רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

האם שווה לי לעשות מצגת או קליפ באולפן לאירוע בהפתעה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כאשר אנו מעוניינים לערוך אירוע אחד המטרות שלנו היא לגרום לאנשים לזכור אותו להרבה זמן, ובכן כדי לערוך אירוע בלתי נשכח אתם צריכים לרגש את האורחים, אתם יכולים להכין אירוע ממש יפה לעצב בצורה מרשימה לשים מוזיקה מעולה וכמובן להגיש אוכל טוב.

ובכל זאת אנשים יצאו מהאירוע וישכחו ממנו די מהר, בעצם כל מה שתואר עד עכשיו זה אירוע סטנדרטי בוא מגיעים המוזמנים אוכלים קצת רוקדים קצת והולכים הביתה.

כדי להפוך את האירוע למרגש וכזה שלא ישכח מהר אפשר להכין מצגת או קליפ ואפילו אפשר להכין שיר במתנה, זה תמיד עובד על קהל המוזמנים בעיקר אם הקליפ או המצגת עשויים בצורה מקצועית, לעיתים ניתן להכין קליפ או מצגת מצחיקים עד דמעות או מצד שני מרגש ועצוב עד דמעות, מה שבטוח זה שתמיד זה משפיע על המוזמנים ויוצר אווירה שונה וטובה באירוע עצמו.

כאשר אתם מסיימים את התהליך מול אולפן ההקלטות אתם מקבלים את התוצאה הסופית על גבי דיסק שאיתו אתם מגיעים לאירוע ומשדרים את הקליפ שעמלתם עליו. אתם יכולים גם להעלות את השיר או המצגת ליוטיוב או לאחת הרשתות החברתיות כך שבעצם אתם אפילו לא תהיו חייבים לקחת איתכם את הדיסק ביום האירוע

נגן וידאו

קליפ לאירוע תמיד מרגש תמיד עושה את העבודה

זה לא באמת משנה איזה אירוע אתם חוגגים, עם זה ברית/ה בר/בת מצווה, חתונה או אולי בכלל פרישה לגמלאות של הבוס האהוב. קליפ לאירוע תמיד מרגש את האורחים, אתם יכולים לעשות קליפ מצחיק בו רואים את מי שחוגג עושה כל מיני שטויות ומספר בדיחות, או לצלם אתכם שרים בצורה מרגשת באולפן הקלטות ולהקדיש את השיר לחוגג האירוע.

הכנת קליפ לאירוע באולפן הקלטות מקצועי מאפשר לכם להעניק מתנה סופר מקורית ומרגשת, באולפן ההקלטות תקבלו את כל העזרה שאתם צריכים, אם זה בכתיבת מילות השיר או בעשיית הקליפ עצמו, ישנו הבדל אדיר בין הקלטת קליפ לבד לבין הקלטה באולפן מקצועי המכיל ציוד מיוחד ומתאים לעריכה וגם הניסיון של צוות האולפן המאפשר לכם להפיק קליפ לאירוע שלכם בצורה הכי מקצועית שיש.

מצגת לאירוע שתרגש את האורחים

די בטוח שאם הייתם באירועים בשנים האחרונות נתקלתם במצגות שונות ומגוונות, גם די בטוח שאפילו אם לא היה לכם קשר ממש קרוב למי שחגג את האירוע עדיין המצגת (כמובן שאם הייתה עשויה טוב) השפיע עליכם ואף ריגשה אתכם. מצגת לאירוע זהו רעיון מקורי ביותר שתמיד גורם לאורחים להתרגש.

הכנת מצגת לאירוע כדי להכין בצורה טובה ומקצועית לכן מומלץ לעשות את המצגת בעזרת מקצוענים בתחום שיהפכו את המצגת מעניינת שתמשוך את הקהל. 

הרבה פעמים שאנחנו שומעים את המילה מצגת אנחנו מגיבים מה הבעיה נעשה בפאור פוינט בכמה דקות וזה מוכן, כמובן שזה במקרה שאתם באמת קצת מבינים את התחום. מצד שני גם אם אתם מבינים את התחום עדיין מומלץ לבחור באולפן שעוסק בתחום של מצגות לאירועים אתם תקבלו ערך מוסף מעל הידע שלכם והיכולות שלכם.

למשל באולפן תוכלו לקבל, הנפשה של תמונות באופן אינטראקטיבי, תוכלו להוסיף כתוביות, תוכלו להוסיף מנגינה או שיר ברקע המצגת. אם אתם כבר באולפן מכינים מצגת ואתם גם יודעים לשיר אז אתם יכולים גם להקליט את עצמכם שם ולהוסיף את השיר שלכם למצגת, מה שיהפוך אותה למרגשת אפילו יותר.

נגן וידאו

איפה עושים מצגת או קליפ לאירוע?

אם אתם מחפשים לעשות מצגת או קליפ מקצועי מומלץ לעשות זאת באולפן הקלטות המתמחה בתחום ומציע לכם מפיק מוזיקלי שיעזור לכם לבצע ביצוע מושלם.

האם אפשר לעשות מצגות לאירועים לבד?

ברור שאפשר אך כדי לעשות זאת בצורה טובה ומקצועית עליכם להיות טכניים ולהבין איך עושים זאת ברמה גבוה.

האם זה יקר לעשות קליפ לאירוע?

ניתן למצוא קליפים לאירועים בשלל מחירים אך באופן כללי המחירים נעים בין כמה מאות שקלים ויכולים אפילו להגיע לאלפים זה בעיקר תלוי בכם וכמה אתם מעוניינים להשקיע.

לאיזה אירועים כדאי לעשות מצגת או קליפ?

האמת שזה לגמרי תלוי בכם, מצגת או קליפ לאירוע זוהי ללא ספק מתנה מקורית ומרגשת, והיא מתאימה כמעט לכל אירוע החל מימי הולדת, ברית או בריתה, חתונה, בר/בת מצווה, אירועים בעבודה הכנת קליפ בהפתעה לחבר או וחברה ועוד.

לסיכום:

הכנת קליפ או מצגת לאירוע זהו דבר מרגש מעצם העשייה בעיקר עם אנחנו עושים הכנת קליפ בהפתעה לאהוב או האהובה שלנו. היום כולם מחפשים להיות מקוריים ולהביא מתנה יוצאת דופן הפקת מצגת לאירועים היא בהחלט אחת כזאת אתם יכולים להפתיע את החוגג לאסוף תמונות שלו או שלה מהילדות ולהכין קליפ בהפתעה או מצגת שמרכזת את התמונות וברקע תוכלו לבחור שיר שאתם אוהבים או אפילו מבצעים בעצמכם. 

זה לא ממש משנה איזה סוג אירוע אתם חוגגים מבחינת תהליך העבודה של אולפן ההקלטות ובכל מקרה תצטרכו להביא איתכם תמונות לעריכת המצגת, או במקרה ואתם מעוניינים לעשות קליפ במתנה או בהפתעה לאהובים בכל מקרה תהליך העבודה יהיה דומה.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!