רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הכנת מצגת לבר מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הכנת מצגת לבר מצווה - מצגת תמונות מושקעת לאירוע שתוכלו להקרין במסך (לא פאוור פוינט - אלא עריכה מתקדמת בפרמייר - תוכנת עריכת וידאו)

הבר מצווה מתקרבת ואתם בשיא ההכנות לאירוע הגדול, ההתרגשות בשיאה וכמעט הכל מוכן, בעת ההכנות כולנו חושבים מה יכול לשדרג את החגיגה ועולים כל מיני רעיונות, אז אתם יכולים להפסיק לחפש מפני שמצגת תמונות מושקעת לבר מצווה ללא ספק תקפיץ את רמת ההתרגשות באירוע לגבהים.

כאשר שמים את המצגת בשיא האירוע האורחים מופתעים במיוחד כאשר מכינים מצגת ברמה גבוהה באולפן הקלטות אשר מספק שירותי הכנת מצגת לבר מצווה, עריכת מצגת לבר מצווה מושקעת באמצעות תוכנה מתקדמת פרמייר מעניקה לכם את האפשרות ליצור מצגת ברמה הכי גבוהה בשונה מתוכנת פאוורפוינט בעבודה עם תוכנת פרמייר יש עוד אפשרויות רבות זוהי ללא ספק עבודה למקצוענים.

קחו בחשבון שמציגים את המצגת באירוע במסך ענק כך שגם לאיכות יש חשיבות גדולה, במיוחד לאירוע ייחודי כמו בר מצווה שווה להשקיע ולהכין מצגת תמונות מושקעת באולפן הקלטות וכדי לעשות זאת אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת.

מצגת תמונות מושקעת לבר/בת מצווה באולפני לי-רון

כדי ליצור מצגת לבר מצווה מוצלחת חשוב לבחור במקצוענים שיכינו אותה עבורכם, במיוחד אם אתם חוגגים אירוע משמעותי כמו בר מצווה לילד שהופך להיות גבר קטן, אולפני לי-רון מתמחים בהכנת מצגות לבר מצווה, עם ניסיון של שנים רבות ואהבה לתחום מה שמעניק לכם את היתרון ביצירת קליפ מקורי שכמותו עוד לא נראה.

עריכת הקליפ מתבצעת בתוכנת המחשב המתקדמת פרמייר אשר נחשבת לתוכנת עריכת וידאו מהטובות והמתקדמות בעולם, בעזרת התוכנה ניתן להפוך את המצגת לסרטון של ממש, העורך המקצועי של האולפן יודע איך להפוך את המצגת למרגשת במיוחד, אם זה להוסיף קטעי וידאו או אנימציה או לשלב אפקטים מיוחדים, עריכת המצגת היא אומנות בפני עצמה ובאולפני לי-רון תקבלו את העריכה המקצועית ביותר.

כמו כן יתרון נוסף שיש בעבודה עם תוכנת פרמייר, זוהי האפשרות לשפר את איכות התמונה, הרבה פעמים יש תמונות באיכות לא טובה שניתן לשפר אותן וכמובן בשורה התחתונה את איכות המצגת כולה, כאשר אתם מחליטים לעשות מצגת לבר מצווה באולפן הקלטות זה ככל הנראה פעם ראשונה שאתם עומדים בפני מצב כזה.

לכן חשוב לתכנן את המצגת מראש, בדרך כלל נהוג לעשות מצגת כאשר התמונות רצות בסדר כרונולוגי החל מגיל ינקות ועד ליום הולדת שלוש עשרה של הנער, כמובן שאפשר להיות מקוריים ולבחור נושא מסוים למצגת כמו למשל תחביב של הילד או משהו שהוא אוהב.

ניתן לשלב רקעים שונים ולערוך את המצגת במגוון סגנונות חשוב לבחור את הסגנון הרצוי כמו לכתוב מעט טקסט על התמונות כדי לתאר את הסיטואציה אותה רואים, את התמונות אתם מכינים מראש סורקים עם צריך ושולחים לאולפן, את שאר העבודה אתם משאירים לנו ולאחר שתקבלו את המצגת המוכנה ככל הנראה תקפצו עד  הגג משמחה.

אם כבר עושים מצגת מושקעת לבר מצווה למה לא לשדרג בשיר שאתם שרים

כאשר מכינים את המצגת בדרך כלל מוסיפים שיר שאתם בוחרים, זה יכול להיות כל שיר שמתאים לאופי של המצגת לעיתים קרובות בוחרים שיר שמח וקצבי, תחשבו שאתם בעצמכם שרים את השיר של המצגת זהו ללא ספק שדרוג רציני והופך את המצגת אפילו יותר מרגשת.

