רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הפקת קליפ יום הולדת מקורית ומושקעת באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הפקת קליפ יום הולדת מקורית ומושקעת באולפן הקלטות - האם להגיע בהפתעה או לספר לחוגג/ת מראש, איזה שיר לבחור, איך להקליט באולפן, מה צריך לדעת לקראת הצילום

בכל שנה אנו מחפשים את מתנת היומולדת המושלמת עבור אהוב או אהובת ליבנו, כאשר יש אירוע מיוחד כמו יום הולדת עגולה הצורך להביא מתנה מקורית רק עולה, בדרך כלל נרצה להביא משהו מיוחד שאותו אדם עדיין לא קיבל מימיו.

אחת המתנות המרגשות ביותר היא הפקת קליפ יום הולדת מקורית ומושקעת באולפן הקלטות, אפשר לעשות את הצילום בהפתעה או לשתף את החוגג מראש, מה שבטוח זה שכל אחד ישמח לקבל מתנה כזאת שמראה לו שחושבים עליו ומעריכים אותו, ככל הנראה מי שיקבל את הקליפ יזיל דמעה או שתיים של אושר.

הפקת שיר וצילום קליפ באולפני לי-רון זוהי הבחירה הנכונה שם תקבלו את השירות הטוב ביותר וכמובן תקבלו תוצאה שלא תוריד לכם את החיוך מהפנים, אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני שניגשים לצילום קליפ, איך בוחרים שיר, איך להתכונן ליום צילומים ועוד.

קליפ יום הולדת
קליפ יום הולדת

שלב אחר שלב איך עושים הפקת קליפ יום הולדת מקורית ומושקעת באולפן הקלטות

הפקת קליפ יום הולדת באולפן הקלטות זוהי חוויה בלתי נשכחת כאשר מגיעים לאולפן הקלטות בפעם הראשונה זה תמיד מרגש, תהליך ההקלטות והצילומים הוא פשוט מאוד אך חשוב לדעת להתכונן אליו מראש.

בשלב הראשון יש לבחור את השיר המתאים, לבחירת השיר יש משמעות רבה לכן חשוב שיר שמתאים לאירוע וכמובן לאדם לו מקדישים את השיר, אתם יכולים להתייעץ עם המפיק המוזיקלי של האולפן שיעזור לכם לבחור את השיר האידיאלי.

זה יכול להיות כמעט כל שיר, אם זה שיר ישן או שיר חדש, שיר בלועזית או שיר בעברית, כמובן שגם מי ששר את השיר צריך להתחבר אליו, לאחר שבוחרים את השיר כותבים לו מילים המתארות את האדם בצורה כי טובה, במידה ואתם לא יודעים איך לכתוב את המילים אתם יכולים להיעזר בשירותי האולפן שיכתבו לכם את המילים, כמובן שתצטרכו לספק את המידע הנחוץ על אותו אדם.

אחרי שכבר יודעים מהו השיר והמילים שלו כתובות, חשוב לרכז את כל המשתתפים בשיר ובקליפ כדי שילמדו את התפקיד שלהם בשיר, מומלץ לבחור במישהו שירכז את כל העניין ויהיה אחראי להעביר להם את המילים כדי שיוכל להתאמן עליו בבית לפני יום ההקלטות.

יש חשיבות גדולה מאוד לחזרות על השיר מפני שביום ההקלטות אתם אמורים להגיע לאולפן ולסיים את השיר בשעות ספורות, קחו בחשבון שאם אתם קבוצה גדולה של משתתפים ככל הנראה האולפן יחלק אתכם לקבוצות קטנות ובכל פעם קבוצה אחרת תכנס לחדר ההקלטות כדי לשיר.

בשלב הראשון באולפן אתם מקליטים את השיר ולאחר שאתם מסיימים ניגשים לצילום הקליפ, אתם שומעים ברקע את השיר שהקלטתם ועושים עליו ליפסינק, כמובן שחשוב לתכנן מראש את הקליפ ולבחור קונספט מסוים אשר יהיה זה שיתן את הטון לצילומים.

לאחר סיום כל ההקלטות והצילומים, כל מה שעשיתם עובר לעריכה, בשלב זה ניתן לערוך את הקליפ בצורה מקצועית להוסיף תמונות סטילס מרגשות וכמובן לסדר את השיר עצמו שישמע הכי טוב שרק אפשר.

יום צילום הקליפ באולפן הקלטות מה צריך לדעת ואיך צריך להתכונן מראש

כדי להתכונן ליום צילומים של קליפ יום הולדת באולפן הקלטות יש לדעת כמה דברים חשובים, דיברנו קודם על כך שחשוב מאוד להגיע מוכנים מבחינת השיר שכל אחד ידע את התפקיד שלו, כמו כן חשוב גם לדעת מה כל אחד אמור לעשות בקליפ עצמו, מומלץ לתכנן מראש ולכתוב תסריט.

