רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הקלטת שיר באולפן

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפני שאתם רצים ומבצעים הקלטת שיר באולפן חשוב שתדעו כי החומרים הראשונים והיצירות שלכם הם כרטיס הביקור הראשוני לעולם המוזיקה..השירים הראשונים שלכם הם יסמלו את הדרך שלכם להצלחה..השירים הללו יתנו לכם את התגובות הראשונות מהקהל והתחושות שלהם לגבי המוזיקה שאליה הם נחשפים לראשונה.

לכן, רצוי להשקיע בתוצר הראשוני שאתם כל כך מאמינים בו..שיר ראשון שלכם שיבוצע עם הקלטה איכותית, עבודה עם מפיק מוזיקלי מנוסה ויצירתיות מוזיקלית יעשו את ההבדל בין שירים ראשוניים חובבניים לבין שירים ראשוניים שנשמעים כאילו זה השיר ה20 שהקלטתם.

היום אנו בעידן מודרני שהקלטה לא עולה כמו שעלתה בשנות ה60..יש ציוד יותר זול, אפשרויות להקליט בתוכנות מתקדמות וכמובן ידע רב שנצבר לאורך השנים..זה הזמן להקליט את השיר שלכם באולפן הקלטות מקצועי ולא לחסוך כמה שקלים ולהקליט בבית..כי זה גם יישמע ככה בסוף ואתם תאבדו קהל כבר בתחילת הדרך..

הקלטת שיר באלפן הקלטות היא הדבר המומלץ ביותר לזמרים מתחילים או חובבניים..בואו להקליט את כרטיס הביקור שלכם לתעשיית המוזיקה. בלי להתפשר על איכות הסאונד ובלי להתפשר על המקצועיות שזה מדובר בשיר שלך.

מפחדים להקליט סינגל על ההתחלה? זמן טוב להתחיל בהקלטת שיר במתנה מאיתנו לחצו כאן

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!