.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!