רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

אריזת LCD BOX – מארז מתנה יוקרתי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אריזת LCD BOX - מה זה מארז LCD? ולמה זאת נחשבת למתנה כל כך מקורית?

חיפוש אחר מתנה לאהובינו לעיתים עלול להיות מתיש, מה אפשר להביא למישהו שיש לו הכל? אפשר למצוא היום הרבה מתנות מקוריות, אבל אריזת LCD BOX היא ללא ספק אחת המתנות המקוריות שתוכלו למצוא בימינו.

LCD BOX זהו מארז יוקרתי ליום הולדת אשר מגיע באריזת מתנה יפה.

המארז כלול כמה הפתעות סופר מקוריות ועבור מי שיקבל אותו זאת תהיה ללא ספק הפתעה טובה ונעימה שישמח לקבל בכל עת. נתחיל בזה שתקבלו אריזת מתנה מיוחדת שברגע הראשון שמקבל המתנה רואה אותה הוא כבר מבין שמדובר במשהו מיוחד.

אריזת המתנה המיוחדת מכילה בתוכה רעיון יוצא דופן כאשר פותחים את הקופסה נמצא מסך LCD מובנה בתוך החלק הפנימי של הקופסה. וכאשר המארז פתוח אפשר והמסך נגלה מתנגן שיר שבחרתם מראש, כך שאתם מפתיעים את אהבתכם עם השיר שהם הכי אוהבים.

מארז מהודר ליום הולדת LCD BOX איך עושים את זה?

תחילה צריך להחליט מה אתם רוצים שיוקרן במסך ברגע שיפתחו את הקופסא.

אנו ממליצים על הקלטת שיר באולפן הקלטות ולאחר מכן אנו נערוך מצגת תמונות או קליפ באולפן בהשתתפותכם ואותו תקרינו במסך של הקופסא ותשמיעו ברמקולים כאשר היא תפתח! הפתעה מושלמת!

כל אחת ואחד ישמחו לקבל מארז יוקרתי ליום הולדת, כאשר אנו מקבלים קופסה יפה שמושכת את העין, אנחנו רק רוצים לפתוח אותה ולגלות מה בפנים זהו דרכו של האדם להיות סקרן. אריזת LCD BOX מאפשרת לכם להיות יצירתיים וכדי לרכוש אחת כזאת חשוב להתכונן מראש.

יש את החלק של בחירת אריזת מתנה מיוחדת, ואת החלק הפנימי של המארז. לאחר מכן ישנו הנושא של בחירת השירים שאתם מעוניינים שיושמעו בפתיחת המארז, זה השלב היצירתי שדיברנו עליו, השיר שתבחרו אמור להיות מרגש עבור מי שמקבל את המתנה המיוחדת.

נסו לבחור את השיר שאתם חושבים שיהיה הכי מתאים עבור האירוע, אם למשל אתם מתכוונים להעניק את המתנה במסיבה גדולה בטח לא תבחרו את אותו השיר במקרה ואתם נותנים את המתנה בצורה רומנטית לבן או בת הזוג שלכם. 

מארז יוקרתי - LCD BOX יתרונות ושדרוגים עם שיר / קליפ או תכולה

תמיד כיף לקבל מארז יוקרתי ליום הולדת LCD BOX, שמגיע באריזת מתנה מיוחדת, מעבר ליתרונות הרבים בהענקת המארז אתם גם יכולים תמיד לשדרג אותו ולהפוך אותו אפילו למיוחד יותר ומקורי יותר. 

החלק החיצוני הוא מארז מהודר ליום הולדת שזוהי בעצם קופסא בעלת נפח שבה ניתן לשים דברים נוספים מלבד המסך שגם ככה לא תופס מקום מפני שהוא מובנה בתוך המארז עצמו. ניתן לשדרג את המארז בכל מיני דרכים.

למשל ניתן להוסיף שוקולד יוקרתי, או בקבוק יין או משהו אלכוהולי שאתם יודעים שמי שמקבל את המתנה אוהב. בעצם אתם יכולים לשלב בתוך המארז כמעט כל דבר העולה על רוחכם כמובן שזה צריך להיות רלוונטי למקבל המתנה, היא גם צריכה להיות בגודל מסוים כדי שתוכל להיכנס בקופסה, אתה יכול להפתיע את אהובת ליבך בשרשרת או עגילים.

אחד הדברים שהפכו להיות פופולריים בתקופה האחרונה הוא שילוב של מארז יוקרתי ליום הולדת עם LCD BOX ולשים בתוכו טבעת נישואין, זוהי דרך ממש מקורית להציע נישואין ויש כבר כאלה שעשו זאת וזכו בהצלחה לא מבוטלת כלל.

רעיון נוסף שאתם יכולים לשלב יחד עם אריזת מתנה LCD BOX  הוא לשלב שיר מקורי שאתם מקליטים שיר בעצמכם באולפן הקלטות מקצועי, זאת תהיה מתנה שמי שיקבל אותה רוב הסיכויים שהוא הוא היא יתרגשו עדי כדי דמעות.

שאלות נפוצות בנוגע למארז LCD BOX

כאמור ניתן לשלב המון מתנות בפני עצמן בתוך המארז של המתנה המיוחדת שרכשתם, ניתן לשלב פרחים, בקבוק יין טוב, אפשר לשלב במארז גם תכשיטים כמו שרשראות, טבעות ועגילים, אתם יכולים לשים במארז משקפי שמש יוקרתיות או אולי שעון, פשוט תבחרו מתנה מתאימה למי שאתם קונים עבורו.

מומלץ לשלב ברכה מרגשת שרק תוסיף להתרגשות של קבלת ה LCD BOX, אבל מה לעשות לא כולנו נולדנו עם כישרון כתיבה. אין בעיה בדרך כלל מי שמוכר את המארזים יכול לעזור לכם בכתיבה של הברכה הכל כך חשובה אל תוותרו על הברכה בגלל שאתם לא יודעים לכתוב יפה.

ברור אתם בוחרים מה יהיה התוכן בתוך המארז כך שאתם יכולים גם לשלב קליפ של עצמכם, נהוג להקליט ברכה מצולמת או אפילו לשלב שיר בהפתעה שאתם שרים בו.

ממש לא ברגע שאתם מקבלים את ההחלטה מה אתם רוצים בדיוק שיהיה במארז כל התהליך קורה תוך כמה ימים עד שהמארז מגיע אליכם הביתה.

ההמלצה שלנו היא לבחור בין שוקולדים, יין, בירות או פרחים.

כמו כן, רוב הלקוחות שלנו גם רוכשים תכשיט כמו שרשרת, טבעת או עגילים ואת הקופסא שמים בתוך המארז. כך המתנה הופכת ליוקרתית ומיוחדת הרבה יותר!

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!