רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

איך קליפ נולד באולפני לי-רון? מידע על תהליך הכנת קליפ לאירוע!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מדי שנה אלפי ישראלים מחפשים להקליט שיר באולפן ולצלם סרטון, זו ההזדמנות שלכם להבין איך קליפ "נולד" באולפני לי-רון החל משלב הרעיון, החשיבה, האפיון ועד תהליך ההקלטה, הצילום והעריכה.
שיר וקליפ לאירוע, הפתעה מושלמת שמרגשת כל אדם וייחודית בכל הקלטה ובכל קליפ מחדש.
מה מיוחד בהקלטת שיר וצילום סרטון? האם צריך לדעת לשיר או להופיע מול מצלמה? מה צריך להכין לפני ההקלטה וצילום? ואיך מתבצע תהליך הפקת קליפ מתחילתו ועד סופו?

שיר וסרטון לאירוע: מזל טוב, עוד קליפ נולד בישראל!

בישראל אוהבים לשמוח ולחגוג כמעט כל השנה, אירועים רבים גורמים ליחידים, זוגות וקבוצות משפחה וחברים להגיע לאולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון", לבחור שיר שהם אוהבים אותו הם יקדישו לאדם הקרוב אליהם, להקליט בתנאים הזהים לזמרות והזמרים הגדולים ולשדרג עם צילום קליפ לאירוע.
הקלטת שיר באולפן הקלטות מתבצעת ע"י יחידים, זוגות וקבוצות קטנות וגדולות וחלק גדול מהמקליטות והמקליטים מעוניינים להפוך את ההפתעה המוזיקלית גם להפתעה ויזואלית בדמות סרטון מוזיקלי לאירוע על בסיס השיר שהוקלט.
שיר וקליפ מתאימים למגוון רחב של אירועים: חתונה, מסיבת רווקות/רווקים, יום הולדת, בר/בת מצווה, הפתעה לסבתא וסבא, פרידה מעובד או מנהל, חתונת כסף/זהב וכל אירוע שמח שעבורו אתם מעוניינים לחגוג ולהפתיע.

קליפ עם שיר לאירוע לא נולד כך סתם, "אולפני לי-רון" מבצעים את כל העבודה עבורכם ודואגים לספק לכם שיר באיכות גבוהה וקליפ לשיר שהקלטתם בעריכה מקצועית.
מלבד מספר הכנות ותיאומים בודד שתעשו כדי לאפשר לאולפן להתאים את השיר והקליפ לרצונות והמחשבות שלכם, המפיק המוזיקלי ינצח על התהליך מתחילתו ועד סופו.

מה צריך לדעת לפני הקלטת השיר וצילום הקליפ?

רגע לפני הכניסה לאולפן ההקלטות להקלטת שיר וצילום קליפ לאירוע, יש דברים שחשוב שתדעו:

  • כדי להקליט שיר לא צריך לדעת לשיר, הרוב המוחלט של מקליטות ומקליטי השירים אינם יודעים לשיר ואף אינם בעלי יכולות הופעה מיוחדת מול מצלמה, ישראלים רבים מגיעים כדי ליהנות ולהפתיע את הקרובים ולא כדי להציג יכולות שירה.
  • הקלטת שיר או צילום הקליפ אינם מלחיצים, בכל תהליך ההקלטה וצילום הקליפ ילווה אתכם מפיק מוזיקלי אישי עם ניסיון רב שנים בהקלטות לאירועים. 
  • טרם סגירת התאריך והפרטים המלאים, בררו כמה מקליטים יגיעו להקליט, איזה שיר אתם מעוניינים להקליט והאם אתם צפויים לשנות את מילות השיר המקוריות. בכל הפרטים האלו והצורך שלכם גם בשדרוג לקליפ לאירוע, עדכנו את משרדי "אולפני לי-רון".
  • מומלץ לשריין מספיק זמן מראש יום ושעת הקלטה עם משרדי האולפן, עריכת הקליפ לוקחת בין 7-14 ימים (לעיתים ניתן פחות מטווח הזמנים הזה).
  • לצילום הקליפ ניתן להגיע בלבוש מיוחד, להשתמש באביזרי אולפן ההקלטות או להביא אביזרים מהבית ולזוז באיזו צורה שתרצו.
  • כדי שנוכל לגוון כמה שניתן, טרם עריכת הקליפ משתתפי הקליפ מעבירים אלינו כ- 50 תמונות איכותיות וסרטונים כמה שיותר ברורים, באמצעי אחסון פיזי או על ענן להורדה, התמונות/סרטונים ישולבו בקליפ בעריכה מקצועית.
    במידה ותרצו סדר כרונולוגי מסוים לתמונות או לסרטונים, מספרו את שמות הקבצים או העבירו קובץ Word שמנחה אותנו כיצד לפעול.

