רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כזמרים זמרות ומוזיקאים זוהי התקופה הטובה ביותר לחיות בה. כל זאת הודות לטכנולוגיה המתקדמת אשר מאפשרת לנו לעשות דברים שפעם אפילו לא חלמנו עליהם. פעם כדי להקליט להקה או זמר היה צריך ציוד ענק שתפס חדר שלם ובסופו של דבר הייתם מקבלים איכות סאונד שאפשר להקליט היום בטלפון סלולרי ממוצע.

אולפני הקלטות התפתחו לאין שיעור וכיום ניתן להקליט שירים ואף לצלם קליפים באיכות וברמה גבוהה עם ציוד מינימלי ביחס לעבר. בחיפוש אחר אולפן הקלטות באזור רמת אפעל תוכלו למצוא מספר לא קטן של אולפני הקלטות, לכולם יש ציוד מעולה וכולם מבטיחים שהם הכי טובים.

אז איך אפשר לדעת מה ההבדל בין אולפן לאולפן ואיזה אולפן הכי מתאים לצרכים שלכם? לזמר או הזמרת המתחילים או אפילו לאלה שמחפשים להקליט שיר במתנה או קליפ לאירוע, השאלה הזאת בהחלט יכולה להיות קצת מבלבלת.

כדי לענות על השאלה יש לחלק אותה למספר גורמים מכריעים, רמת הניסיון של צוות האולפן, רמת השירות, אולפן הקלטות מקצועי עם חדר בקרה וחדר הקלטות נפרד, מחיר ולא פחות חשוב אווירה ויצירתיות. אז אם אתם מחפשים אולפן הקלטות באזור רמת אפעל כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

מה חשוב בבחירת אולפן הקלטות באזור רמת אפעל

אולפני הקלטות באזור רמת אפעל מציעים מגוון שירותים שונים. זה יכול להיות זמר או זמרת צעירה שמעוניינים להקליט את שיר הפריצה, משפחה שרוצה לעשות שיר בהפתעה לזוג שמתחתן, הקלטת שיר וצילום קליפ לאירוע ועוד מגוון שירותים שונים.

חשוב להבין שלא כל אולפן מתמחה בכל התחומים, לדוגמא יש המון אולפנים ביתיים שלא יכולים לתת מענה ללהקה רבת משתתפים, רוב האולפנים האלה יכולים להקליט אדם אחד או שניים במקביל, כך שזה ממש לא יהיה רלוונטי לאותה משפחה שרוצה להקליט שיר לחתונה.

לכן במידה ואתם יודעים שיש הרבה משתתפים בהקלטות מומלץ להגיע לאולפן ההקלטות כדי לראות אם יש לו חלל מספיק גדול כדי להכיל את כל המשתתפים באותו מידה שווה לבדוק גם האם אתם מתחברים לצוות האולפן ולאווירה הקיימת במקום. 

זה לא משנה אם אתם מגיעים להקליט את השיר של החיים שלכם או סתם מגיעים לשיר בשביל הכיף, לאווירה באולפן תהיה השפעה ישירה על ההרגשה שלכם ובסופו של דבר על הביצוע שלכם. דבר נוסף שכדאי לבדוק זהו המיקום של האולפן, האם יש גישה נוחה בתחבורה ציבורית, או שיש מספיק חנייה למי שמגיע ברכב.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירה של אולפן הקלטות באזור רמת אפעל זהו הניסיון של הצוות. שירות טוב חשוב מאוד לאווירה, אך שירות טוב לא מספיק בלי שיהיה לצוות של האולפן מספיק ניסיון והבנה בתחום ובסגנונות שונים, לא קשה לבדוק כמה ניסיון יש לאולפן אתם יכולים להקשיב לדוגמאות של הקלטות שונות שהם ביצעו בעבר, ואפילו לקבל המלצות מכאלה שכבר התנסו והקליטו במקום.

להקליט שיר קאבר באולפן הקלטות
להקליט שיר קאבר באולפן הקלטות

מצאנו אולפן הקלטות באזור רמת אפעל להקלטת שיר במתנה איך צריך להתכונן?

הקלטת שיר במתנה זה בשתי מילים כיף גדול. להקליט את השיר ולהעניק אותו במתנה גורמת להתרגשות גדולה גם למי שמקבל את המתנה וגם למי שמעניק אותה. כדי להתכונן ליום ההקלטות בשלב הראשון בוחרים את השיר שרוצים להקליט, אולפן ההקלטות יציע לכם לבחור מתוך מאגר של פלייבקים בהם אתם יכולים להשתמש.

לאחר שאתם בוחרים את השיר כותבים לו מילים מקוריות, זה יכול להיות כל שיר שאתם אוהבים ואת המילים החדשות כותבים לפי הלחן של השיר המקורי, במידה ואתם לא יודעים לכתוב את המילים, התמלילן של האולפן יכתוב אותם עבורכם לאחר שתספקו לו את המידע הדרוש.

הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות זה להתאמן על השיר, ללמוד את המילים בעל פה וללמד איך לשיר אותו נכון. ככל שתגיעו מוכנים יותר לאולפן ההקלטות זה יעזור לכם לבצע את השיר טוב יותר, כמו כן זה יכול לחסוך לכם זמן ולעיתים גם לא מעט כסף.

ביום ההקלטות אתם מגיעים לאולפן, לאחר הדרכה קצרה על מה צריך לעשות אתם נכנסים לחדר ההקלטות האטום שמים את המיקרופון ומתחילים לשיר לפי הקצב את השיר. לאחר סיום ההקלטות השיר עובר לעריכה, מתקנים את הזיופים במידה והיו משפרים את הקול ובסוף עושים מיקס. זהו אתם מקבלים את השיר במתנה ויכולים להפתיע את אהוב או אהובת לבכם.

