רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

אולפן הקלטות מקצועי המספק שירותי הקלטה, צילום ועריכת וידאו

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כאשר רוצים להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי חשוב לבחור אולפן הקלטות אשר נותן מענה לצורך מסוים עבור כל אחד זה משהו אחר לאחד זה יכול להיות הגשמת חלום של הקלטת שיר מקורי ולאחר הקלטה של שיר במתנה לאהוב או אהובת ליבם, כאשר מעוניינים לשלב גם צילום של קליפ זה כבר נהיה יותר מורכב ולא כל אולפן הקלטות מעניק שירותים בתחום.

הבחירה של האולפן היא חשובה מאוד במיוחד עם אתם מצפים לתוצאה מקצועית וכמובן אם אתם משלבים צילום של קליפ הציפיות יהיו גבוהות אף יותר, בחירה של אולפן שלא מתאים לצרכים שלכם ככל הנראה ישאיר אתכם מאוכזבים.

כדי לבחור את האולפן הנכון יש כמה פרמטרים חשובים שיש לבדוק, זה לא משנה אם אתם רוצים להקליט שיר קאבר, או לעשות שיר לאירוע בכל מקרה חשוב שפרמטרים אלו יהיו 

אולפן הקלטות מקצועי
אולפן הקלטות מקצועי

טיפים לבחירת אולפן הקלטות להקלטת שיר וקליפ

מפיק מוזיקלי – לא במקרה פתחנו דווקא במפיק המוזיקלי, ישנם עוד פרמטרים חשובים בבחירת אולפן הקלטות אך אין ספק שלמפיק המוזיקלי יש תפקיד מכריע בהצלחת ההקלטה במיוחד עבור מי שאין לו ניסיון קודם, תפקידו של המפיק הוא ללוות אתכם בזמן ההקלטות והצילומים להנחות אתכם מה צריך לעשות, יש חשיבות גדולה לניסיון של המפיק וכמובן אם הוא מוזיקאי בעצמו זה מהווה יתרון משמעותי.

בין היתר המפיק המוזיקלי יעזור לכם ברמה הווקאלית, הוא יכוון אתכם אל הטון הנכון של השיר, יעצב את הסאונד הכללי וכמובן ילווה אתכם גם בעת צילום הקליפ, מהצד שלכם אתם יכולים לשאול כל שאלה שעולה לכם בראש ולהתייעץ עם המפיק, החיבור בין המפיק לזמר או זמרת הוא הכרחי, כבר בשיחת היכרות אפשר להבין האם אתם מתחברים אליו.

טכנאי הקלטות – אחד התפקידים החשובים ביותר באולפן זהו טכנאי ההקלטות, הוא זה שדואג לסאונד של השיר, זהו תפקיד מכריע בחשיבותו, טכנאי הקלטות עם ניסיון רב בתחום הוא ללא ספק אוצר עבור מי שמעוניין להקליט באולפן הקלטות מקצועי.

על אף שהמפיק המוזיקלי הוא זה שאחראי על אופי הסאונד של השיר, במקרים רבים טכנאי ההקלטות יעיר הערות על הסאונד וטכנאי מוכשר אף יכול לעזור גם מהבחינה המוזיקלית, לפני ההקלטה טכנאי ההקלטות מציב את המיקרופונים במיקומים ספציפיים כדי להגיע לסאונד הטוב ביותר.

כמו כן טכנאי ההקלטות הוא זה שלאחר ההקלטות עורך את השיר עושה לו רמיקס ובשלב האחרון מאסטרינג כדי שהשיר יהיה בסאונד הטוב ביותר.

שירות – אם יצא לכם לבקר בעבר באולפן הקלטות מקצועי בטח הבנתם על מה כולם מדברים בקשר לאווירה המיוחדת של אולפני הקלטות, זה ללא ספק חלק מהעניין גם עבור זמרים מקצוענים שמבקרים באולפן באופן קבוע, רמת השירות של האולפן יכולה להשפיע באופן ישיר על התוצאה הסופית שתקבלו.

כאשר מגיעים לאולפן הקלטות זאת אמורה להיות חוויה שתשאיר זכרונות טובים, השירות שתקבלו הוא חשוב לאווירה, באולפן אשר לא מלווה אתכם ורק מחכה שתסיימו לשיר ככל הנראה לא תצליחו להפיק מעצמכם את המקסימום, חשוב לבחור באולפן שאתם מרגישים שמתייחסים אליכם בכבוד ורוצים לעזור לכם, לעיתים קרובות זה יהיה ההבדל בין חוויה סיוט לחוויה טובה ובלתי נשכחת.

אקוסטיקה וציוד – כאשר מחפשים אולפן הקלטות שגם עושה צילום ועריכת וידאו חשוב לבדוק מראש האם הציוד של האולפן וכמובן גם האקוסטיקה שלו עונים על הציפיות שלכם, אולפן הקלטות מקצועי מחזיק בציוד טוב מיקרופונים מקצועיים, מחשב, כרטיס קול, רמקולים מוניטורים וכל מה שצריך כדי להגיע לרמת סאונד הגבוהות ביותר.