את השיר אפשר להכין בהפתעה מכל המשפחה לילד או שהילד בעצמו ישיר לבד או עם כל המשפחה והחברים, תהליך ההקלטות הוא פשוט וכיף, קודם בוחרים שיר מתוך מאגר הפלייבקים של האולפן, לאחר מכן כותבים מילים על הילד וחגיגות בר מצווה, לאחר שיש שיר ומילים חשוב לעשות הכנות בבית שכל המשתתפים יעשו חזרות על התפקיד שלהם.

יום ההקלטות הוא מהנה במיוחד כאשר מגיעים לאולפן הקלטות מקצועי כדי להקליט את השיר, כאשר הילד או המשתתפים בשיר נכנסים אל חדר ההקלטות שם נמצא המיקרופון המקצועי זהו רגע מרגש, כמובן שאף אחד לא מצפה מכם להיות זמרים מקצוענים אולפן ההקלטות יכול לסדר זיופים ולהוסיף אפקטים מיוחדים כדי שתשמעו כמו שאומרים מיליון דולר.

לאחר סיום ההקלטות ועריכת המצגת לבר המצווה אתם מקבלים למייל שלכם קובץ מוכן אותו אתם יכולים להציג באירוע, חשוב לתאם מראש עם התקליטן מתי שמים את המצגת במיוחד שמדובר בהפתעה ורוב הקהל לא מוכן להצגה.

בשורה התחתונה על מצגת בר מצווה

המטרה של הכנת מצגת מושקעת לבר מצווה היא להפתיע את האורחים הרבים שמגיעים לאירוע, זהו ללא ספק רגע עם פוטנציאל אדיר לרגש את הקהל ואת המשפחה, כדי שהרגע יהיה מוצלח שווה להשקיע במצגת תמונות מושקעת באולפן הקלטות מקצועי, אתם כבר משקיעים כסף ולא מעט אנרגיה באיסוף החומרים וכמובן מצפים לקבל תמורה בהתאם.

תמיד אפשר לראות דוגמאות של עבודות קודמות שהתבצעו באולפן ההקלטות, היכנסו לאתר האינטרנט והתרשמו נסו לקבל המלצות על האולפן והכי חשוב לשמור כל הזמן על מצב רוח טוב.

אולפני לי-רון מעניקים שנים רבות שירותי הכנת מצגת לבר מצווה, באולפן עובדים עם תוכנות עריכה מתקדמות פרמייר ומכינים מצגות ברמה הכי גבוהה שיש, בנוסף תוכלו גם להקליט שיר בקול שלכם ולשדרג את המצגת לרמה אחרת, 

כל שעליכם לעשות זה לבחור את התמונות המתאימות לשלוח לנו ואנחנו נעשה כבר את כל השאר, אז אם אתם רוצים לעשות בר מצווה מדהימה בואו להכין מצגת מושקעת באולפני לי-רון

אם אתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם אין ספק שמצגת לבר מצווה היא בהחלט רעיון מצוין, כיום כמעט כל אחד יכול להכין מצגת בבית, אך כדאי לדעת שניתן לעשות מצגת תמונות מושקעת לבר מצווה באולפן הקלטות כאלה שיעשו את ההבדל וכאשר תקרינו אותה באירוע היא ללא ספק תהיה רגע השיא המרגש ביותר.

יש הבדל משמעותי בין שתי התוכנות, תוכנת פרמייר היא תוכנה לעריכת וידאו אשר מעניקה יתרונות רבים על השימוש בתוכנת פאוור פוינט, זה מתבטא מבחינת האפשרויות הרבות שתוכלו לקבל מעבודה בפרמייר שבתוכנת פאוור פוינט לא ניתן לבצע, בשורה התחתונה עם אתם רוצים לעשות מצגת בר מצווה מושקעת עדיף שמישהו מקצועי יערוך אותה בתוכנת פרמייר.

יש יתרונות רבים להכנת מצגת לבר מצווה באולפני לי-רון, הניסיון הרב שנצבר לאורך השנים בהחלט עוזר, כמו גם הציוד והמקצוענות של צוות האולפן, עריכת המצגת מתבצעת בתוכנת פרמייר אשר מאפשרת ליצור מצגות ברמה הכי גבוהה, לאורך השנים האולפן יצר אינספור מצגות לבר מצווה שהפכו להצלחה באירוע.

כמובן שצריך לאסוף תמונות רלוונטיות של הילד המשפחה והחברים, מומלץ להכין את התמונות מראש ואף לסדר אותן בסדר כרונולוגי לפני ששולחים לאולפן, כמו כן יש לבחור שיר מתאים שיתנגן יחד עם המצגת, כמו כן חשוב להכין טקסט המתאר את מה שרואים בתמונה, לאחר כל זאת אתם שולחים את המידע לאולפן ההקלטות אשר מכין עבורכם את המצגת ומחזיר לכם אותה מוכנה בקובץ למייל שלכם.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!