אולפני לי-רון אולפן הקלטות רמת השרון ממש קרוב אל רמת אפעל

אם אתם מחפשים אולפן הקלטות באזור רמת אפעל כדאי לכם להגיע לאולפני לי-רון, האולפנים ממוקמים במרחק נסיעה קצר מרמת אפעל ברחוב הברזל 32 תל אביב, יש תחבורה ציבורית נוחה וחנייה למי שמגיע עם רכב. אולפני לי-רון הוותיקים מציעים מגוון שירותי אולפן, כל סוגי ההקלטות לכל מטרה.

כמו כן ניתן גם לצלם קליפים לכל מטרה או קליפים לאירועים. יש באולפן ציוד מתקדם ומודרני כולל מסך ירוק בו ניתן להשתמש ברקעים מיוחדים כמו בטלוויזיה והכי חשוב מפיק מוזיקלי ברמה גבוהה שמלווה אתכם לכל אורך התהליך. המפיק המוזיקלי של אולפני לי-רון הוא מוזיקאי מוכשר בעצמו בעל ניסיון רב שנים בתחום כך שאתם יכולים לצפות לתוצאות איכותיות ויצירתיות.

כל שעליכם לעשות זה להגיע לאולפן להקליט את השיר שלכם ולהגשים חלום, או להפתיע את החברים הטובים שעומדים להתחתן, או אולי שיר במתנה ליום הולדת של סבתא האהובה. לאולפן יש מבחר ענק של פלייבקים מכל הסגנונות ומגוון שפות שתוכלו לבחור, כמו כן ניתן לעשות גם הפקת סינגל מקורי. מה שבטוח אחרי שתקבלו את ההקלטה שלכם לא תוכלו להפסיק לחייך.

מחפשים אולפן הקלטות באזור רמת אפעל? לא יודעים מה לשאול? שאלות ותשובות

לא אך אולפני לי- רון נמצאים במרחק נסיעה קצר מרמת אפעל. האולפן היה ממוקם ברמת גן עד לא מזמן, לאחר מכן עברו לתל אביב לרמת החייל, ובשנת 2023 האולפן שינה לוקיישן אל רמת השרון רחוב סוקולוב 40. האולפן ממוקם באזור בו יש גישה קלה של תחבורה ציבורית כמו גם חנייה למי שמגיע עם רכב. באולפן צוות בעל ניסיון של מעל לעשר שנים, ציוד מקצועי וחדר הקלטות אטום ונפרד.

כדי לבחור את אולפן הקלטות שייתן לכם מענה טוב, כדי לעשות קצת שיעורי בית ולבדוק אם יש לאולפן את כל הכלים עבור הצרכים שלכם. חשוב לבחור באולפן עם ניסיון בתחום שכבר עשה מספיק הקלטות. מבחינת מחיר כדאי לעשות השוואת מחירים, אך קחו בחשבון שלא תמיד אולפן יקר יתן לכם את התוצאה הכי איכותית, כמו שאולפן זול בהכרח יספק תוצאה לא טובה.

כן אם אתם מחפשים אולפן שיכול לספק לכם ערך מוסף ולעזור לכם לכתוב ולהפיק את השיר שלכם, כדאי לכם לבחור באולפני לי-רון. עם מפיק מוזיקלי מוכשר שיעזור לכם להלחין, לכתוב ולהפיק את השיר שתמיד חלמתם להוציא לאור.

כמובן אתם יכולים להגיע לאולפן ולבחור את הקאבר שלכם מתוך מאגר פלייבקים גדול במיוחד. כמו כן אתם יכולים להקליט את המוזיקה בעצמכם, האולפן ערוך להקלטת גיטרות, פסנתר, ותופים. תהליך ההקלטה הוא קצר יחסית ופשוט, כל שעליכם לעשות הוא להגיע מוכנים ליום ההקלטות, אולפני לי-רון ידאגו לכל השאר.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מְעוּלֶה
מבוסס על 153 ביקורות
דפנה קורן
דפנה קורן
05/10/2023
חווית הקלטת השיר היתה עבורי טובה מאוד. לירון סבלני, קשוב , מקצועי ונעים. האולפן מזמן והאוירה בו מאוד נעימה.ממליצה בחום. יישר כח ובהצלחה ללירון
shaya weberman
shaya weberman
22/09/2023
היתה חוויה מדהימה ומאוד מקצועי!! לירון מאוד סבלני ובכל באווירה סופר כיפית! ממליצה בחום!!
Tzafrir Nutkevitch
Tzafrir Nutkevitch
14/09/2023
מקצוענות וסבלנות היה תענוג!
Rotem Ezra
Rotem Ezra
14/09/2023
בחור שלא מעגל פינות. עשינו הקלטה של שיר לחתונה של חבר. לא עיגל פינות ולא חיפש קיצורי דרך עשה את המיטב בכל שניה. דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. ממליץ בחום!
רינת יגר
רינת יגר
11/09/2023
באנו להקליט שיר ליום הולדת. לירון בחור מהמם, סבלני , מלא יצירה, חוש הומור , בקיצור היה כיף. אולפן מקצועי, יפה, חדש, היה מושלם
רומי הראל
רומי הראל
24/08/2023
היה מדהים! לירון מקצועי וקיבלנו את התוצאה שרצינו
תאיר דמרי
תאיר דמרי
23/08/2023
היה מהמם ! לירון מקסים,קשוב ומקצועי (לא מוותר עד קבלת התוצאה הטובה ביותר) 🎵
סיגל סעדיה
סיגל סעדיה
16/08/2023
שיתוף פעולה מעולה, סבלנות ורוגע

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!