רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

איך לכתוב שיר? איך בנוי שיר ואיך כותבים שיר? כתיבת שירה למתחילים!

לכתוב שירים בחרוזים בסגנון ראפ, מזרחית או אנגלית מצריך ידע. כל הטיפים >>

אם תמיד חלמתם לכתוב שיר אהבה או שיר אבל אף פעם לא חשבתם שזה אפשרי, אז הגיע הזמן לשנות את זה פשוט ללכת עם החלומות שלכם ולהגשים את עצמכם.

בטוח שיצא לכם לחשוב על איך ממציאים שיר במיוחד אם אתם בעניין של לכתוב או לנגן כמו שתמיד רציתם לדעת איך לכתוב שיר טוב בשביל עצמכם או אפילו לנסות ולהגיע לרדיו ולקהל גדול. 

אחד היתרונות שלנו בימים אלו זוהי הטכנולוגיה שבעזרתה אנחנו יכולים להתפתח וללמוד כל מיני דברים הרבה יותר טוב ומהר. כך גם בנושא של מוזיקה ויצירה של מוזיקה אנו חווים תקופה בה אנו מקבלים אין סוף מידע על התחום והרבה יותר קל ללמד אותו בימינו.

אם אתם מעוניינים ללמוד איך בנוי שיר אתם יכולים בקלות לקבל המון מידע ברשת האינטרנט על הנושא, די בטוח שאם אתם מוזיקליים מאוד או אולי אפילו מנגנים על כלי מסוים אתם מבינים גם את המשמעות של להיות יצירתי, כך שאולי אתם לא בדיוק שואלים איך לכתוב שיר אלה יותר בכיוון של איך לבצע אותו וגם להקליט אותו. 

איך ממציאים שיר והופכים אותו למציאות

אין נוסחה מלאה לאיך לכתוב שיר טוב, בהיסטוריה של המוזיקה תוכלו למצוא סיפורים על שירים של זמרים או להקות אלמוניות שפתאום הפכו ללהיט בזכות שיר שהוציאו שפתאום תפס את אוזני הקהל והצליח מאוד. מצד שני אנו נתקלים באמנים שמשקיעים את כל חייהם כדי ליצור מוזיקה ושירים והם מעולם לא מצליחים להגיע לקהל גדול.

לכן ההמלצה הראשונה לאלה המעוניינים לכתוב שיר היא אל תוותרו על החלום שלכם אי אפשר באמת לדעת מה יקרה אם השיר שהשקעתם בו אולי יום אחד הוא יהיה להיט גדול.

אם אתם מרגישים שחסר לכם מידע על התחום פשוט תרשמו בגוגל, כתיבת שירה לזמרים או כתיבת שירה למתחילים ותוכלו לקבל מידע רב שיכול לעזור לכם להבין מעט יותר את התחום.

טיפים איך כותבים שיר טוב

כתיבת שירים לזמרים היא עולם ומלואו, ישנן המון קטגוריות ונושאים שמאוד תלויים בסגנון של הזמר וגם של השיר שנכתב עבורו, חשוב שתהיה התאמה מבחינת המשיכה של הזמר לסגנון המוזיקלי. אספנו עבורכם מספר טיפים במטרה לעזור לכם להתחיל לכתוב שירים. 

איך לכתוב שיר אהבה – מאז שהמוזיקה קיימת אנו שומעים שירי אהבה ושירים רומנטיים, כדי להבין איך לכתוב שיר אהבה מומלץ להקשיב מעט לשירים בסגנון שאתם אוהבים שמדברים על אהבה ונסות ללמוד מהם מה המבנה שלהם ואיך הם מציגים את השיר והמילים. 

בכל מקרה במיוחד בשירי אהבה חשוב להקשיב ללב שלכם כאשר תציגו את השיר מי שיקשיב מיד יוכל להבחין אם השיר נכתב מהלב או סתם כדי להציג שיר.

איך לכתוב שיר ראפ – מוזיקת הראפ וההיפ הופ הפכה בעשורים האחרונים לנפוצה ביותר זהו ז'אנר מוזיקלי מדליק שתפס מאוד את אוזני המקשיבים. כדי ללמד איך לכתוב שיר ראפ אתם צריכים להבין קודם את הקצב של המוזיקה. סגנון הראפ הוא קצבי מאוד והמילים בעצם מתבססות על הקצב.

אם תקשיבו למילים של השירים תשימו לב שרובם הם שירי מחאה ושירים שמנסים להעביר מסר מאוד נחרץ, כמובן שאתם יכולים גם לכתוב שיר אהבה על קצב של ראפ אך זה יכול להישמע מעט מוזר.

איך לכתוב שיר באנגלית – אין ספק שרוב המוזיקה שקיימת היא באנגלית אנחנו צורכים כל הזמן מוזיקה מסביב לעולם ובעיקר ממדינות כמו אנגליה או ארצות הברית. כח המשיכה של מי שאוהב מוזיקה ולכתוב שירים הוא לבצע אותם הרבה פעמים יהיה באנגלית. כדי שנבין בכלל איך לכתוב שיר באנגלית חשוב קודם להבין מה רמת האנגלית שלנו.

די ברור שאם אנחנו לא ממש שולטים בשפה יהיה לנו קשה מאוד לכתוב או לבצע שיר באנגלית, אולם מצד שני אם אתם מתכוונים לתת את השיר לזמר אחר וממש חשוב שזה יהיה באנגלית אתם תמיד יכולים לכתוב בעברית ולהיעזר במתורגמן שיתרגם את השיר שלכם לאנגלית.

איך בנוי שיר – השאלה איך בנוי שיר מקבילה לשאלה איך בונים בניין, זה יהיה מאוד תלוי למה מיועד הבניין האם זה למגורים או לתעשייה, כך גם במקרה של איך בנוי שיר. חשוב להבין מה המטרה של השיר האם זה שיר מצחיק לאירוע מתקרב, או אולי שיר שהמצאתם תמיד חלמתם לבצע ורק נשאר באמת לכתוב אותו.

רוב השירים שאנחנו מכירים ושומעים ברדיו בדרך כלל יהיו בנויים בצורה די דומה, בית פזמון בית פזמון או בסדר דומה. כך שניתן לומר שישנו מבנה מסוים לבניית שיר אך מצד שני אי אפשר לדעת אם תמשיכו ותתמידו ויום אחד תמצאו שיר שיהיה ז'אנר חדש שהעולם עוד לא שמע.

אז מצד אחד אנחנו יכולים לומר שיש מבנה מסוים לשירים כמובן שכל שיר יש את המבנה שלו ואת הסגנון המוזיקלי, אבל מצד שני במוזיקה ובכתיבת שירים בפרט גם חשובה יצירתיות.

חשוב שתצליחו לשמור על הסגנון שלכם ותכתבו את השירים שלכם ולא משנה מה הסגנון שלהם מהלב, ותמיד תזכרו שאף פעם אי אפשר לדעת אם השיר הבא שלכם הוא הלהיט הבא.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!