במידה ואתם מעוניינים לצלם קליפ מקצועי באולפן הקלטות חשוב לוודא האם יש לאולפן את כל הציוד הנדרש להפקת קליפ מקצועי, האם יש להם מסך ירוק, האם הם עושים עריכת וידאו מקצועית, שווה לראות דוגמאות קודמות שצולמו ונערכו באולפן זה יכול לתת לכם מושג על הרמה של האולפן.

האקוסטיקה של האולפן היא גם פרמטר חשוב, באולפן הקלטות מקצועי תצפו לראות הפרדה בין חדר העריכה בו יושב טכנאי ההקלטות לבין חדר ההקלטות בו אתם נכנסים כדי להקליט את השיר שלכם, החדרים מופרדים על די חלון שקוף המאפשר לטכנאי או למפיק לראות ולתקשר עם הזמרת או הזמר בחדר ההקלטות.

כמו כן במידה ואתם מקליטים שיר לאירוע או שיר קאבר חשוב לבדוק את מאגר הפלייבקים של האולפן, לא בכל אולפני ההקלטות תוכלו למצוא מאגר גדול של פלייבקים, בידקו מראש האם השיר אותו אתם אמורים לבצע קיים במאגר של אותו אולפן.

אולפני לי-רון אולפן הקלטות שהיה ברמת החייל תל אביב - כך נראה האולפן הקודם שלנו. כיום אנחנו ברמת השרון!
אולפני לי-רון אולפן הקלטות שהיה ברמת החייל תל אביב - כך נראה האולפן הקודם שלנו. כיום אנחנו ברמת השרון!

רוצים להקליט שיר וקליפ מקצועי אולפני לי-רון הבחירה הנכונה שלך

לבחור אולפן הקלטות שיש לו ניסיון, ציוד מעולה ולא פחות חשוב צוות חביב שאוהב מוזיקה ורק רוצה ליצור זה לא הכי קל, את כל זאת ועוד תוכלו למצוא באולפני לי-רון אולפני הקלטות מקצועיים ברמת השרון, אולפני לי-רון מאמינים שמוזיקה עושים באהבה ולאורך השנים ביצענו אינספור הקלטות מוצלחות.

באולפן תמצאו מסך ירוק שמאפשר לשים כמעט כל רקע שתבחרו תוכלו אפילו לשיר מהירח, האווירה באולפן מדהימה וכל אחת ואחד שמגיעים להקליט או לצלם קליפ מקבלים יחס אישי, המפיק המוזיקלי הוא בעצמו מוזיקאי מוכשר ובצורה חביבה הוא יעזור לכם להפוך את היצירה שלכם לאמיתית.

בין שירותי האולפן, הקלטת שיר במתנה לכל אירוע, הקלטת שיר במתנה, הקלטת שיר לבת מצווה שיר כניסה מקצועי, קליפ במתנה, הפקת סינגל מקצועי, זמר ליום אחד מגשים לכם חלום באולפן הקלטות, הקלטת ברכות לאירועים הקלטת שיר קאבר.

שאלות ותשובות בנוגע איך בוחרים אולפן הקלטות מקצועי המספק שירותי הקלטה, צילום ועריכת וידאו

אין כמו להגיע לאולפן הקלטות ליום צילומים והקלטה של שיר, אך כדי שההקלטות יצאו מוצלחות חשוב לבחור באולפן הקלטות מקצועי שיספק לכם תוצאות טובות, חשוב לבחור באולפן עם ניסיון רב בתחום, כמו כן חשוב להתחבר לצוות של האולפן זה בהחלט יעזור לכם להפיק מעצמכם את המקסימום, חשוב לדעת איזה ציוד יש באולפן למשל אם אתם מעוניינים לצלם קליפ במסך ירוק מומלץ לשאול לפני שסוגרים אם יש את זה לאולפן.

כמובן אתם יכולים למצוא את אולפני לי-רון אשר ממוקמים ברמת השרון אשר מספקים שירותי אולפן הקלטות מקצועי המספק שירותי הקלטה, צילום ועריכת וידאו ברמה הכי גבוהה, תוכלו לשיר ולצלם קליפ לכל אירוע כמו גם להפיק סרטוני תדמית לעסק.

היתרון של אולפן הקלטות אשר מספק גם שירותי צילום ועריכת וידאו הוא שאתם יכולים להקליט שם גם שיר משלכם ובאותה הזדמנות גם לצלם וידאו קליפ, המון זמרים מתחילים מנצלים את העובדה שניתן לצלם באולפן קליפים, כמו גם צילום קליפים לאירועים באולפן הקלטות.

אם אתם מעוניינים לעשות קליפ מיוחד השימוש במסך הירוק בהחלט מספק את הסחורה, באמצעות המסך הירוק ניתן ליצור רקעים מדהימים בעצם כמעט כל רקע שתרצו, עם זאת חשוב שמי שמצלם אתכם יהיה מקצועי בתחום ציוד טוב לא מספיק, שווה לראות דוגמאות של אולפן ההקלטות זה בהחלט יכול לתת לכם תמונה כללית לרמת האולפן.

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!