באולפן עצמו אתם צמודים למפיק המוזיקלי שיעזור לכם לביים את הקליפ, חשוב להיות מרוכזים ולהקשיב למפיק זה מאוד ייעל את היום שלכם ויעזור לכם להפיק מעצמכם את המקסימום

טיפים להפקת קליפ יום הולדת באולפן הקלטות

חזרות חזרות חזרות, לא במקרה אנו מדגישים את הנושא של החזרות, ככל שתגיעו יותר מוכנים כך תצליחו להגיע לתוצאות טובות יותר.

להגיע ערניים – שינה טובה יום לפני ההקלטות בהחלט חשובה, חשוב להגיע ערניים זה יעזור לכם להיות מרוכזים ומפוקסים בעת ההקלטות.

היו קשובים – בעת ההקלטות מלווה אתכם מפיק מוזיקלי אשר עוזר לכם לצלוח את התהליך על הצד הטוב ביותר, לעיתים יכול להיות מצב שאתם רואים את הדבר אחרת עם זאת כדאי לקחת בחשבון שלמפיק יש ניסיון רב בתחום כמובן שיש לכם מילה ובשורה התחתונה זהו הקליפ שלכם אך קחו בחשבון שהמפיק בהחלט יודע מה הוא עושה.

האם כדאי להפתיע או לספר לבעל החגיגה

אין ספק שלאלמנט ההפתעה יש משהו קסום בעיקר שמדובר בהפקת קליפ יום הולדת מקורית ומושקעת באולפן הקלטות, אין כמו לשים את הקליפ בשיא האירוע והחוגג או החוגגת לא יבינו מה קורה, מצד שני יש כאלה שמעדיפים לשתף את החוגגים ולעזור להם בבחירת השיר 

בשני המקרים מי שמקבל את הקליפ מתרגש בצורה שאי אפשר לתאר, זה לגמרי תלוי במקרה, יש אפילו מקרים מסוימים שמשתפים את החוגג או החוגגת בשיר או בקליפ, אם אתם מתכוונים לשדר את הקליפ באירוע גדול או באירוע פרטי של המשפחה יכול להיות גם משמעותי, בכל מקרה הפקת קליפ יום הולדת מקורית ומושקעת באולפן הקלטות בהפתעה זוהי ללא ספק אחת המתנות המרגשות ביותר שניתן להעניק.

הדרך הטובה ביותר לבחור את השיר הוא לבחור שיר שכל המשתתפים מתחברים אליו, כמובן שאתם גם יודעים שהחוגג או החוגגת אוהבים את אותו השיר, כמו כן חשוב שהשיר מתאים למשתתפים מהבחינה הווקאלית, מומלץ להתייעץ באולפן ההקלטות שיעזור לכם לבחור את השיר האידיאלי.

התהליך של הפקת קליפ יום הולדת מקורית ומושקעת באולפן הקלטות הוא מהנה וכיפי גם למשתתפים וכמובן למי שמקבל בסוף את הקליפ, לאחר בחירת השיר המתאים וכתיבת מילים חשוב להתכונן ליום הצילומים ולהתאמן על השיר בבית, כמו כן במידה ואתם מעונייינים להביא אביזרים אשר ישמשו אתכם בקליפ מומלץ להכין אותם מראש ולא להמתין לרגע האחרון.

יש כמה גורמים חשובים בבחירת אולפן הקלטות עבור הקלטת שיר וצילום קליפ ליום הולדת, חשוב לבחור באולפן עם ניסיון רב בתחום שכבר ביצע מספר רב של צילומי קליפים ליום הולדת, מומלץ לראות דוגמאות של אותו אולפן ולהבין את הרמה של הקליפ והאם היא מספקת אתכם.

כמובן אפילו הקטנים ביותר שבחבורה, לעתים קרובות מגיעות לאולפן ההקלטות משפחות כדי להפיק קליפ יום הולדת לאהוב או אהובת ליבם, אף אחד לא מצפה מכם להיות שחקנים או זמרים מקצועיים, בכל מקרה אולפן ההקלטות מסוגל לתקן זיופים ולעשות לכם סאונד מעולה, במידה ואתם קבוצה גדולה אתם מתחלקים לקבוצות קטנות, כל קבוצה נכנסת בתורה לחדר ההקלטות ולאחר מכן טכנאי ההקלטות מחבר את כולם יחד.

שאלות ותשובות בנוגע להפקת קליפ יום הולדת מקורית ומושקעת באולפן הקלטות

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!