רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

קליפ במתנה דוגמאות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים מתנה מקורית? לא יודעים מה לקנות או לעשות ביום הולדת? אין לכם מושג מה לקנות לסבא וסבתא? נגמרו לכם הרעיונות למתנות לחבר/ה?

מה דעתכם על הפקת קליפ במתנה לאירוע?

קליפ במתנה זה למעשה שיר שאתם מקליטים בקול שלכם באולפן הקלטות כולל צילום וידאו שבו תצטלמו באולפן ולבסוף חומרי הגלם יעברו עריכה ואז תוכלו להעניק במתנה קליפ מושקע ומיוחד לאירוע.

איך מכינים קליפ במתנה?

תחילה צריך לבחור שיר שמתאים לאירוע. אם השיר אמור להיות למטרת אירוע של יום הולדת אז אפשר לבחור שיר שמח ומקפיץ ואפשר לבחור שיר שחוגג/ת יום הולדת מאוד אוהב/ת. אם זה למסיבת פרישה של מנהל בעבודה אז אפשר לבחור שיר שמסמל את מקום העבודה או אותו וכך הלאה.

אחרי שבוחרים שיר מחליטים לגבי המילים. האם שרים את המילים המקוריות של השיר או מחליפים אותן. רוב הקליפים הם עם שינויי מילים בכדי שהמילים יתאימו לחוגג/ת באופן הומוריסטי, מצחיק ומפתיע ובכך השיר הופך להיות יותר אישי.

לאחר שיש שיר ומילים מגיעים לאולפן הקלטות. בהתחלה מקליטים רק את השיר ועדיין לא מצטלמים..באולפן יעבדו איתכם על הביצוע ויערכו את הקול שלכם ויתקנו את הזיופים שצריך לתקן..אחרי ההקלטות תצטלמו באולפן עם כל מיני אביזרים כמו דרבוקה, גיטרה, חצוצרה, יוקליילי, משקפי שמש, כובעים, שרשראות ועוד..האביזרים הללו מוסיפים המון צבע ואנרגיה לקליפ ואנו תמיד ממליצים להשתמש בהם.

אחרי שסיימנו להקליט ולצלם אנו נערוך את הוידאו קליפ ואת חומרי הגלם ונשלב את השיר, הצילומים וגם תמונות שתעבירו לנו של החוגג/ת. בנוסף, אם החלפתם את מילות השיר אנחנו גם נוסיף כתוביות רצות עם מילות השיר החדשות בכדי שגם ישמעו וגם יראו את המילים וזה יהיה ברור יותר מה אתם שרים!

ואז – אחרי שקיבלתם את הקליפ זה הזמן שלכם להפתיע בענק. תוכלו להקרין את הקליפ באולם, במועדון, במסעדה, בבית בסלון, בטלפון או בכל דרך, צורה או פלטפורמה שתחליטו להפתיע..תהיו בטוחים שזו המתנה הכי מקורית שתוכלו לתת!

דוגמאות קליפים לאירועים קליפים בהפתעה קליפים במתנה קליפים לאירוע באולפני לי-רון

loading videos
Loading Videos…

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!