רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

הפקת מצגות או וידאו קליפים לאירוע? היתרונות והחסרונות!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הפקת מצגת או וידאו קליפ לאירוע? האם להכין מצגת או סרטון וידאו קליפ בהפתעה לאירוע שלנו? כל היתרונות והחסרונות של מצגות או קליפים לאירועים!

כולנו מכירים את המשפט תמונה אחת שווה אלף מילים אך אם נחשוב מעט על המשפט נבין שהוא לא מתאים לכל אחד בכל סיטואציה, בעיקר לא בימינו שהכל עובד בהילוך גבוה. השאלה האם מתאים לכם יותר לעשות הפקת מצגת או יותר מתאים וידאו קליפ נשאלת כיום הרבה.

מצגות מתאימות לכל כך הרבה אירועים אך לעיתים ההבדל בין הכנת מצגת או צילום קליפ יכול להיות הבדל קטן מאוד אולם בעת שמציגים אותו ההבדל יהיה משמעותי ולא תמיד מעביר את המסר כמו שצריך. לכן חשוב להבין מה המטרה שלכם זה מאוד יעזור לכם להחליט באיזה פורמט לבחור וכמו שאומרים יעשה את העבודה.

כיום הפער בין מצגת לוידאו קליפ הלך והצטמצם אך כמו שאמרנו הבדל קטן יכול לעשות שינוי גדול בתוצאה הסופית ולכן חשוב לבחור מה הדבר הנכון בשבילכם, בדרך כלל אנשים שעושים מצגת או וידאו קליפ מעוניינים להעביר מסר מסוים לכן לבחירה שלהם תהיה השלכות 

מתי עדיף לבחור בצילום קליפ

כאשר אנו מדברים על צילום קליפ אנו מדברים על עולם ומלואו זה יכול להיות, קליפ יום הולדת, קליפ במתנה, קליפ לבר מצווה, קליפ חתונה, קליפ מהחברים, קליפ מהמשפחה, או קליפ בהזמנה, את הרשימה הזאת אפשר להאריך עוד הרבה יש המון אפשרויות ולכן חשוב להתאים את האחת המתאימה לכם על ידי בחירה נכונה.

בעצם אם נגדיר את הבחירה הנכונה אז נאמר שהבחירה שלכם צריכה להיות זאת שתעביר את המסר שחיפשתם להעביר, למשל קליפ חתונה שהחברים הכינו לזוג האוהב המטרה תהיה להעביר את האהבה שלהם לזוג כמובן שחשוב לשים את הקליפ ברגע הנכון וזהו רוב הסיכויים שהתרגשות תעלה במונים רבים.

כיום בגלל שהאפשרויות כל כך רבות וניתן להגיע לתוצאות מדהימות בעת צילום קליפ וכמובן שכיום גם הנושא של העריכה השתפר פלאים בעת עריכת קליפ ניתן להוסיף לשנות ולשפר אותו. 

מעבר לשלל ההתפתחויות כיום ניתן לשלב גם גרין סקרין שבעזרתו ניתן ליצור רקעים מדהימים שנראים לגמרי אמיתיים ואתם משתלבים בתוכה כאילו אתם נמצאים במקום. למשל ניתן ליצור רקע של ים ומי שצופה בוידאו קליפ חושב שאתם באמת שם.

היתרונות בצילום קליפ: צילום וידאו קליפ שאתם משתתפים בו מעניק לכם חוויה בלתי נשכחת בעת הצילום עצמו וכמובן בזמן שאתם מקרינים אותו באירוע שלכם.

מתי כדאי לבחור במצגת

כיום עולם המצגות מאפשר לנו להיות יצירתיים מאוד ובעזרת תוכנות עריכת מצגות אפשר להגיע לתוצאות מדהימות. יצירת מצגת בימינו יכולה להתאים להמון סוגים של אירועים כמו למשל, מצגת לחתונה, מצגת ליום הולדת, מצגת לבר מצווה, מצגת לבת מצווה, מצגת תמונות וכמו בנושא של וידאו קליפ גם כאן הרשימה יכולה להתארך לאין שיעור.

כאמור בעזרת תוכנת עריכת מצגת נית ליצור מצגות מדהימות ועדיף יהיה לבחור במצגת לאחת הדוגמאות שהעלנו קודם אם אתם לא מעוניינים לעשות צילום קליפ אך כן מעוניינים להציג תמונות של המשפחה או החברים בשילוב של מוזיקה וכיתוב המסביר מה אנו רואים.

אתם גם יכולים לשלב שיר בהזמנה במצגת כזה שאתם שרים או ששרים בשבילכם ובכך להפוך את המצגת לאפילו יותר מיוחדת ומקורית. אתם השיר אתם מקליטים באולפן הקלטות מקצועי ומשלבים אותו אחר כך במצגת בעזרת תוכנת עריכת מצגות.

היתרונות בבחירת מצגת: בעזרת מצגת אתם יכולים להעביר מסר אם זאת המצגת המוקרנת באירוע למשל היא תיצור רגעים בלתי נשכחים בשבילכם ולנוכחים באירוע.

שאלות ותשובות בנוגע להפקת מצגות או וידאו קליפים לאירוע

פעם היה נהוג לחשוב שמצגות זה עניין פשוט, אך כיום ניתן להגיע לתוצאות מדהימות כך שזה מאוד תלוי איזה מצגת אתם עושים וכמה היא מורכבת ביחס לצילום קליפ שיכול להיות במחיר חבילה יחד עם הקלטת שיר. 

זה מאוד תלוי אם זה קליפ חתונה רוב הסיכויים שזה יהיה קליפ בחוץ לפחות בתחילת האירוע, בדרך כלל קליפ עם צילומי חוץ נערך באירועים, אך אתם יכולים לצלם גם קליפ בחוץ בעוד מטרות זה לא חייב להיות באירוע יום הולדת או חתונה, יש כאלה שעושים הקלטת שיר ומשלבים וידאו קליפ המשלב צילומי חוץ.

יש המון אפשרויות היום למשל: קליפ במתנה, קליפ בהזמנה, קליפ ליום הולדת, קליפ לבר מצווה, קליפ לבת מצווה, קליפ חתונה, קליפ לחתונה, ואלו רק חלק מהאפשרויות יש עוד המון סוגים של וידאו קליפים שאפשר ליצור הכוללים קליפ עם צילומי חוץ או שילוב של הקלטת שיר שלכם בקליפ.

כיום ניתן בעזרת תוכנת עריכת מצגת להגיע לתוצאות מדהימות ולכן יש המון סוגים של מצגות כמו לדוגמא: מצגת לחתונה, מצגת ליום הולדת, מצגת לבר מצווה, מצגת לבת מצווה כמובן שיש עוד המון אפשרויות וכמובן שבעזרת עריכת מצגות ניתן ליצור מצגות ברמה הגבוה ביותר.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!