בקליפ יופיע כיתוב אישי, חשבו על משפט פתיחה וסיום והעבירו אלינו אותם טרם עריכת הקליפ.
אם תרצו להוסיף כיתוב אישי בצמוד לתמונות והסרטונים, פרטו זאת בצורה מסודרת בקובץ Word.

איך שיר נולד? להלן שלב אחר שלב באולפן ההקלטות

הקלטת השיר והשתתפות בקליפ עבור אדם או זוג אנשים קרובים אליכם הם מהנים ומשחררים, השלב הראשון מתחיל באולפן הקלטות מקצועי.
בכניסתכם לאולפן יקבל אתכם המפיק המוזיקלי, המפיק יסדר ויכוון אתכם לפני ההקלטה, יציב את מילות השיר מולכם (במידה ושיניתם חלק מהמילים, עדכנו על כך מראש) וידאג ללוות אתכם לאורך כל ההקלטה כדי לתת דגשים ולאפשר לכם את ההקלטה הטובה ביותר שלכם.
אולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" מאובזר בציוד סאונד והקלטה מתקדמים וכן בבידוד אקוסטי איכותי, אלו מאפשרים לאולפן איכות סאונד גבוהה מאוד ונקייה מרעשי רקע.
כאמור אין צורך להיות זמרים וזמרות, בסיום הקלטת השיר המפיק יבצע עריכה סאונד וישפר את הקול שלכם באמצעות תוכנות עריכה מתקדמות ולבסוף תקבלו שיר לאירוע ברמה גבוהה.

איך קליפ נולד? להלן שלב אחר שלב בתהליך הצילום והעריכה

השלב הבא יהיה צילום הקליפ, כל משתתפות ומשתתפי השיר יופיעו בסרטון בהתאם לחלק שלהם בשיר וגם בשירה קבוצתית.
צילומי הקליפ מבוצעים באולפן ההקלטות, את השיר שהקלטתם תשירו בתנועות שפתיים ובשלב עריכת הקליפ נשלב את ההקלטה עם הסרטון, במהלך צילומי הקליפ לא חייבים לזוז באופן מיוחד וניתן פשוט לשיר וליהנות.

בסיום צילום הקליפ נעבור לעריכה המקצועית, עריכת הקליפ מבוצעת באמצעות תוכנת פרמייר, נשלב את התמונות והסרטונים ששלחתם ונשלב כיתוב אישי.
באולפן ההקלטות אנחנו לא משתמשים במסך ירוק, למרות זאת בשלב עריכת הוידאו אנחנו מוסיפים אפקטים ויזואליים שמוספים חיים נוספים לסרטון (לדוג': קונפטי, לבבות ועוד).

איך אנשים מפתיעים עם הסרטון?

בסיום עריכת הסרטון אנחנו מעבירים אליכם את קובץ הקליפ עם השיר, המשימה היחידה שלכם היא לבחור איך להפתיע את הקרוב או הקרובה אליכם.
חלק מהמשפחות או החברים בוחרים להפתיע עם הקליפ במעמד האירוע או המפגש, חלק יעדיפו להפתיע באמצעות שליחת הקליפ בוואטסאפ, לעלות לרשתות החברתיות או לבחור בכל דרך שנראית להם הכי נכונה.

אפשרות נוספת היא להעניק את השיר והקליפ כמתנה עבור האדם או האנשים הקרובים, במקרה הזה החוגגים מגיעים לאולפן ההקלטות ומבצעים את השיר לבד או בהשתתפות יחד עם המשפחה או החברים.
ב"אולפני לי-רון" כל האפשרויות פתוחות בפניכם ואתם רק תצטרכו לבחור את האירוע ולהחליט איזה סוג הפתעה אתם רוצים, איזה שיר וכיצד לגוון את הסרטון.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!