רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

דרשת בר מצווה מקורית

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

צריכים נוסח מקורי של דרשת בר מצווה? לפניכם דרשת בר מצווה מקורית ומיוחדת שתוכלו לתת לחתן בר המצווה להקריא או להקליט את הדרשה מראש באולפן הקלטות:

שלום לכל המשפחה, האורחים והקרובים שהגיעו לבר המצווה שלי.

חלון פנימי (iframe)הגיע הרגע, זה הזמן. לחגוג בר מצווה אני כבר מוכן. אז ברוכים הבאים לשמחתי, מאושר שאתם פה הערב איתי. גדלתי הילדות מאחוריי, פרק הנעורים כולו לפניי. ולפני שנמשיך פה במסיבה. הרשו לי לעצור הכל לשנייה. אספר לכם בקצרה על עצמי, כדי שכולכם תכירו קצת אותי. בבית אני מרגיש נסיך אמיתי בחום ובאהבה כולם עוטפים אותי. אני גדל עם 2 אחיות באמת חמודות, לפעמים אותי הן קצת מעצבנות. משתדל להביא נחת למשפחה ולהיות ראוי לכל התמיכה. בלימודים אני אוהב מתמתיקה ושונא ערבית וצרפתית. בשיעורי הספורט אני נהנה בתכלתי. אותי ההיסטוריה מרתקת כאילו היא פותחת לי כל פעם מחדש דלת לתקופה אחרת. לפעמים מפטפט בשיעורים, בנוסף אני מאוד אוהב ממתקים. נועל את המגירה ומסתיר את ההוכחות. כי לא צריך בשטח, להשאיר ראיות. אומרים שיש לי נשמה יתרה,  משתדל לשמור על צניעות כי עליי חובת ההוכחה. בטניס שולחן מתאמן שעות, לוקח גביעים וזוכה בכל התחרויות. כאשר אני בטלפון משחק אני קצת שוכח מעצמי, ובכל זאת קולט מה קורה ומתרחש סביבי. אני נהנה לישון שעות ולכן ההשכמות בבוקר עליי קצת קשות. אמא היא יועצת ושותפה, ואין על הפשטידות והפסטה שהיא מכינה. ועדיין – מקדולנדס זה בעניי האוכל הכי טעים, ולא שיש לו באמת מתחרים.  ספרים אני "בולע" בשנייה, חייב לסיים ולדעת תמיד את סוף העלילה. צופה עם אבא ביחד בסרטים, נהנה להפגש ולצחוק עם כל החברים. במשחקי מחשב מבלה שעות, דרכם מגלה כל מיני עולמות.  ובאשר לעתיד , מקווה לטוב. שואף להביא למשפחתי אושר לרוב. רוצה להצליח בחיים בלי לעבוד קשה מידיי. אשתדל ליהנות בכל רגע מחיי. מאחל לכולכם ערב נעים, ושנפגש רק באירועים משמחים. אוהב, ____.

מעוניינים להקליט את דרשת בר המצווה המקורית שלפניכם? זה הזמן להזמין הקלטת דרשה לבר מצווה כולל עריכה והוספת מוזיקה מרגשת ועבודה עם מפיק מוזיקלי מנוסה באולפני לי-רון !

דוגמא נוספת לדרשת בר מצווה מקורית שהוקלטה אצלנו באולפן

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!