רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

רעיונות לקליפ בר מצווה מקורי ומיוחד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חגיגות בר מצווה הן אירוע מיוחד עבור הילד וגם עבור ההורים הגאים, דרך מעולה להפוך את המסיבה לייחודית היא באמצעות קליפ בר מצווה מקורי, נכון שכיום כמעט כולם עושים אך עדיין אפשר לעשות קליפ מקורי כזה שאף אחד עדיין לא עשה, יש המון רעיונות לקליפ בר מצווה שאפשר לעשות ולהיות מקוריים.

תמיד כיף להיות הכי מקוריים ולהפתיע את הצופים, וזה גם בהחלט אפשרי כל מה שצריך זה להיות יצירתיים ולחשוב על רעיון ייחודי, כיום גם יש לנו את האפשרות ליצור בזכות הטכנולוגיה המתקדמת כל כך הרבה דברים שפעם רק יכולנו לחלום עליהם, זה כולל מצלמות בפורמט איכותי במיוחד ואפשרויות עריכה כמעט אין סופיות.

איך מוצאים רעיונות לקליפ בר מצווה שאף אחד אחר לא חשב עליהם

מקוריות מקוריות ומקוריות זה שם המשחק, כדי ליצור קליפ בר מצווה ייחודי ומקורי אפשר לשאוב רעיונות ממגוון מקומות, כמובן שאפשר לראות קליפים אחרים ולקבל מהם רעיונות אך שימו לב שאם אתם עושים את אותו הרעיון הוא כבר לא ייחשב למקורי.

קליפ רשתות חברתיות – כיום שהמדיה החברתית מכתיבה לנו את המציאות ובעיקר עבור ילדים ונערים קליפ רשתות חברתיות הוא בהחלט רעיון מעולה ומקורי לקליפ בר מצווה.

כל ילד יש לו את הרשת החברתית שהוא הכי אוהב אם זה פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק, את הקליפ אפשר לבנות כך שבכל לחיצה על הפרופיל שלו עוברים למשהו אחר למשל לחיצה על אודות לוקחת אתכם למסע אודות הילד, אפשר לשלב מצגת של תמונות מאז שנולד, ולספר עליו במקביל.

קליפ בר מצווה בשילוב התחביב של הילד – אם יש לילד שלכם תחביב שהוא מאוד אוהב זה תמיד יהיה רעיון מעולה ומקורי עבור קליפ בר מצווה, לכל ילד כמעט יש תחביב מסוים, נכון שהיום חלק ניכר מהילדים מחוברים למחשב יש גם כאלה שעוסקים בדברים אחרים.

למשל ילד שמשחק כדורגל או כדורסל או שהוא אוהב מאוד לצייר, אפשר לשלב את הכישרון שלו בתוך הקליפ, זה יכול להיות קליפ בסגנון של משחק כדורגל שכל החברים של הילד משתתפים וחלקם משמשים כצופים, לאחר משחק קצר ניגשים לראיין את הכוכב הגדול שחוגג בר מצווה.

קליפ בר מצווה להקת רוק – הרבה ילדים בגילאי שלוש עשרה מנגנים על כלי מסוים בדרך כלל רוב הילדים נמשכים לגיטרה, זה אחד הרעיונות המקוריים לקליפ בר מצווה שמתאים בעיקר לילדים שאוהבים רוק שממש חוזר לאופנה בשנים האחרונות.

אפשר לקחת את הרעיון הזה לכמה מקומות, למשל אם הילד יודע לנגן טוב ניתן לשלב את הנגינה שלו בסרטון, אפשר גם לשים שיר מוכר והילד ינגן על פי השיר וזה יראה כאילו הוא חלק מהלהקה.

קליפ בר מצווה תחרות סרטונים מצחיקים – בטח יצא לכם לראות בעבר את התוכנית הסרטונים המצחיקים ביותר של אמריקה, אפילו עשו לזה גרסה ישראלית, מצלמים כמה קליפים מצחיקים בכל מיני סיטואציות שיוצרים, חשוב לבחור בקטעים המצחיקים ביותר שיצאו כדי שזה יהיה מוצלח.

כמובן שבקליפים הקצרים חשובים גם להציג את הילד מכל מיני זוויות מהחיים שלו, כמובן שמומלץ לשלב בקליפ חבר או חברה מצחיקים או אם יש לכם מישהו שאתם יודעים שהוא אחד כזה שיודע להצחיק את כולם.

קליפ בר מצווה בהפתעה לילד – בדרך כלל נהוג שהילד שחוגג בר מצווה ישתתף בקליפ וזה לגמרי לא סותר לעשות עבורו קליפ בר מצווה בהפתעה, יש המון דרכים לעשות קליפ כזה כאשר בדרך כלל מבקשים מכל חבר שיצלם את עצמו אומר כמה מילים טובות, גם בני המשפחה מצלמים את עצמם ולאחר מכן עורכים את הכל בצורה יפה ומבדרת. 

כמובן שאת הקליפ אתם יכולים לערוך באולפן הקלטות מקצועי שיכול אפילו להוסיף אפקטים ובמקרים מסוימים אפילו לשפר את איכות ההקלטה במידה והקלטתם ולא יצא לכם כל כך טוב.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות לקליפ בר מצווה מקורי ומיוחד

קודם כל אתם בעצמכם יכולים להיות יצירתיים ולמצוא מגוון גדול של רעיונות לקליפ בר מצווה, שווה לעשות את הקליפ באולפן הקלטות מקצועי שם הם יכולים לעזור לכם בעזרת הניסיון שלהם למצוא את הרעיון הכי מקורי לקליפ בר מצווה.

כמובן שיש, וזאת גם הדרך הכי טובה להגיע לתוצאות שהייתם רוצים ומצפים, כמובן שאפשר לעשות קליפ בר מצווה לבד אך מומלץ לעשות זאת אם אתם יודעים לצלם כמו שצריך ולערוך כמו שצריך.

היום אתם יכולים לעשות קליפ בר מצווה במחירים לא רעים בכלל, ביחס להשקעה הלא גדולה אתם מקבלים מזכרת שנשארת אתכם כל החיים, ואתם גם מבדרים את הצופים, כאילו זכיתם בשתי ציפורים ביד אחת

חשוב להבין מה המטרה של הקליפ, אתם רוצים לבדר את הצופים או להעביר להם מסר, אם הקליפ יהיה קצר מדי רוב הסיכויים שלא תצליחו לעשות זאת, אם הקליפ ארוך מדי רוב הסיכויים שתשעממו את הצופים, הזמן הממוצע המומלץ לאורך הקליפ הוא באזור השלוש דקות.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!