רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

האם להקליט שיר לבר מצווה או דרשה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בר מצווה הוא אירוע בגרות של פעם בחיים, נער בר המצווה מגיע לאולפן ההקלטות כדי להיות מרכז העניינים של האירוע.
נערים רבים מתלבטים האם להקליט באולפן ההקלטות שיר לבר מצווה או להקליט את הדרשה באולפן ללא צורך להילחץ ולטעות.
במה כדאי לבחור: שיר לבר מצווה או הקלטת דרשה? עם מי כדאי להתייעץ? מה הייחודיות של כל הקלטה לבר מצווה? האם אפשר לשלב את שניהם? ואיך הופכים שיר לקליפ לבר מצווה?

כוכב האירוע: הקלטת שיר בר מצווה באולפן הקלטות מקצועי

אחד ההיבטים המרכזיים ביותר בשנים האחרונות הסובבים אירוע בר מצווה הוא הקלטת שיר, נערי בר המצווה נכנסים אל אולפן הקלטות מקצועי ומקליטים שיר לאירוע.
הקלטת שיר לבר מצווה תהפוך את יום החגיגה של הנער בגיל הבגרות, גיל 13, ליום בלתי נשכח כאשר כל תשומת הלב היא סביבו.

כדי להקליט שיר לבר מצווה לא צריך להיות זמרים, כל אדם ובעבור כל אירוע יכול להקליט שיר קאבר באולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון", לשיר בהנאה ושחרור, בלווי מפיק מוזיקלי ובתוצאה באיכות גבוהה – אם זייפתם לא נורא, נעצור ונקליט בשנית וכן בסוף ההקלטה נערוך את קולכם ונוסיף אפקטים לשיפור התוצאה הסופית.

בשלב הראשון תחשבו על מספר שירים מועדפים שיובילו אתכם לבחירת השיר הסופי (מומלץ לבחור שיר שלא יהיה קשה לכם לשיר), אם תרצו תוכלו לבצע שינויים במילות השיר אך רצוי לא לשנות יותר מדי וכן שהשינויים יהיו מותאמים ללחן.
כל מה שנותר לכם הוא לקבוע יום ושעה להקלטת שיר בר מצווה באולפן ומשם אנחנו נעשה את כל העבודה.

הקלטת דרשה לבר מצווה: בלי לחץ, טעויות, סאונד ועריכה מקצועיים

אפשרות נוספת לבר המצווה היא להקליט שיר דרשה באולפן ההקלטות, יותר נערים בוחרים להימנע מהקראת הדרשה כברכה מסורתית למשפחה והאורחים מכוון והם לחוצים מהקראה מול קהל גדול.
כדי לאפשר לנער לברך את האורחים ניתן לבחור באפשרות של דרשה מוקלטת ולשלב אותה טרם כניסתו לאולם או כחלק מההזמנה לאירוע, את ברכת בר המצווה הנער יקליט באולפן הקלטות.
הקלטת דרשה לבר מצווה באולפן הקלטות בעל מאפיינים חיובים רבים: תימנע לחץ וחרדת במה, תעלים טעויות בזמן הקראה, סאונד באיכות גבוהה ואפשרות הוספת אפקטים ומוזיקת רקע מובנית בדרשה.

במה כדאי לבחור?

בחירה בהקלטת שיר לבר מצווה או הקלטת דרשה היא שאלה הנוגעת לבחירתו של נער בר המצווה, כל הקלטה שונה במהותה ומיועדת כל אחת בעבור רגע אחר באירוע בר המצווה.
אם נער בר המצווה מרגיש שהוא רוצה מיקוד בעיקר עם שואו מוזיקלי, יוכל לבחור בהקלטת שיר ובמידה וירצה להבטיח את הדרשה שלו ללא לחץ וחשש ובאיכות הגבוהה ביותר, יבחר בהקלטת דרשה.

אפשרות נוספת שנותנת מענה לרצון להבטחת איכות ושואו מלא לאירוע, היא בחירה בשיר לבר מצווה וגם בהקלטת דרשה שיחזקו ויבטיחו את מלוא תשומת הלב לנער בר המצווה, כל האפשרויות פתוחות בפניכם.


אולפן הקלטות לבר מצווה ודרשה
הקלטת שיר בר המצווה, הדרשה או שניהם מבוצעת באולפן הקלטות מקצועי המאובזר בציוד סאונד מתקדם להשגת איכות הקלטה ברמה גבוהה מאוד.
לאורך כל יום ההקלטה ילווה אתכם מפיק מוזיקלי בעל ניסיון רב בהקלטות לאירועים, המפיק ילווה ויכוון את המקליט בהקלטה, יבצע חזרות על חלקים בשיר/דרשה במידת הצורך ויערוך את השיר בתוכנות עריכה מתקדמות לתוצאה סופית מדויקת.

בנוסף, תוכלו להפוך את הקלטת השיר שלכם לקליפ בר מצווה מקצועי המשלב את השיר שהקלטתם, הקליפ יוצג ביום האירוע או שתוכלו לשלוח אותו ברשתות החברתיות כחלק מחגיגות האירוע או ההזמנה עצמה.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!